-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні брикети
Паливні брикети
Торги відмінено
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2020 09:30 - 15.08.2020 09:34
Вимога
Є відповідь
Порушення в тендерній документації (назва-тип, сировина, якість).
Номер:
3b1f1ba1e24f44c989d21bef6ce5d429
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-000703-a.a1
Назва:
Порушення в тендерній документації (назва-тип, сировина, якість).
Вимога:
Шановні панове, тендерна документація містить 3 порушення (дискримінаційні вимоги), що полягає у наступному:
1) Сировина з якої виготовлені паливні брикети зазначена як «сосна/дуб», але згідно чинного ДСТУ 8358:2015, пункту 4.1 відповідно до якого, брикети за породами деревини поділяються на: з деревини хвойних порід, з деревини листяних порід та з деревини хвойних і листяних порід. Жодних інших варіантів, у т.ч. з твердих порід і тим більше конкретні породи деревини «сосна/дуб», даний нормативний акт не визначає.
Вимагаємо виправити незаконну вимогу «сосна/дуб» на законну «з деревини хвойних і листяних порід».
2) В тендерній закупівлі є посилання на торговельну марку, що є дискримінаційною вимогою. Підпунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника специфікація до тендерної документації повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації є посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу RUF (до відома, - RUF це запатентована торговельна марка виробника обладнання по виробництву паливних брикетів). Проте, в тендерній документації та додатках до неї вираз "або еквівалент" відсутній, що є порушенням вимог підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо прибрати незаконну вимогу «Паливні брикети RUF» на законну «Паливні брикети».
3) В тендерній документації в пункті 3.6 вказані технічні вимоги по якості паливних брикетів і є посилання на ДСТУ 8358:2015, але вимоги вказані некоректно. Згідно ДСТУ 8358:2015 є 4 (чотири) групи якості брикетів зазначені в пункти 6.1, таблиця №1. Є чіткі норми якості І, ІІ, ІІІ, ІV, і жодних інших варіантів цей документ не визнає, не залишає змоги робити «змішані» групи якості.
Вимагаємо привести до ладу технічні вимоги по якості паливних брикетів і чітко зазначити групу якості (I-IV) згідно діючого ДСТУ 8358:2015.
Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення Порушення законодавства про закупівлі тягнуть за собою встановлену відповідальність.
Таким чином, вимагаємо виправити зазначені вище вимоги тендерної документації як дискримінаційні та не відповідаючими 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та чинному ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини».
Дякуємо взаєморозуміння.
З повагою!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги по тендерній документації від ФОП Рубан.pdf 14.08.2020 15:13
Дата подачі:
14.08.2020 15:13
Вирішення:
Шановні панове! 1. Вимога виправити вимогу «сосна/дуб» на: «з деревини хвойних і листяних порід»- виконана. 2. В тендерній документації посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу RUF - виправлена і містить вираз "або еквівалент". 3.В пункті 3.6 вказані технічні вимоги по якості паливних брикетів і є посилання на ДСТУ 8358:2015,група якості брикету чітко визначена на І (перша). Дякуємо за розуміння і співпрацю..
Статус вимоги:
Задоволено