• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Торги відмінено

5 454 798.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 547.99 UAH
Період оскарження: 26.12.2016 11:03 - 22.01.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення пропозиції

Номер: 58c8050974d242ad8ce0891bdab20a03
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-26-000105-a.c2
Назва: Вимога про відхилення пропозиції
Вимога:
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «КРАФТ ФІНАНС» повинна бути відхилена з підстав наведених в вимозі, що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На вимогу UA-2016-12-26-000105-a.c2, повідомляємо, що відповідно до статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Наразі, тендерним комітетом, ще не проводився розгляд тендерної пропозиції ТОВ "КРАФТ ФІНАНС" на відповідність її умовам тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги: «ДКПП 016:2010 – 06.20.1. Газ природний, скраплений або в газоподібному стані (ДК 021:2015 – 09123000-7. Природний газ (природний газ))» [оголошення в ЦБД: UA-2016-12-26-000105-a ● d308e8380fb14e148fd61a1f96fd2ba5], та відповідно будь-які рішення з цього приводу Замовником не приймалися, а тому ваше оскарження (неіснуючого рішення замовника) не є доречним. А також, слід зазначити, що Ваші вказівки про те, що тендерний комітет Івано-Франківської квартирно-експлутаціїної частини Міністерства оборони України, який повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КРАФТ ФІНАНС" є дещо незрозумілими та не доречними. З огляду на все вищевикладене, вимоги UA-2016-12-26-000105-a.c2 , можемо розцінити як такі, шо носять суто рекомендаційний характер, та як такі, що можуть бути прийняті до уваги тендерним комітетом при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "КРАФТ ФІНАНС" . Завчасно вдячні за порозуміння. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо оплати послуг транспортування природного газу

Номер: 4b91a22c0e314d61b2e668b2c0b577c8
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-26-000105-a.a1
Назва: Щодо оплати послуг транспортування природного газу
Вимога:
Відповідно до ст.1 Закону України «Про ринок природного газу»: • постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. • транспортування природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу; • оператор газотранспортної системи - це суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із транспортування природного газу газотранспортною системою на користь третіх осіб (замовників). При цьому, за правилами ст. 23 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газотранспортної системи не може провадити діяльність з видобутку, розподілу або постачання природного газу. З викладеного вбачається, що постачання природного газу та його транспортування є різними видами економічної діяльності, які одночасно не може здійснювати одна й та сама особа. Відповідно до Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015 підставою для постачання природного газу споживачу зокрема є: • наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу; • наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу; • наявність у споживача укладеного з постачальником договору постачання природного газу та дотримання його умов; Постачання природного газу здійснюється за умови наявності у споживача трьох відповідних угод: • Договір з Оператором ГРМ; • Договір з Оператором ГТС; • Договір з постачальником природного газу. Відповідно до п.4 розділу 1 глави 1 Кодексу газорозподільчих мереж доступ суб’єктів ринку природного газу, в тому числі і споживачів природного газу, до газотранспортної системи здійснюється у разі надання оператором газотранспортної системи послуг доступу та приєднання до ГТС виключно на договірних засадах (договір транспортування), а також своєчасної та повної оплати послуг, наданих оператором газотранспортної системи. Договір транспортування – це договір, укладений між оператором газотранспортної системи та замовником послуг транспортування природного газу на основі типового договору транспортування природного газу, затвердженого Регулятором, згідно з яким оператор газотранспортної системи надає замовнику одну чи декілька складових послуг транспортування природного газу (замовлення розподілу потужності, замовлення транспортування природного газу, послуга балансування) на період та умовах, визначених у такому договорі, а замовник послуг транспортування оплачує оператору газотранспортної системи вартість отриманих послуг (послуги). Відповідно до ліцензійного реєстру НКРЕКП транспортування природного газу здійснюється ПАТ «Укртрансгаз». Таким чином, для постачання природного газу споживач повинен укласти наступні договори: • Договір з Оператором ГТС - ПАТ «Укртрансгаз». • Договір з Оператором ГРМ – місцеве підприємство, на балансі якого знаходяться газоросподільна система, і яке має ліцензію на здійснення розподілу природного газу газорозподільною системою на користь на користь споживача • Договір з Постачальником – підприємство, яке постачає власний природний газ у відповідності до договору постачання, для потреб споживача. За вимогами Кодексу газорозподільчих мереж Типовий договір транспортування природного газу розміщується на офіційному сайті Оператора ГТС За умовами Типового договору транспортування природного газу Оператора ГТС зобов’язується надати Споживачу (Замовнику) послуги транспортування природного газу. Звертаємо увагу, що вказаний договір є двостороннім і укладається між Оператором ГТС та Споживачем. Крім того, укладання такого договору для Споживача є обов’язковим. Відповідно до розділів VII та VIII Типового договору транспортування природного газу оплата за послуги Оператора ГТС здійснюється Споживачем. При постачанні природного газу споживач самостійно сплачує наступні платежі: • Оплата послуг Оператора ГТС за транспортування природного газу (по затвердженому тарифу). • Оплата послуг Оператора ГТС за транспортування природного газу (по затвердженому тарифу) • Оплата поставленого природного газу (за вільними цінами). Як вбачається з вищевикладеного, Закон України «Про ринок природного газу» та профільні нормативно-правові акти, не дозволяють постачальнику природного газу здійснювати діяльність по його транспортуванню, або оплаті за транспортування. Отже, вимоги тендерної документації щодо врахування в ціні природного газу вартість його транспортування магістральними трубопроводами не відповідає чинному законодавству. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: 1. Виключити обов’язок по включенню до вартості ціни тендерної пропозиції вартість послуг, пов’язаних з витратами щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вимоги: UA-2016-11-04-000959-b.b3 від 25.11.2016 15:46 повідомляємо, що зміст кожного розділу тендерної документації визначено замовником з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Предмет закупівлі та вимоги, що зазначені замовником у тендерній документації до учасників відповідають чинному законодавству у сфері державних закупівель, так як: Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. У пункті 31 статті 1 Закону України “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № 329-VIII (зі змінами) визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Отже, природний газ – це товар. При цьому, згідно з п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Як зазначено в Законі, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454 {із змінами} (далі - Порядок). Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Порядку, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги, пов'язаної з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. А отже, замовником вірно визначено предмет закупівлі та на підставі п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, пункту 5 розділу ІІ Порядку, - Замовник має право передбачати закупівлю послуги, пов'язаної з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування), у зв’язку з чим, тендерним комітетом прийнято рішення - відхилити вимоги №UA-2016-12-26-000105-a.a1 від 11.01.2017 13:17. (сканкопія рішення замовника додається) Завчасно вдячні за порозуміння. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено