• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ) на 12 міс

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ) на 12 міс. Згідно технічного завдання.

Завершена

1 075 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 750.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2020 08:25 - 21.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Требование на внесение изменений в документацию

Номер: 75a76137aecd4d1da74ff23120fd7dd9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-000046-b.a2
Назва: Требование на внесение изменений в документацию
Вимога:
В тендерной документации обозначено требование к участнику предоставить разрешение на выбросы загрязняющих веществ в атмосферу, но для производства услуг по ремонту автомобилей не нужно данного разрешения, т.к. эта деятельность не загрязняет атмосферу вредными выбросами. Данное разрешение необходимо для производств, которые отапливают помещения отработанными маслами или другими горючими материалами, сгорание которых приводит к выбросам в атмосферу. Поэтому считаем, что это требование ничем не обосновано и ставит участников в не конкурентную ситуацию.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, дякуємо Вам за те що звернулись за роз’ясненням (вимогою), повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. Разом з тим виходячи з норм Закону, фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, та/або подати скаргу до органу оскарження, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Требования к участникам торгов

Номер: e72e362138694305bf234fda465e363f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-10-000046-b.a1
Назва: Требования к участникам торгов
Вимога:
Требования в тендерной документации о предоставлении сертификатов на каждого работника от ВААИД считаем необоснованным, поскольку указанная организация не является экспертом в части обучения и квалификационной оценки персонала по ремонту автомобилей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, дякуємо Вам за те що звернулись за роз’ясненням (вимогою), повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. Разом з тим виходячи з норм Закону, фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, та/або подати скаргу до органу оскарження, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено