• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Відновлення частини паркану (поточний ремонт) НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – гімназія, що розташована за адресою: Кіровоградська область, м. Знам’янка, вул. В’ячеслава Чорновола, 2

Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.

Завершена

731 257.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2020 09:39 - 21.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель,шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ "БК Левітан" та повернення до розгляду тендерної пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович

Номер: 7f3a3f80f9f74b29b0c72c2956e67908
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-000189-c.b2
Назва: Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель,шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ "БК Левітан" та повернення до розгляду тендерної пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович
Вимога:
Підстави подання вимоги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати зазначаю наступні: Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Згідно із ч.2 ст.18 зазначеного закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. За результатами розгляду тендерних пропозицій закупівлі Відновлення частини паркану (поточний ремонт) НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – гімназія, що розташована за адресою: Кіровоградська область, м. Знам’янка, вул. В’ячеслава Чорновола, 2, код ДК 021:2015 45340000-2 найбільш економічно вигідноюпропозицією визнано ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович з сумою 593 981,00 грн. Протоколом № 124 від 01.09.2020 засіданням тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради пропозицію ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович відхилено, та визнано переможцем ТОВ "БК Левітан" з сумою 649 796.80 грн. Я, фізична особа – підприємець Озеряний Олександр Анатолійович не погоджуюсь з цим рішенням, так як воно прийнято всупереч вимоги діючого Закону України «Про публічні закупівлі", а саме: Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. 1. Вимоги тендерної документації – оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Питома вага критерію «Ціна» 100%. Порушення – найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнано пропозицію ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович, що на 100% задовольняє вимоги тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович економічно обґрунтована та повністю враховує технічні вимоги. Визнання переможцем ТОВ "БК Левітан" з більш високою ціною суперечить вимогам тендерної документації: «Відновлення частини паркану (поточний ремонт) НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – гімназія, що розташована за адресою: Кіровоградська область, м. Знам’янка, вул. В’ячеслава Чорновола, 2 код ДК 021:2015 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів. Процедура закупівлі – відкриті торги», затвердженої протокол засідання тендерного комітету № 118 від 10.08.2020 р. Протокол затверджено головою тендерного комітету Клименко Л.А. 2. Вимоги тендерної документації – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Порушення – замовник під час розгляду тендерної пропозиції в електронну систему закупівель не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що автоматично підтверджує на час закінчення розгляду повну відповідності тендерною пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович вимогам замовника. Враховуючи викладене вище, наведені наявні порушення вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема порушення принципів недискримінації учасників та об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій, дискримінації прав інших учасників закупівлі, можливість вжиття заходів досудового врегулювання порушеного питання та відновлення рівного становище для всіх учасників закупівлі, з метою недопущення та можливого запобігання вчинення протиправних дій, дотримання вимог антикорупційного законодавства, унеможливлення та запобігання факту незаконного витрачання бюджетних коштів та відміни рішення тендерного комітету до укладення договору про закупівлю, керуючись ст.19 Конституції України, ст.ст.15,16 ЦК України, прошу: 1. Прийняти та розглянути на засіданні тендерного комітету вимогу про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ «БК Левітан». 2. Повернутися до розгляду тендерної пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович. 3. Про результати розгляду та прийняте рішення повідомити у визначеному законом порядку та прошу письмово повідомити на адресу реєстрації заявника у встановлений законом строк з наданням примірника рішення тендерного комітету по порушеним у вимозі питанням. У разі не вжиття заходів, направлених на усунення порушень вимог закону, враховуючи наявність в діях службових осіб тендерного комітету ознак складу кримінального правопорушення, передбачених ст.ст.364,366 КК України, щодо використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів (протоколу розгляду тендерних пропозицій), залишаю за собою право на звернення до антикорупційних органів у відповідності до Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань, затвердженого наказом Генерального прокурора України №139 від 06.04.2016 року, в порядку ст.214 КПК України щодо внесення відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР, притягнення винних осіб до передбаченої законом відповідальності із стягненням збитків та зверненням із скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (порушення ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині порушення принципів недискримінації учасників та об’єктивності і неупередженої оцінки тендерних пропозицій) до Антимонопольного комітету України із подальшим стягненням витрат на правову (професійну правничу) допомогу в судовому порядку за рахунок винних осіб в порядку ст.ст.133,137 ЦПК України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1 пункт вимоги - найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнано пропозицію ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович, що на 100% задовольняє вимоги тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович економічно обґрунтована та повністю враховує технічні вимоги. Визнання переможцем ТОВ "БК Левітан" з більш високою ціною суперечить вимогам тендерної документації: «Відновлення частини паркану (поточний ремонт) НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – гімназія, що розташована за адресою: Кіровоградська область, м. Знам’янка, вул. В’ячеслава Чорновола, 2 код ДК 021:2015 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів. Відповідь на 1 пункт вимоги – згідно п.15 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Пунктом 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі » вказано, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Повідомляємо, що тендерну пропозицію ФОП Озеряного Олександра Анатолійовича було відхилено згідно абзацу 2 п.п.1 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації, і тому було проведено розгляд наступної тендерної пропозиції зі списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки. Твердження ФОП Озеряного Олександра Анатолійовича, що його тендерна пропозиція «на 100% задовольняє вимоги тендерної документації», не є обгрунтованим, оскільки розгляд тендерних пропозицій на предмет відповідності вимогам тендерної документації, є обов’язком саме Замовника, що і визначено Законом України «Про публічні закупівлі». 2 пункт вимоги - Замовник під час розгляду тендерної пропозиції не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідь на 2 пункт вимоги - підпункт 16 пункту 4 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює: «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Тендерну пропозицію ФОП Озеряного Олександра Анатолійовича було відхилено через відсутність у складі тендерної пропозиції наступних документів, а не невідповідність у них. Відсутніми є наступні документи: 1. Довідки про наявність складського приміщення у учасника та наявності транспортних засобів, що суперечить умовам п.1 додатку 2 тендерної документації. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій інженером з охорони праці зазначений Озеряний Олександр Анатолійович, в той же час, наказ на прийняття Озеряного Олександра Анатолійовича на роботу відсутній, що суперечить умовам пункту 2 додатку 2 тендерної документації. 3. Документів, що підтверджують правомочність керівника (рішення про призначення керівника (у формі копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, або копії наказ на призначення керівника), що суперечить п. 7.2. розділу ІІІ тендерної документації. Із норми п.п. 16 п.4 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» випливає, що замовник надає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих учасником, в той же час, тендерну пропозицію ФОП Озеряного Олександра Анатолійовича відхилено через відсутність документів, а не через невідповідності в інформації або документах, які подано учасником, тому норма статті п.п. 16 п.4 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» і не була застосована в даній закупівлі. Крім того, відсутність документів, що підтверджують правомочність керівника (рішення про призначення керівника (у формі копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, або копії наказ на призначення керівника) не підпадає під вичерпний список невідповідностей, на усунення яких замовник надає повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пунктом 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тому направлення письмового повідомлення на адресу реєстрації скаржника не передбачено чинним законодавством. Зважаючи на вищевикладене, вимога ФОП Озеряного Олександра Анатолійовича щодо його незаконної дискваліфікації не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ "БК Левітан" та повернення до розгляду тендерної пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович

Номер: f1e8ef2e91c8472c8deeedc34a6dd843
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-000189-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ "БК Левітан" та повернення до розгляду тендерної пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович
Вимога:
Підстави подання вимоги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати зазначаю наступні: Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Згідно із ч.2 ст.18 зазначеного закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. За результатами розгляду тендерних пропозицій закупівлі Відновлення частини паркану (поточний ремонт) НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – гімназія, що розташована за адресою: Кіровоградська область, м. Знам’янка, вул. В’ячеслава Чорновола, 2, код ДК 021:2015 45340000-2 найбільш економічно вигідноюпропозицією визнано ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович з сумою 593 981,00 грн. Протоколом № 124 від 01.09.2020 засіданням тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради пропозицію ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович відхилено, та визнано переможцем ТОВ "БК Левітан" з сумою 649 796.80 грн. Я, фізична особа – підприємець Озеряний Олександр Анатолійович не погоджуюсь з цим рішенням, так як воно прийнято всупереч вимоги діючого Закону України «Про публічні закупівлі", а саме: Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. 1. Вимоги тендерної документації – оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Питома вага критерію «Ціна» 100%. Порушення – найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнано пропозицію ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович, що на 100% задовольняє вимоги тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович економічно обґрунтована та повністю враховує технічні вимоги. Визнання переможцем ТОВ "БК Левітан" з більш високою ціною суперечить вимогам тендерної документації: «Відновлення частини паркану (поточний ремонт) НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – гімназія, що розташована за адресою: Кіровоградська область, м. Знам’янка, вул. В’ячеслава Чорновола, 2 код ДК 021:2015 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів. Процедура закупівлі – відкриті торги», затвердженої протокол засідання тендерного комітету № 118 від 10.08.2020 р. Протокол затверджено головою тендерного комітету Клименко Л.А. 2. Вимоги тендерної документації – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Порушення – замовник під час розгляду тендерної пропозиції в електронну систему закупівель не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що автоматично підтверджує на час закінчення розгляду повну відповідності тендерною пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович вимогам замовника. Враховуючи викладене вище, наведені наявні порушення вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема порушення принципів недискримінації учасників та об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій, дискримінації прав інших учасників закупівлі, можливість вжиття заходів досудового врегулювання порушеного питання та відновлення рівного становище для всіх учасників закупівлі, з метою недопущення та можливого запобігання вчинення протиправних дій, дотримання вимог антикорупційного законодавства, унеможливлення та запобігання факту незаконного витрачання бюджетних коштів та відміни рішення тендерного комітету до укладення договору про закупівлю, керуючись ст.19 Конституції України, ст.ст.15,16 ЦК України, прошу: 1. Прийняти та розглянути на засіданні тендерного комітету вимогу про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ «БК Левітан». 2. Повернутися до розгляду тендерної пропозиції ФО-П Озеряний Олександр Анатолійович. 3. Про результати розгляду та прийняте рішення повідомити у визначеному законом порядку та прошу письмово повідомити на адресу реєстрації заявника у встановлений законом строк з наданням примірника рішення тендерного комітету по порушеним у вимозі питанням. У разі не вжиття заходів, направлених на усунення порушень вимог закону, враховуючи наявність в діях службових осіб тендерного комітету ознак складу кримінального правопорушення, передбачених ст.ст.364,366 КК України, щодо використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів (протоколу розгляду тендерних пропозицій), залишаю за собою право на звернення до антикорупційних органів у відповідності до Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань, затвердженого наказом Генерального прокурора України №139 від 06.04.2016 року, в порядку ст.214 КПК України щодо внесення відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР, притягнення винних осіб до передбаченої законом відповідальності із стягненням збитків та зверненням із скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (порушення ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині порушення принципів недискримінації учасників та об’єктивності і неупередженої оцінки тендерних пропозицій) до Антимонопольного комітету України із подальшим стягненням витрат на правову (професійну правничу) допомогу в судовому порядку за рахунок винних осіб в порядку ст.ст.133,137 ЦПК України. Фізична особа – підприємець О. Озеряний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Інформація зазначена в протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради №126 від 11.09.2020 р.
Статус вимоги: Не задоволено