• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

66510000-8 Страхові послуги (добровільне страхування життя працівників медичної установи від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 /коронавірус)

категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»/обсяг закупівлі послуги зазначено у Додатку №1 тендерної документації

Завершена

331 299.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 656.50 UAH
Період оскарження: 11.08.2020 13:06 - 22.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: a5962c77b45d4dafbb31990e4625088b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-11-002500-b.a1
Назва: оскарження
Вимога:
Шановний Замовник! В тендерній документації надано роз’яснення за №08/26082020 від 26.08.2020 року, в якому детально надано юридичне обгрунтування потреби застосування до предмету закупівлі ліцензії страхування на випадок хвороби. Окрім того, прошу звернути увагу на результати аналогічних торгів з КНП Миколаївської міської ради "Міська лікарня №4" ( ідентифікатор UA-2020-07-28-001876-b) Відтак, вважаємо рішення тендерного комітету від 07.09.2020 року щодо дискваліфікації ПрАТ СК "МІСТО" помилковим і таким що потребує анулюванню. З повагою Голова Правління Крамер Г.Л.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Керуючись ч.3 ст 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" , на вашу вимогу від 08.09.2020 ІD: UA-2020-08-11-002500-b.a1, повідомляємо: 1. В рішенні тендерного когмітету (Протокол від 07.09.2020) , яке ви вважаєте помилковим, достатньо аргументовано викладені підстави відхилення тендерної пропозиції вашої компанії, які є достатніми навіть без зазначення того що вами було проігнаровано надання "реєстру документів" на вимогу визначену Замовником у п.1.1. розділу ІІІ. тендерної документації. 2. Не намагайтесь переконати Замовника (посилаючись на відповідні пункти Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 09.07.2010 №565 у вашому особистому розумінні) що предметом закупівлі Замовника є не страхування життя. 3. Не радьте Замовнику взяти до уваги та за приклад результати аналогічних торгів, що проводились КНП ММР "Міська лікарня №4", так як, по - перше, предметом закупівлі UA-2020-07-28-001876-b, відповідно до п.4.1. розділу І. тендерної документації є Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби: Інфікування вірусом COVID-19, а не страхування життя. По -друге, краще б ви не наводили цю закупівлю, як приклад, бо стосовно результатів цих торгів (і визначення вашої компанії переможцем, навіть при тому що ви маєте ліцензію на здійснення страхування здоров’я на випадок хвороби, що збігається з предметом цієї закупівлі) виникає багато питань, особливо стосовно відповідності вашої тендерної пропозиції за № 26/06082020 від 06.08.20 (п.1, п.2) та за №16/06082020 (п.Б ч.2 ) вимогам до предмету закупівлі (технічної специфікації), що були визначені Замовником -КНП ММР "Міська лікарня №4", у Додатку 3 тендерної документації (особлива увага до формулювання Замовником страхового випадку зазначеного у п.Б ч.2.), за таку невідповідність ваша пропозиція підлягала відхиленню на підставі абзацу першому п. 2 ч.1 ст. 31. Закону. Але кожний Замовник самостійно приймає рішення та самостійно несе за це відповідальність. А страхувальник відповідно до ч.7 ст.6 ЗУ "Про страхування" повинен займатися лише тими видами добровільного страхування, які визначені в його ліцензії. З огляду на викладене, вважаємо рішення тендерного комітету КНП ММР "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" (протокол від 07.09.2020) щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "Страхова компанія "Місто" справедливим, законним, достатньо обгрунтованим і зрозумілим, а вимогу Учасника такою ,що не підлягає задоволенню. Секретар тендерного комітету Задніпрянець С.В.
Статус вимоги: Не задоволено