-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів)
ДОКУМЕНТАЦІЯ 1. Замовник: 1.1. Найменування: Державний архів м. Києва 1.2. Код за ЄДРПОУ: 03494327 1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Олени Теліги, 23, 2. Очікувана вартість закупівлі товару: 11000 грн. 00 коп. з ПДВ. 3. Інформація про предмет закупівлі: 3.1. Найменування предмета закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів) 3.2. Кількість товарів, об’єм послуг: 60 штук 3.3. Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Олени Теліги, 23, 3.4. Строк поставки товарів, надання послуг: до «31 » грудня 2017 року 3.5. Перелік товару наведено в таблиці 1: № з/п Найменування послуги, що вимагається замовником Кількість (шт.) 1 Заправка та відновлення картриджів до лазерних принтерів: 60 11 HP Laser Jet 1200 HP Laser Jet 1100 HP Laser Jet 1102 XEROX WC 3119 XEROX PASER 3140 XEROX WC 3025 Canon LBP 1120 Canon LBP 810 Samsung Xpress XEROX M118 ( Заправка с заміною чипа) 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копії аналогічних договорів за попередні роки; - учасник повинен передбачити в умовах договору, що картриджі Виконавець забирає за адресою розташування Замовника та повертає їх самостійно в термін, що не перевищує 3 дні, а також повинен гарантовано мати в обмінному фонді наступні типи та кількість картриджів, підтверджених документально (гарантійний лист, довідка, тощо); - Виконавець надає гарантію один місяць на виконані роботи (з моменту отримання картриджів замовником), а саме повторний безкоштовний обмін картриджів при виявленні замовником неякісного друку (висипання тонеру, неякісний або блідий друк - полоси, цятки тощо) за умови наявності більше 50% тонеру в картриджі, а на ремонтні роботи офісної техніки три місяці на відремонтований вузол; - за порушення умов зобов'язання щодо якості надання Послуг за Договором, у разі виявлення п’яти та більше рекламаційних картриджів протягом місяця, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 (двадцять) % вартості неякісних послуг, тобто у рахунку за місяць вартість послуг за рекламаційні картриджі повинна бути зменшена на 20%; - за порушення строку виконання зобов'язань по Договору більше ніж на два дні, Виконавець сплачує на користь Замовника пеню у розмірі 10 (десять) % від вартості поточного замовлення, тобто у рахунку за місяць вартість послуг за затримку цього замовлення повинна бути зменшена на 10%; - учасник має враховувати, що ціна на послуги має залишатися сталою до закінчення терміну дії договору (31 грудня 2017 року). 5. Інша інформація: Оплата здійснюється протягом 30 днів після підписання акту виконаних робіт у разі надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
мін. крок: 1% або 110.00 UAH
неправомерная дисквалификация
Документів не завантажено.