-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючі засоби
Код за ДК 021:2015 «24450000-3 - Агрохімічна продукція»
Завершена
71 861.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2017 12:08 - 01.02.2017 13:00
Скарга
Відхилено
Вимога
Номер:
4097ad89de774cbc85f6c42f99e33c8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-27-001189-b.c2
Назва:
Вимога
Скарга:
Вимога в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА Павлоград.doc 07.02.2017 15:24
- Рішення по скарзіUA-2017-01-27-001189-b.c2.pdf 19.02.2017 21:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2017 15:24
Вирішення:
В період уточнень вже виникало питання стосовно виразу «або еквівалент», ми повторемось, у п. 6.4 Порядку проведення допорогових закупівель прописано, що Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги прийматимуться в пропозиціях, тобто у допорогових закупівлях розгляд еквівалентів не несе обов`язковий характер. Еквіваленти не розглядались, бо у процесі роботи ми не раз стикались з алергічними реакціями, які виникали у медичного персоналу при використанні інших «аналогічних» дезінфікуючих засобів.
Щодо «об`єктивних аргументів», на нашу думку не має об`єктивнішого аргумента для відхилення пропозиції, ніж невідповідність технічним характеристикам замовника, для підтвердження чого була надана порівняльна таблиця. Поняття еквівалент має на увазі під собою товар, технічні характеристики якого повністю відповідають товару, зазначеному в технічних характеристиках Замовника, які були розписані в нашій документації по кожному засобу. Дезінфікуючі засоби які пропонуєте Ви не є еквівалентами.
Стосовно звинувачення нас у притягненні до перемоги конкретої організації чи ФОП, у данному випадку ТОВ "Дезцентр плюс", звертаємо Вашу увагу, що у всіх попередніх наших закупівлях ТОВ "Дезцентр плюс" також приймав участь, але в жодному випадку не був визначений переможцем.
Виходячи з цього, ми запевняємо, що у наших закупівлях ми зацікавлені не у виборі конкретного переможця, а у виборі конкретного товару, який задоволняв нас в процесі роботи з ним, забезпечував належне та ефективне виконання лікарнею своїх обов`язків без ризику для персоналу. П. 6.4 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» дає нам на це право.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.02.2017 21:12
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
02d7b933c97c451ca2dbb2ddd8e3e4de
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-27-001189-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, в своєму оголошенні Ви мабуть помилились щодо еквівалентів- Згідно абзацу 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» і відповідно п. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 - Замовником у разі посилання на конкретні торгівельні марки , виробника необхідно вказати які аналоги/еквіваленти приймаються в Учасника. Пропонуємо в документацію торгів внести відповідні зміни, надати інформацію щодо розгляду еквівалентних/аналогічних дезінфекційних засобів Замовником ,а також згідно доручення голови Дніпропетровської ОДА від 09.06.2016 №07-57/0/35-16 для запобігання порушень при здійсненні закупівель розроблена таблиця кваліфікації дезінфікуючих засобів для ЛЗ, що фінансуються за кошти обласного бюджету . Ваші технічні вимоги носять дискримінаційний характер,так як прописані під конкретні засоби,вказаний конкретний склад засобів та вимоги до Європейських стандартів, але ці вимоги стосуються лише іноземних засобів,що завозяться на територію України, вітчизняні засоби відповідають законодавству України і виробляються згідно ГОСТу, тому просимо переглянути документацію, усунути дискримінаційні вимоги,добавити вираз "або еквівалент".Але краще переглянути Розпорядження ОДА та привести документацію згідно її вимог для усунення дискримінаційних дій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2017 09:07
Вирішення:
У п. 6.4 Порядку проведення допорогових закупівель прописано, що Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги прийматимуться в пропозиціях, тобто у допорогових закупівлях розгляд еквівалентів не несе обов`язковий характер. Стосовно абзацу 4 ч.1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що в ч. 1 ст. 2 даного Закону зазначено «Цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень». В даному випадку вартість предмета закупівлі складає 71 861,00 грн., тобто під сферу застосування Закону закупівля не підпадає. До того ж, у процесі роботи ми не раз стикалися з алергічними реакціями, які виникали у медичного персоналу при використанні інших «аналогічних» дез.засобів. Ми не можемо ризикувати здоров`ям своїх працівників, тому було прийнято рішення закупити знайому нам продукцію.
Статус вимоги:
Відхилено