• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування

Завершена

2 659 963.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 7 979.89 UAH
Період оскарження: 11.01.2017 15:53 - 25.01.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо проведення процедури закупівлі UA-2017-01-11-001037-b

Номер: ef956a633dbe491d9a9fd716f0ad8598
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-11-001037-b.a3
Назва: Скарга щодо проведення процедури закупівлі UA-2017-01-11-001037-b
Скарга:
С К А Р Г А Комунальним закладом освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) 11.01.2017 року було зроблено оголошення про проведення відкритих торгів надання послуг гарячого харчування (ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги). Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій до 29.01.2017 року. (далі – процедура закупівлі). На виконання вимог тендерної документації Замовника та керуючись вимогами частини 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче об’єднання «Промсервіс» (далі - Учасник) була підготовлена та подана в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним, критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагалися Замовником у тендерній документації. Окремими файлами (з обов’язковим зазначенням типу документу на вимогу електронної системи закупівель) Учасником були подані наступні документи: - ціна тендерної пропозиції за формою Замовника (відповідно до Додатка 2 тендерної документації) та орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції в гривнях за довільною формою за підписом Учасника; - проект договору про закупівлю, погоджений і підписаний Учасником з відбитком печатки, відповідно до Додатка 4 тендерної пропозиції; - інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до Додатка 1 тендерної документації; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатка 3 тендерної документації; - інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, відповідно до Додатка 1 тендерної документації, документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та інші матеріали та документи передбачені тендерною документацією Замовника. 02.02.2017 року Замовником було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій № 6 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію Учасника було відхилено. У Протоколі Замовник обґрунтовує відхилення тим, що тендерна документація, надана учасником, не містить наступних документів: - Учасник не надав розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до примірного двотижневого меню та розробленої картотеки готових страв замовника (додаток 3); - Частина тендерної пропозиції Учасника надана іншою мовою (трудові книжки); - Учасник не надав договору оренди складського приміщення, замість цього наданий договір управління майном на окремі приміщення адміністративної будівлі буз нотаріального посвідчення, тобто цей договір є нікчемним. Проте, викладене в Протоколі суперечить вимогам Тендерної документації та вимогам діючого законодавства України, що підтверджується наступним: 1. Розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до примірного двотижневого меню та розробленої картотеки готових страв замовника (додаток 3) наданий ТОВ НВО «Промсервіс» у складі тендерної пропозиції та відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст.17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасником, на виконання вимог тендерної пропозиції було надано Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю послуг їдалень та кейтерингових послуг (послуг гарячого харчування) (вих. № 102/9 від 27.01.2017 року), хоча Замовник зазначає про його відсутність. Більше того, у складі тендерної пропозиції Учасника надано Орієнтовну калькуляцію основних статей витрат в гривнях вих. № 108/7 від 27.01.2017 року. Розрахунок ціни послуг в гривнях зазначено також в тендерній пропозиції ( Додаток 2). Викладене підтверджує, що Замовником оцінка тендерних пропозицій проведена з порушенням принципів закупівлі, та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тому Протокол підлягає скасуванню, в пропозиція Учасника визнання такою, що відповідає вимогам тендерної документації. 2. Щодо надання частини тендерної пропозиції Учасника надана іншою мовою (трудові книжки). По-перше: Учасником в складі тендерної пропозиції надані трудові книжки, заповнені ним у відповідності до діючого законодавства України та вимог тендерної документації. Більше того, учасник не несе відповідальність за порядок заповнення трудових книжок працівників іншими роботодавцями до їх прийняття на роботу до ТОВ НВО «Промсервіс». По-друге: Тендерною документацію не вимагається надання трудових книжок заповнених саме українською мовою. По-третє: відповідно до п. 2.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників , затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. N 58 трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами. Наразі вказана інструкція є діючою та підлягає обов’язковому застосуванню. По-четверте: мова заповнення трудових книжок не має юридичного та практичного значення для встановлення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. До того ж, в Протоколі Замовником не зазначено, які саме трудові книжки надані учасником, на його думку суперечать вимогам тендерної документації. Викладене підтверджує, що тендерним комітетом Замовника оцінка тендерної пропозиції Учасника проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.3, відповідно до якої Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. 3. Наданий учасником договір управління майном є дійсним, укладеним та таким, що відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до ст. 1029 Цивільного кодексу України за договором управління майном одна сторона (установник управління) передає другій стороні (управителеві) на певний строк майно в управління, а друга сторона зобов'язується за плату здійснювати від свого імені управління цим майном в інтересах установника управління або вказаної ним особи (вигодонабувача). Статтею 1030 Цивільного кодексу України визначено, що предметом договору управління майном можуть бути підприємство як єдиний майновий комплекс, нерухома річ, цінні папери, майнові права та інше майно. Нотаріальному посвідченню, відповідно до ч. 2. ст. 1031 Цивільного кодексу України підлягає виключно договір управління нерухомим майном. Договором управління майном № 28/10/13 від 24.04.2012 року Установник управління передав Управителеві (ТОВ «НВО «Промсервіс») майнові права користування та розпорядження приміщеннями. Викладене підтверджує, що наданий учасником договір управління майном відповідає вимогам тендерної документації та підтверджує право Учасника на користування складськими приміщеннями. Вище викладене в сукупності свідчить, що дії Замовника порушують приписи Закону України «Про публічні закупівлі» та право ТОВ «НВО «Промсервіс» на участь в процедурі закупівлі. Враховуючи, що Замовник своїми діями порушує права на інтереси ТОВ «НВО «Промсервіс», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника; 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Учасника-Товариства з обмеженою відповідальністю “Науково-виробниче об'єднання «Промсервіс», оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 6 від 02.02.2017 року року та всі рішення, прийняті після опублікування Протоколу; 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем Учасника-Товариство з обмеженою відповідальністю “Науково-виробниче об'єднання «Промсервіс» та опублікувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2017 18:46
Автор: ТОВ НВО "Промсервіс", Гвоздьова Тетяна Іванівна +380675222626 promservise@ukr.net
Вимога
Є відповідь

безпідставно відхилина тендерна пропозицію

Номер: db48e4a1bc6b4b4d8ab700fab9a41cdf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-11-001037-b.b2
Назва: безпідставно відхилина тендерна пропозицію
Вимога:
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету по КЗО « Криворізькій загальноосвітній санаторній школі -інтернат № 8 І-ІІ ступенів» ДОР» від 06 лютого 2017 року, за результатом розгляду було встановлено, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Зоряна» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 та умовам тендерної документації, а саме: 1) Учасник не надав посилання, за яким можливо перевірити електронну банківську гарантію та накладений на неї електронно-цифровий підпис керівника банку; 2) Учасник в складі тендерної пропозиції надав нікчемний договір оренди на транспортний засіб; 3) Частина тендерної пропозиції Учасника надана іншою мовою (трудові книжки,санітарні книжки); 4) Учасник в розрахункі ціни послуг ставить суму по витратам на продукти харчування вікова група від 13 і старше (37,43 грн.), яка є меншою за ціну першої та другої вікової групи (44,06 грн.;44,92 грн.). Виходячи з наведеного прослідковується заниження норм продуктів харчування по даній віковій групі,що є прямим порушенням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» 5) Учасник не розмістив тендерну (цінову) пропозицію, з урахуванням проведеного аукціону, на веб-порталі уповноваженого органу протягом 1 -го дня. З даного приводу звертаємо увагу замовника закупівлі на наступне. 1) Учасник не надав посилання, за яким можливо перевірити електронну банківську гарантію та накладений на неї електронно-цифровий підпис керівника банку – Тендерною документацією (п.2 розділу 3 ТД) встановлено, що забезпечення пропозиції надається учасником у формі банківської гарантії в електронному вигляді (сканована копія документу у форматі «PDF» з обов’язковим накладенням електронного цифрового підпису керівника організації, що видала учаснику гарантію), згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису; форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Жодних посилань на необхідність надання "посилання, за яким можливо перевірити електронну банківську гарантію" ТД не містить, отже висновки протоколу в даній частині не відповідають дійсності та є такими, до суперечать як тендерній документації, так і здоровому глузду. 2) Учасник в складі тендерної пропозиції надав нікчемний договір оренди на транспортний засіб – Замовником не визначено в зв’язку з чим він дійшов таких явно протизаконних висновків. Звертаємо увагу замовника на те, що договори оренди транспортних засобів за участю фізичних осіб-підприємців неодноразово ставились під сумнів при зверненнях зі скаргами до Антимонопольного комітету. Жодного разу дані договори не були визнані "нікчемними". Мало того, Фізична особа-підприємець є суб'єктом господарювання, замовник безпідставно ототожнює його з фізичними особами взагалі. 3) Частина тендерної пропозиції Учасника надана іншою мовою (трудові книжки,санітарні книжки – ВСІ подані учасниками в даній та інших процедурах закупівлі викладені частково іншою мовою (бланки трудових книжок, санітарних книжок, виданих до набуття Україною незалежності, та які не підлягають обов’язковому обміну на інші документи, за іншою формою, мовою чи змістом). Дані висновки є дискримінаційними та необґрунтовані взагалі. 4) Учасник в розрахункі ціни послуг ставить суму по витратам на продукти харчування вікова група від 13 і старше (37,43 грн.), яка є меншою за ціну першої та другої вікової групи (44,06 грн.;44,92 грн.). Виходячи з наведеного прослідковується заниження норм продуктів харчування по даній віковій групі,що є прямим порушенням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» - Звертаємо особливу увагу замовника на те, що дотримання норм харчування прослідковується не шляхом порівняння пропозицій на організацію харчування для різних вікових груп, а шляхом перевірки відповідності поданих меню вимогам замовника. Надане учасником ТОВ "Зоряна" меню повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника та меню замовника, з огляду на що твердження про заниження норм (викладене в протоколі) є безпідставним та свідчить про неуважне вивчення замовником поданої пропозиції і викладення в протоколі безпідставних та необґрунтованих висновків. 5) Учасник не розмістив тендерну (цінову) пропозицію, з урахуванням проведеного аукціону, на веб-порталі уповноваженого органу протягом 1 -го дня – Згідно з додатком 1 ТД, учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію згідно Додатку 2 з урахуванням проведеного аукціону. Замовник не встановлено вимог для всіх учасників закупівлі обов’язку протягом 1-го дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію згідно Додатку 2 з урахуванням проведеного аукціону, такий обов’язок визначено лише для учасника з найнижчою за результатами торгів пропозицією. Звертаємо вашу увагу на те, що дані вимоги, незважаючи на їх очевидну невмотивованість, були встановлені в документації безпосередньо замовником, тобто є такими, які на розсуд замовника достатні для досягнення мети закупівлі. Те, що ціна пропозиції нашого підприємства не є найнижчою, не створює для нас обов’язку розміщати на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію згідно Додатку 2 з урахуванням проведеного аукціону. Отже, Замовник повністю безпідставно відхилив подану нами пропозицію, яка в повному обсязі відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з викладеного вище, ВИМАГАЄМО невідкладно скасувати безпідставно (чи помилково) прийняте рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "Зоряна" та повернутись до кваліфікації поданої нами пропозиції. На разі відмови в задоволенні даного звернення (скарги) залишаємо за собою право звернутись з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет прийшов до рішення , що своїми діями не порушує вимоги Закону України « Про публічні закупівлі» та зобов’язаний відхилити пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації та не порушує права ТОВ «Зоряна» на не упереджену оцінку його пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга щодо проведення процедури закупівлі UA-2017-01-11-001037-b

Номер: 75bb2a574e1a44e2bf46fa5a4dc3bf43
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-11-001037-b.c1
Назва: Скарга щодо проведення процедури закупівлі UA-2017-01-11-001037-b
Вимога:
С К А Р Г А Комунальним закладом освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) 11.01.2017 року було зроблено оголошення про проведення відкритих торгів надання послуг гарячого харчування (ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги). Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій до 29.01.2017 року. (далі – процедура закупівлі). На виконання вимог тендерної документації Замовника та керуючись вимогами частини 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче об’єднання «Промсервіс» (далі - Учасник) була підготовлена та подана в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним, критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагалися Замовником у тендерній документації. Окремими файлами (з обов’язковим зазначенням типу документу на вимогу електронної системи закупівель) Учасником були подані наступні документи: - ціна тендерної пропозиції за формою Замовника (відповідно до Додатка 2 тендерної документації) та орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції в гривнях за довільною формою за підписом Учасника; - проект договору про закупівлю, погоджений і підписаний Учасником з відбитком печатки, відповідно до Додатка 4 тендерної пропозиції; - інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до Додатка 1 тендерної документації; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатка 3 тендерної документації; - інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, відповідно до Додатка 1 тендерної документації, документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та інші матеріали та документи передбачені тендерною документацією Замовника. 02.02.2017 року Замовником було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій № 6 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію Учасника було відхилено. У Протоколі Замовник обґрунтовує відхилення тим, що тендерна документація, надана учасником, не містить наступних документів: - Учасник не надав розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до примірного двотижневого меню та розробленої картотеки готових страв замовника (додаток 3); - Частина тендерної пропозиції Учасника надана іншою мовою (трудові книжки); - Учасник не надав договору оренди складського приміщення, замість цього наданий договір управління майном на окремі приміщення адміністративної будівлі буз нотаріального посвідчення, тобто цей договір є нікчемним. Проте, викладене в Протоколі суперечить вимогам Тендерної документації та вимогам діючого законодавства України, що підтверджується наступним: 1. Розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до примірного двотижневого меню та розробленої картотеки готових страв замовника (додаток 3) наданий ТОВ НВО «Промсервіс» у складі тендерної пропозиції та відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст.17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасником, на виконання вимог тендерної пропозиції було надано Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю послуг їдалень та кейтерингових послуг (послуг гарячого харчування) (вих. № 102/9 від 27.01.2017 року), хоча Замовник зазначає про його відсутність. Більше того, у складі тендерної пропозиції Учасника надано Орієнтовну калькуляцію основних статей витрат в гривнях вих. № 108/7 від 27.01.2017 року. Розрахунок ціни послуг в гривнях зазначено також в тендерній пропозиції ( Додаток 2). Викладене підтверджує, що Замовником оцінка тендерних пропозицій проведена з порушенням принципів закупівлі, та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тому Протокол підлягає скасуванню, в пропозиція Учасника визнання такою, що відповідає вимогам тендерної документації. 2. Щодо надання частини тендерної пропозиції Учасника надана іншою мовою (трудові книжки). По-перше: Учасником в складі тендерної пропозиції надані трудові книжки, заповнені ним у відповідності до діючого законодавства України та вимог тендерної документації. Більше того, учасник не несе відповідальність за порядок заповнення трудових книжок працівників іншими роботодавцями до їх прийняття на роботу до ТОВ НВО «Промсервіс». По-друге: Тендерною документацію не вимагається надання трудових книжок заповнених саме українською мовою. По-третє: відповідно до п. 2.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників , затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. N 58 трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами. Наразі вказана інструкція є діючою та підлягає обов’язковому застосуванню. По-четверте: мова заповнення трудових книжок не має юридичного та практичного значення для встановлення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. До того ж, в Протоколі Замовником не зазначено, які саме трудові книжки надані учасником, на його думку суперечать вимогам тендерної документації. Викладене підтверджує, що тендерним комітетом Замовника оцінка тендерної пропозиції Учасника проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.3, відповідно до якої Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. 3. Наданий учасником договір управління майном є дійсним, укладеним та таким, що відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до ст. 1029 Цивільного кодексу України за договором управління майном одна сторона (установник управління) передає другій стороні (управителеві) на певний строк майно в управління, а друга сторона зобов'язується за плату здійснювати від свого імені управління цим майном в інтересах установника управління або вказаної ним особи (вигодонабувача). Статтею 1030 Цивільного кодексу України визначено, що предметом договору управління майном можуть бути підприємство як єдиний майновий комплекс, нерухома річ, цінні папери, майнові права та інше майно. Нотаріальному посвідченню, відповідно до ч. 2. ст. 1031 Цивільного кодексу України підлягає виключно договір управління нерухомим майном. Договором управління майном № 28/10/13 від 24.04.2012 року Установник управління передав Управителеві (ТОВ «НВО «Промсервіс») майнові права користування та розпорядження приміщеннями. Викладене підтверджує, що наданий учасником договір управління майном відповідає вимогам тендерної документації та підтверджує право Учасника на користування складськими приміщеннями. Вище викладене в сукупності свідчить, що дії Замовника порушують приписи Закону України «Про публічні закупівлі» та право ТОВ «НВО «Промсервіс» на участь в процедурі закупівлі. Враховуючи, що Замовник своїми діями порушує права на інтереси ТОВ «НВО «Промсервіс», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника; 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Учасника-Товариства з обмеженою відповідальністю “Науково-виробниче об'єднання «Промсервіс», оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 6 від 02.02.2017 року року та всі рішення, прийняті після опублікування Протоколу; 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем Учасника-Товариство з обмеженою відповідальністю “Науково-виробниче об'єднання «Промсервіс» та опублікувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши питання піднятих у такому листі тендерний комітет прийшов до рішення , що своїми діями не порушує вимоги Закону України « Про публічні закупівлі» та зобов’язаний відхилити пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації та не порушує права ТОВ «НВО «Промсервіс» на не упереджену оцінку його пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено