• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі знищення тютюнових виробів)

Торги не відбулися

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2020 16:45 - 24.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол розгляду тендерних пропозиції від 14.09.2020р.).

Номер: 7262a32501914d308f9e359a5e083c61
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-007217-a.c2
Назва: неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол розгляду тендерних пропозиції від 14.09.2020р.).
Вимога:
1.Найменування Замовника: Державне бюро розслідувань, код ЄДРПОУ: 41760289. Адреса згідно тендерної документації: вул. Симона Петлюри, 15, м. Київ, 01032. 2.Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-08-10-007217-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі знищення тютюнових виробів). 3.Підстави подання вимоги: неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол розгляду тендерних пропозиції від 14.09.2020р.). 4.Обгрунтування вимоги: Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником було відхилена тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» з наступної підстави: Ми не погоджуємось з рішенням Замовником, оскільки в складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Екологічні переробні технології» надав наступні документи: Гарантійний лист щодо надання послуг згідно технічних вимог, де ми повідомляємо про ознайомлення та нашу згоду щодо надання послуг відповідно технічним вимогам та в строки, передбачені Замовником, згідно тендерної документації закупівлі, підтверджуємо відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації. Наголошуємо, що Учаснику дозволено обрати один із методів знищення тютюнових виробів. Додатком 3 не зазначено, що Учасник повинен обрати конкретно один із методів і надати цьому підтвердження. Учасником було надано Довідку про можливість надання послуг, де ми повідомили про можливість надання послуг згідно з Технічними вимогами, згідно тендерної документації закупівлі, та у відповідності з діючими нормативно-правовими актами чинного законодавства, що регулюють порядок надання послуг, що є предметом закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології» гарантує дотримання порядку знищення тютюнових виробів, передбаченого чинним законодавством, а саме: відповідно до затвердженої КМУ постанови «Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним» від 25 серпня 1998 № 1340 (зі змінами). Звертаємо увагу, що Учасником надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій зазначено піч-інсинератор С.Р. 100 в модульному виконанні з технологією піролізного спалювання та системою продуктів згоряння. Учасником надано Атестат виробництва, який засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки, видалення та знешкодження (знищення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, відповідно до Технологічного регламенту на виконання робіт із застосуванням печі -інсенератора моделі С.Р. 100. Учасником надано Сертифікат відповідності та Декларацію про відповідність на піч-інсинератор, що підтверджує той факт, що знищення тютюнових виробів буде надано шляхом спалювання. Відповідно, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції та була неправомірно відхилена Замовником. Вимагаємо: 1.Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Екологічні переробні технології” (протокол розгляду тендерних пропозиції від 14.09.2020р). 2.Провести неупереджену оцінку пропозиції Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації до цього предмету закупівлі, а саме: ­ учасник не вибрав один з методів знищення тютюнових виробів (сигарет) відповідно додатку 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги до предмету закупівлі». На підставі Протоколу №28 від 11.09.2020 р. засідання тендерного комітету Державного бюро розслідувань, тендерна пропозиція ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" була відхилена законно та правомірно. Підстав для скасування Протоколу №28 від 11.09.2020 р. у ході розгляду вимоги ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не виявлено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

послуги зі знищення тютюнових виробів не підлягають ліцензуванню.

Номер: 8dd71b23b70846d3b96ca51dc82a644e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-007217-a.c1
Назва: послуги зі знищення тютюнових виробів не підлягають ліцензуванню.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Державне бюро розслідувань, код ЄДРПОУ 41760289. Адреса вулиця Михайла Грушевського, будинок 12/2 2.Номер закупівлі: UA-2020-08-10-007217-a. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі знищення тютюнових виробів) 3.Підстави подання вимоги: послуги зі знищення тютюнових виробів не підлягають ліцензуванню. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Державне бюро розслідувань, код ЄДРПОУ 41760289, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення електронних торгів UA-2020-08-10-007217-a. за процедурою відкриті торги. Предметом закупівлі є послуги зі знищення тютюнових виробів. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатком 1 до тендерної документації визначений Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону). В зазначеному Додатку 1 зазначено: Учасник має надати: 2. Копія ліцензії виданої Міністерством екології та природних ресурсів на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (тютюнових виробів). Звертаємо увагу, що згідно ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII статтею 7 визначений Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. 1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема: 7) виробництво і торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами і пальним, зберігання пального, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального"; Статтею 3 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" передбачено порядок видачі, призупинення, анулювання ліцензій на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового та зернового дистиляту, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, дистиляту виноградного спиртового, спирту-сирцю плодового, біоетанолу, алкогольних напоїв та тютюнових виробів і пального. Відповідно, чинним законодавством передбачено, що ліцензуванню підлягають послуги із виробництва і торгівлі тютюнових виробів. На послуги, що передбачають утилізацію тютюнових виробів ліцензія не потрібна. Відповідно до Постанови КМУ від 13 липня 2000 р. № 1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів: Небезпечні відходи – це відходи, включені до розділу А Жовтого переліку відходів, мають одну чи більше небезпечних властивостей, або включені до Зеленого переліку, у разі, коли вони містять матеріали, наведені у додатку 2 Положення, в таких кількостях, що можуть виявляти небезпечні властивості. В зазначених переліках тютюнові вироби відсутні. Кабінетом Міністрів України затверджено «Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним» від 25 серпня 1998 № 1340 (зі змінами). В Розділі «Переробка, утилізація або знищення майна» зазначеного порядку вказане наступне: Переробка або знищення спирту етилового, алкогольних напоїв та знищення приладів для незаконного виготовлення спирту етилового, алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв (у разі його нереалізації), виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених), тютюнових виробів, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів здійснюється за рішенням комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку, з дотриманням таких вимог: 2) знищення спирту етилового, алкогольних напоїв, приладів для незаконного виготовлення спирту етилового, алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв (у разі його нереалізації), виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених) та тютюнових виробів, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів здійснюється шляхом спалювання, руйнування, фізико-хімічної, біологічної або іншої обробки відповідно до вимог законодавства. Знищення за рішенням комісії проводиться на підприємствах, що відібрані відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Знищення невеликих за обсягом партій алкогольних напоїв, спирту етилового (не більше ніж 100 літрів), тютюнових виробів (не більше ніж 50 пачок) може провадитися комісією. Підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані: забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання; мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання; забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів; знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання; вести облік надходження та знищення продукції, обладнання; під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції; забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання; забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна. Тютюнові вироби, вміщені в упаковку (тару), знищуються в такій упаковці (тарі). Знищення (утилізація) проводиться під контролем членів комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку. За рішенням комісії повноваження щодо контролю за знищенням (утилізацією) майна, що здійснюються шляхом особистої присутності, може бути делеговано окремому члену (членам комісії), у тому числі представнику іншого територіального органу, що вилучив та обліковує таке майно. Знищення тютюнових виробів, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів, спирту етилового, алкогольних напоїв, приладів для незаконного виготовлення спирту етилового, алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв (у разі його нереалізації), виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених) здійснюється у присутності представника суб’єкта господарювання, який має ліцензію на виробництво відповідної категорії продукції (за згодою), та/або представника асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції (за згодою). У разі знищення відповідної категорії продукції, позначеної знаками для товарів і послуг суб’єкта господарювання, таке знищення здійснюється у присутності представника відповідного суб’єкта господарювання (за згодою суб’єкта господарювання). Комісія повинна не пізніше ніж за десять робочих днів до дня знищення повідомити відповідним суб’єктам господарювання та асоціаціям, зазначеним у цьому пункті, засобами факсимільного та/або електронного та/або телефонного зв’язку про дату, час і місце знищення. За фактом знищення тютюнових виробів, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів, спирту етилового, алкогольних напоїв, приладів для незаконного виготовлення алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв (у разі його нереалізації), виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених) складається акт за формою згідно з додатком. Акт підписується представниками комісії та у разі присутності - представником суб’єкта господарювання, який має ліцензію на виробництво відповідної категорії продукції, представником асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції, представником суб’єкта господарювання, знаками для товарів і послуг якого позначена відповідна продукція, що знищується, а в разі знищення продукції на підприємстві - також керівником такого підприємства та затверджується головою комісії. На вимогу представника суб’єкта господарювання, зазначеного у цьому пункті, представника асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції йому надається копія акта. У разі відсутності під час знищення представників суб’єктів господарювання, зазначених у цьому пункті, представників асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції комісія зазначає про це в акті. Відповідно, враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства і видалити вимоги про надання в складі пропозиції: копії ліцензії виданої Міністерством екології та природних ресурсів на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (тютюнових виробів).
Вирішення: Добрий день! Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом ДБР було прийнято рішення задовільнити вимогу шляхом внесення змін в тендерну документацію, а саме: видалення вимоги про надання копії ліцензії, виданої Міністерством екології та природних ресурсів на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (тютюнових виробів).
Статус вимоги: Задоволено