-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«код ДК 021:2015 - 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Меблі для НУШ (шафа, стіл))
Категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою; уточнюючі коди номенклатурної позиції: 39122200-5, 39121100-7
Торги не відбулися
240 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 203.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 203.00 UAH
Період оскарження:
10.08.2020 15:47 - 23.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Некоректна умови тендерної документації
Номер:
e805201e455a4d4bb2f74658b605d5b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-10-006232-a.a1
Назва:
Некоректна умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Акцентуємо увагу, що предметом даної закупівлі, відповідно до вказаного ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи є товари, а не послуги. Умова про оплату послуг консультанта торгів Замовника переможцем торгів, зазначена у пункті 5.2.3 тендерної документації, не належить до предмета закупівлі, а положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки вони ніяк не відносяться до предмету закупівлі, що, відповідно, суперечить базовим правилам і нормам проведення публічних закупівель. Тому, просимо прибрати даний пункт задля уникнення невідповідності умов тендерної документації вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Якщо ж Замовник користується послугами юристів та сплачує за це кошти, доцільніше буде зафіксувати ці витрати у річному плані закупівель, та, відповідно, проводити закупівлі по ним окремо, а не зобов'язувати Учасників, які пропонують до поставки ТОВАРИ, оплачувати їхні ПОСЛУГИ зі своєї кишені.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2020 16:51
Вирішення:
Доброго дня! Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне: відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.08.2020 18:01