-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (код ДК 021:2015 – 30213000-5 «Персональні комп’ютери»)».
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
10.08.2020 15:02 - 13.08.2020 15:06
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога відхилити пропозицію ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Номер:
ef52324455af498db61af528d0b0fb57
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-10-002889-b.a2
Назва:
Вимога відхилити пропозицію ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Вимога:
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" в тендерній закупівлі UA-2020-08-10-002889-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовником в додатку №1 до тендерної документації, вимагалось надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника з зазначенням виробника, моделі та артикулу. В порівняльній таблиці наданій ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", не зазначено артикули процесора, оперативної пам’яті, накопичувача SSD та операційної системи, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист 26.08.2020 10:10
Дата подачі:
24.08.2020 14:27
Вирішення:
До уваги Учасника, ми вивчили Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», та повідомляємо, що пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 40175293) відповідає вимогам зазначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною.
Перелік підтверджувальних документів, які надало ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у своїй пропозиції, є достатнім щоб визначити модель та технічні характеристики запропонованого обладнання.
Дякуємо, що берете участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2020 10:13
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо надання автризаційного листа виробника
Номер:
43219dfdb87f4ece90279c6168bd6186
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-10-002889-b.b1
Назва:
Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист 12.08.2020 12:29
Дата подачі:
11.08.2020 13:03
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Щодо наявності у оголошенні про проведення спрощеної процедури дискримінаційної вимоги до учасників закупівель, у частині надання учасниками копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару
Вищевказаний Документ є складовою інформації про технічні та якісні характеристики товару, що надається у довільній формі від виробника товару (або його офіційного представництва на території України) та підтверджує, що учасник є офіційним партнером виробника і має право продажу товару, що є предметом закупівлі, на території України та можливість виконати умови поставки товару в частині обсягів, строків поставки оригінального обладнання, гарантійного обслуговування товару тощо.
Вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов’язань з поставки товарів у формі листа авторизації (гарантійного листа) від виробника чи дистриб’ютора обладнання є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого або невідповідного обладнання та запобігає можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції належної якості.
Вами не доведено необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині, не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання зазначеної умови, а також яким чином зазначена умова порушує ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Вказана точка зору також підтверджується неодноразовими рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018
КНП «Кременецька районна комунальна лікарня», керуючись, зокрема, принципом максимальної економії та ефективності, який є одним із ключових принципів закупівель, під час закупівлі здійснює зважений підхід до формування технічних вимог до товару, що має призвести до закупівлі більш якісного товару та, в результаті надати більш високу ефективність закупівлі, а в тривалішому періоді часу й не зумовить надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат під час експлуатації чи використання придбаного товару за нібито низькою ціною.
Наявність Документу надає гарантії поставки товару на умовах високого рівня інфляції та подальшого його сервісного обслуговування на території України. Окрім цього, це є підтвердженням легального ввозу товару на митну територію України та оригіналу товару.
Таким чином, з метою захисту інтересів КНП «Кременецька районна комунальна лікарня» та отримання документального підтвердження, що товар є офіційним, легітимним у продажу і придбаний у належного постачальника з подальшою належною гарантією, КНП «Кременецька районна комунальна лікарня» і вимагає Документ, який ніяким чином не встановлює дискримінацію до учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.08.2020 12:32