• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна дошка; Мультимедійний проектор с короткофокусним об’єктивом у складі з кронштейном для проектора; Багатофункціональний пристрій лазерний (кольоровий) у складі принтер, сканер, копір; Ноутбук у складі з маніпулятором типу «миша» та мережевим фільтром; Телевізор Smart, у складі з кріпленням для телевізора та кабелем

ДК 021:2015 код 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (Інтерактивна дошка; Мультимедійний проектор с короткофокусним об’єктивом у складі з кронштейном для проектора; Багатофункціональний пристрій лазерний (кольоровий) у складі принтер, сканер, копір; Ноутбук у складі з маніпулятором типу «миша» та мережевим фільтром; Телевізор Smart, у складі з кріпленням для телевізора та кабелем) Місцезнаходження: 93305, Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, ВУЛИЦЯ ДОНЕЦЬКА, БУД. 2А. Категорія: відповідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Завершена

107 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 539.60 UAH
Період оскарження: 10.08.2020 16:19 - 14.08.2020 10:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін

Номер: 5193f7ea58b949e29e800564000d4346
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-001810-c.c3
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 2 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо обмеження конкуренції

Номер: fbdeea405f504533b21ffeb4862e6a13
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-001810-c.c2
Назва: Щодо обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами. Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Попереджаємо, що будемо змушені звернути увагу на Вашу закупівлю відповідних органів, оскільки вимоги закупівлі містять безліч положень що суттєво обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6246e30e750649fbb8cfc4188dd4b857
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-001810-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Ви вказуєте, що «ПО та інтерактивна дошка повинні бути однієї торгівельної марки». Зазначена Вами вимога є абсолютно не правомірною та такою, що обмежує конкуренцію. Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи це, Ви, як Замовник, маєте право зазначати конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики, проте ніяким чином не вимагати яке найменування повинен мати той чи інший предмет закупівлі та обмежувати його приналежність до торгової марки. Встановлена Вами вимога приводить до висновку, що Ви навмисно позбавляєте інших Учасників права на учать у закупівлі та надаєте перевагу конкретному Постачальнику. Таким чином, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель щодо недискримінації Учасників та внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації видаливши вимогу, що «ПО та інтерактивна дошка повинні бути однієї торгівельної марки».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Статус вимоги: Відхилено