• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комплект меблів № 1 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 2 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 3 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 4 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 5 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 6 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 7 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 8 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 9 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 10 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 11 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 12 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 13 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 14 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 15 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 16 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 17 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 18 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 19 для навчальних кабінетів початкової школи; комплект меблів № 20 для навчальних кабінетів початкової школи

Завершена

1 579 753.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 47 392.59 UAH
Період оскарження: 10.08.2020 14:20 - 31.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікувати учасника за відсутність повного пакету документів, що вимагалися Замовником

Номер: fb54918838844ad5a71fd6cf9f0a7306
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-004566-a.b2
Назва: Дискваліфікувати учасника за відсутність повного пакету документів, що вимагалися Замовником
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник ПП "ТК - РЕНЕССАНС" порушив вимоги закупівлі наведені в оголошенні до цих торгів UA-2020-08-10-004566-a, а саме: Згідно Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.п.1.1. 15) Учасник мав надати скан - копію авторизаційного листа виданого виробником щодо підтвердження уповноважень учасника пропонувати та подавати тендерну пропозицію з товаром виробника та вказує статус учасника по відношенню до виробника товару. Такий документ має бути підписаний уповноваженою особою виробника, містити посилання на процедуру закупівлі та бути підкріплений документом, що показує відносини між Учасником та виробником (а саме: договір). Учасник ПП "ТК - РЕНЕССАНС" не надав ні авторизаційного листа ні договору чим і порушив вимогу Замовника. Не відповідність інформації по ст 17. В довідці з назвою: «12. Довідка щодо відсутності підстав для відмови ст.17 Закону» вказано, що в ПП Ренесанс відсутня Антикорупційна програма, але при цьому Учасник надає наказ на уповноваженого з цієї програми. Не зовсім зрозуміло, є ця програма в нього чи ні. Зважаючи на вищевикладене та у відповідності до Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій ,п.4 Відхилення тендерних пропозицій , п.п 4.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; Отже, вимагаємо відхилити пропозицію ПП "ТК - РЕНЕССАНС", так як вона не відповідає вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме: відсутній авторизаційний лист та документ, що показує відносини між Учасником та виробником. Оскільки ПП "ТК - РЕНЕССАНС" позиціонує себе як виробник шкільних меблів, то мав надати на дану вимогу лист-роз’яснення, проте лист також відсутній. Тому у складі пропозиції ПП "ТК - РЕНЕССАНС" відсутній повний пакет документів, що вимагався Замовником. А також є невідповідність інформації в ст.17. В разі ігнорування нашої вимоги будемо змушені звернутися то Антимономольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відділ освіти Слов’янської міської ради надає наступну відповідь на вимогу ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" UA-2020-08-10-004566-a.b2. За рішенням тендерного комітету Відділу освіти Слов’янської міської ради Протокол №260 від 25.08.2020 були внесені зміни до тендерної документації, а саме: «1. Внести зміни та викласти у новій редакції п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: доповнити п.п. «15) Скан - копію авторизаційного листа виданого виробником щодо підтвердження уповноважень учасника пропонувати та подавати тендерну пропозицію з товаром виробника та вказує статус учасника по відношенню до виробника товару. Такий документ має бути підписаний уповноваженою особою виробника, містити посилання на процедуру закупівлі та бути підкріплений документом, що показує відносини між Учасником та виробником (а саме: договір).»» Таким чином, у тендерну документацію було додано вимогу для Учасників, які не є виробниками товару, який нами закуповується щодо надання копії вищезазначеного авторизаційного листа та договору, укладеному між учасником закупівлі та безпосередньо виробником товару. Як йдеться із документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ТК-Ренессанс», а саме: Технічного паспорту на виріб (файл: 22. Технічний паспорт на виріб.pdf) та Порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару учасником ПП «ТК-Ренессанс». Технічні вимоги (файл: 11. Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам.pdf) він є виробником всього товару, що ним пропонується. Таким чином, вищезазначена вимога нашої тендерної документації у частині надання копії вищезазначеного авторизаційного листа та договору, укладеному між учасником закупівлі та безпосередньо виробником товару, на Учасника ПП «ТК-Ренессанс» не розповсюджується. Відповідно до п.п. 1.6. п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «1.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Так, зокрема, але не виключно, питання правової природи договорів та безпосередньо укладання господарських договорів регулюються Цивільним та Господарським кодексами України. Відповідно до частини 7 статті 179. «Загальні умови укладання договорів, що породжують господарські зобов’язання» - Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. А, відповідно до частини 1 статті 626. «Поняття та види договору» Цивільного кодексу України – ДОГОВОРОМ Є ДОМОВЛЕНІСТЬ ДВОХ АБО БІЛЬШЕ СТОРІН, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Таким чином, у чинному законодавстві України обґрунтовано не передбачена можливість укладання договору із самим собою. Це ж саме стосується й вищезазначеного авторизаційного листа, оскільки, згідно з загальними принципами господарювання, визначеними статтею 6 Господарського кодексу України та статтею 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання самостійно вибирає КОНТРАГЕНТІВ, у тому числі за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Таким чином, укладання договору із самим собою та видання самому собі вищезазначеного авторизаційного листа не передбачено чинним законодавством України, у тому числі Господарським кодексом України. Слід також зазначити, що у нашій тендерній документації вимога щодо надання пояснень відсутності не наданого документа розповсюджувалася тільки на УЧАСНИКІВ НЕРЕЗИДЕНТІВ: «Учасник нерезидент повинен надати документи зазначені у таблиці 2.1 з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності не наданого документа». Таким чином, Учасник закупівлі ПП «ТК-Ренессанс» правомірно та обґрунтовано, у повній відповідності до умов нашої тендерної документації, не надав у складі своєї тендерної пропозиції, як то зазначено у вимозі «лист-роз’яснення [мабуть, щодо відсутності документу]» або, як зазначено у тендерній документації «лист з поясненням відсутності» копії відповідного авторизаційного листа та відповідного договору. Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону надає довідку щодо відсутності підстав для відмови учаснику ПП «ТК - Ренессанс» у участі у закупівлі, визначених у частинах перший і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 21.08.2020 №ТКР/12-4566. Є також незрозумілою вимога ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" щодо необхідності відхилення Замовником, тендерної пропозиції Учасника закупівлі ПП «ТК-Ренессанс» нібито з підстави «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації»!? У змісті вашої вимоги ви не наводите жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «ТК-Ренессанс» саме з підстав, передбачених абзацом 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи дані обставини, замовник вбачає в вимозі ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" умисел та дії щодо штучного створення умов для затягування та/чи скасування оголошених торгів. Це підтверджується тим фактом, що ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" не звертався до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також не оскаржив відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" в органі оскарження в установлений термін. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог щодо зобов’язання Замовника задовольняти вимоги Учасників щодо скасування протоколів, рішень тощо, якими визначено переможця процедури закупівлі. Дана норма підтверджується рішенням Господарського суду – справа №922/1458/17 від 22.05.2017. У ній встановлено, що Закон не містить такої підстави щодо скасування тендерним комітетом Замовника власного рішення про визначення переможця торгів, як звернення, лист або інший акт реагування органів прокуратури.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс»

Номер: 7e06c34b54824e2db1b325455093d446
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-004566-a.b1
Назва: на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс»
Скарга:
на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс»
Дата розгляду скарги: 05.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.09.2020 22:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.10.2020 21:57
Дата виконання рішення Замовником: 12.10.2020 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відділ освіти Слов’янської міської ради повідомляє про усунення замовником порушень, зазначених у скарзі Приватного підприємства «ТК-Ренессанс» від 22.09.2020 № UA-2020-08-10-004566-a.b1 (надалі – Скарга) щодо порушення відділом освіти Слов’янської міської ради (надалі – Замовник) порядку проведення процедури закупівлі - «ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-10-004566-a (надалі – Процедура закупівлі).
Автор: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Любовь Бельская +380675171900 belskarenessans@gmail.com https://mebel-renessans.com/