-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Професійне сучасне спортивне обладнання для облаштування тренувальних залів Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Торги не відбулися
660 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 302.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 302.51 UAH
Період оскарження:
09.08.2020 22:17 - 20.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
b000d9f6db574c3b83bf07a2ed72c4fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-09-000068-c.b3
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Вих. № 01-1 від 14 вересня 2020 р.
до Антимонопольного комітету України
Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Василя Липківського, 45, Київ, Київська область, 03035
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ»
04210, м. Київ, пр-т Героїв Сталінграду, 21/38, літ. А
код ЄДРПОУ: 35488683
номер засобу зв’язку: (044) 483-13-67
адреса електронної пошти: askiba@i.ua
ЗАМОВНИК: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
50006 Україна Дніпропетровська область місто Кривий Ріг вулиця Соборності, 20.
Код ЄДРПОУ 02142313
номер засобу зв’язку: +380973680431
Оголошення про проведення відкритих торгів
UA-2020-08-09-000068-c
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 37440000-4 Інвентар для фітнесу
СКАРГА
на дії та прийняті рішення замовника
09 серпня 2020 року Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, ідентифікаційний код 02142313, (далі по тексту - «Замовник») на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України - https://prozorro.gov.ua, розміщено оголошення про проведення відкритих торгів - ідентифікатор UA-2020-08-09-000068-c, щодо закупівлі (код 37440000-1 Інвентар для фітнесу за ДК 021-2015 «Єдиний закупівельний словник). В той самий день на зазначеному інтернет-ресурсі було розміщено і тендерну документацію (далі за текстом – Тендерна документація).
25 серпня 2020 року відбувся електронний аукціон, у якому приймало участь два учасника:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ», ідентифікаційний код 35488683;
- ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ, ідентифікаційний код – 3001502417.
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради № 142 від 04.09.2020 року, було прийнято рішення про те, що тендерна пропозиція ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ відповідає вимогам тендерній документації та його було визнано переможцем.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» не може погодитись з даним рішенням Замовника з наступних підстав.
1. В розділі 3 Тендерної документації є вимога про те, що проект договору про закупівлю відповідно до Додатку 3 та 4 цієї тендерної документації, заповненого та скріпленого печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника;
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав проект договору про закупівлю товару, але не заповнений на першій сторінці.
2. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати Довідку про наявність складських приміщень.
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав довідку та Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності в якому чітко вказано, що даний об’єкт нерухомого майна є житловою нерухомістю, і не може бути використана як складські приміщення.
3. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати Довідку про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі та оригінал або завірену належним чином копію документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк не менший ніж до 30.09.2020 р.(у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу).
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав довідку та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу в якому чітко указано, що даний транспортний засіб є легковим, і ніяк не може бути спеціалізованим автотранспортним засобом для постачання предмету закупівлі.
4. .В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2019 рік.
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ не надав жодного звіту щодо цієї вимоги.
5. В додатку № 2 до тендерної документації є вимога надати Гарантійний лист про випуск/виробництво складових предмету закупівлі не раніше ніж 2019 рік.
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ не надав в своїй тендерній пропозиції гарантійного листа про випуск/виробництво складових предмету закупівлі не раніше ніж 2019 рік.
6. В додатку № 2 пункт 2.7. до тендерної документації є вимога надати у складі пропозиції фотографії зразків предмету закупівлі.
В тендерній пропозиції ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ відсутні фотографії зразків предмету закупівлі.
Також хочемо зазначити, що ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ в своїй тендерній пропозиції не надав від свого імені документи щодо сертифікації/не сертифікації, а надав довідку про не сертифікацію ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» та довідку щодо надання сертифікатів та висновок державної санітарно-єпідеміологічної експертизи, яка видана ФОП МАЛЬЧЕНКО Т.С. ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» згоду на розміщення нашої довідки не надавало.
Підсумовуючи все наведене вище, тендерна пропозиція ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ кваліфікаційним критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації та намір Замовника підписати з цим Учасником договір за результатами закупівлі.
Такі дії Замовника порушують законні права ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» на об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням.
На підставі всього вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Визначити незаконним протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Замовника № 142 від 04.09.2020 року про визнання ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ переможцем даної закупівлі.
5. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ та намір підписати договір з цим Учасником за результатами.
Додатки до скарги:
1. Платіжне доручення.
Директор
ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» Ю.М. Мацак
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Шкуропат.pdf 14.09.2020 14:12
- Лист про несертифікацію.PDF 14.09.2020 14:25
- Тех паспорт авто.PDF 14.09.2020 14:25
- Проект договору.PDF 14.09.2020 14:25
- Право власності.PDF 14.09.2020 14:25
- довідка про наявність транспорту.PDF 14.09.2020 14:25
- рішення від 17.09.2020 № 17506 + лист Замовнику.pdf 17.09.2020 21:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2020 №18104 .pdf 28.09.2020 20:55
- рішення від 25.09.2020 №18104 .pdf 30.09.2020 22:58
- Протокольне рішення 162 22.09.2020 22:35
- Інформація щодо закупівлі (заперечення проти скарги) 22.09.2020 22:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2020 17:20
Дата розгляду скарги:
25.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2020 21:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2020 22:58
Дата виконання рішення Замовником:
05.11.2020 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скаргу розглянуто та задоволено
Скарга
Скасована
Скарга на дії Замовника
Номер:
6a456b03329440ed912240e46c4a51e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-09-000068-c.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
11111111111111111111
Пов'язані документи:
Учасник
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
11.09.2020 15:32
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень Замовника
Номер:
1e81123ed6424a948ed55495145ac91d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-09-000068-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень Замовника
Вимога:
Вих. № 01 від 10 вересня 2020 р.
Вимога
Замовнику
09 серпня 2020 року Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, ідентифікаційний код 02142313, (далі по тексту - «Замовник») на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України - https://prozorro.gov.ua, розміщено оголошення про проведення відкритих торгів - ідентифікатор UA-2020-08-09-000068-c, щодо закупівлі (код 37440000-1 Інвентар для фітнесу за ДК 021-2015 «Єдиний закупівельний словник). В той самий день на зазначеному інтернет-ресурсі було розміщено і тендерну документацію (далі за текстом – Тендерна документація).
25 серпня 2020 року відбувся електронний аукціон, у якому приймало участь три учасника:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ», ідентифікаційний код 35488683;
- ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ, ідентифікаційний код – 3001502417.
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради № 142 від 04.09.2020 року, було прийнято рішення про те, що тендерна пропозиція ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ відповідає вимогам тендерній документації та його було визнано переможцем.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» не може погодитись з даним рішенням Замовника з наступних підстав.
1. В розділі 3 Тендерної документації є вимога про те, що проект договору про закупівлю відповідно до Додатку 3 та 4 цієї тендерної документації, заповненого та скріпленого печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника;
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав проект договору про закупівлю товару, але не заповнений на першій сторінці.
2. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати Довідку про наявність складських приміщень.
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав довідку та Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності в якому чітко вказано, що даний об’єкт нерухомого майна є житловою нерухомістю, і не може бути використана як складські приміщення.
3. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати Довідку про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі та оригінал або завірену належним чином копію документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк не менший ніж до 30.09.2020 р.(у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу).
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав довідку та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу в якому чітко указано, що даний транспортний засіб є легковим, і ніяк не може бути спеціалізованим автотранспортним засобом для постачання предмету закупівлі.
4. .В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати Довідку про досвід виконання аналогічного договору (таблиця 4).
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав довідку про досвід виконання аналогічного договору, але згідно таблиці 4 не зазначив дату договору та період постачання.
5. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2019 рік.
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ не надав жодного звіту щодо цієї вимоги.
6. В додатку № 2 до тендерної документації є вимога надати Гарантійний лист про випуск/виробництво складових предмету закупівлі не раніше ніж 2019 рік.
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ не надав в своїй тендерній пропозиції гарантійного листа про випуск/виробництво складових предмету закупівлі не раніше ніж 2019 рік.
7. В додатку № 2 пункт 2.7. до тендерної документації є вимога надати у складі пропозиції фотографії зразків предмету закупівлі.
В тендерній пропозиції ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ відсутні фотографії зразків предмету закупівлі.
Також хочемо зазначити, що ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ в своїй тендерній пропозиції не надав від свого імені документи щодо сертифікації/не сертифікації, а надав довідку про не сертифікацію ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» та довідку щодо надання сертифікатів та висновок державної санітарно-єпідеміологічної експертизи, яка видана ФОП МАЛЬЧЕНКО Т.С. ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» згоду на розміщення нашої довідки не надавало.
На підставі наведеного вище вимагаємо скасувати рішення оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Замовника № 142 від 04.09.2020 року про визнання ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ переможцем даної закупівлі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМК України за захистом нашим порушених прав.
:
Директор
ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» Ю.М. Мацак
Пов'язані документи:
Замовник
- протокольне рішення № 161 від 17.09.2020 року 18.09.2020 18:37
Дата подачі:
11.09.2020 13:54
Вирішення:
Шановний учаснику!
Ознайомившись з питаннями, що містяться у вимозі, тендерний комітет дійшов висновку про наступне.
1. В розділі 3 Тендерної документації є вимога про те, що проект договору про закупівлю відповідно до Додатку 3 та 4 цієї тендерної документації, заповненого та скріпленого печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника;
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав проект договору про закупівлю товару, але не заповнений на першій сторінці.
Відповідно до тендерної документації Замовника, зокрема розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у тому числі проекту договору про закупівлю відповідно до Додатку 3 та 4 цієї тендерної документації, заповненого та скріпленого печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника.
Тендерний комітет дослідив завантажений у складі тендерної пропозиції переможця проект договору про закупівлю та повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України:
1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
2. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
5. Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними.
7. Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору.
Отже, норми чинного законодавства України визначають обов’язковими наступні умови:
- Найменування (номенклатуру, асортимент) товару, вид робіт/послуг
- Кількість товару, обсяг робіт/ послуг
- Вимоги до якості товару, робіт, послуг.
- Ціна договору.
- Строк дії договору.
Отже, завантажений у складі тендерної пропозиції учасника проект договору, містить усі необхідні складові для укладення договору. У ньому визначено наступні складові: найменування (номенклатуру, асортимент) товару, кількість товару, вимоги до якості товару, строк дії договору. Відповідно до чинного законодавства складено специфікацію до договору, що є його невід’ємною частиною, скріплено підписом та печатками фізичної особи-підприємця. Зазначено усі необхідні реквізити переможця. Ціну договору буде встановлено за результатами аукціону.
Тендерний комітет комісійно розглянувши зазначене питання дійшов висновку про відповідність завантаженого проекту договору умовам тендерної документації Замовника.
2. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати Довідку про наявність складських приміщень. ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав довідку та Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності в якому чітко вказано, що даний об’єкт нерухомого майна є житловою нерухомістю, і не може бути використана як складські приміщення.
Відповідно до тендерної документації Замовника, зокрема Додатку 1, учаснику необхідно надати Довідку про наявність складських приміщень, складена за наведеною формою у Таблиці 1. До довідки додається оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням на строк, не менший ніж до 30.09.2020 (чинний на момент укладання договору про закупівлю договір оренди та акт-приймання передачі на складські приміщення, якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).
Переможцем у складі тендерної пропозиції завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих. № 21-1 від 20.08.2020 року. На підтвердження зазначеного подано витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, в якому зазначається об’єкт нерухомого майна: так, об’єкт житлової нерухомості.
Відповідно до чинного законодавства України, зокрема листа Держкомпідприємництва від 31.07.07 р. № 5620 - громадяни, які дотримуються правил користування житловими приміщеннями (не використовують житлові приміщення для здійснення господарської діяльності промислового характеру (тобто для здійснення промислового виробництва), не завдають шкоди довкіллю, не порушують права й інтереси, які охороняються законом, громадян, юридичних осіб та держави, можуть використовувати житлове приміщення для здійснення підприємницької та іншої діяльності.
Це поширюється не лише на фізичних, але і на юридичних осіб - суб’єктів підприємницької діяльності, що мають житлову нерухомість.
Очевидно, що використання житла під склад для зберігання тренажерів не має промислового характеру. Отже законом не заборонено розміщення офісу або інших невиробничих одиниць СПД, в даному випадку складу для зберігання тренажерів, у своєму житловому приміщенні.
Тендерний комітет комісійно розглянувши зазначене питання дійшов висновку про відповідність завантаженого документу умовам тендерної документації Замовника.
3. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати Довідку про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі та оригінал або завірену належним чином копію документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк не менший ніж до 30.09.2020 р.(у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу).
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав довідку та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу в якому чітко указано, що даний транспортний засіб є легковим, і ніяк не може бути спеціалізованим автотранспортним засобом для постачання предмету закупівлі.
Відповідно до тендерної документації Замовника, зокрема Додатку 1, учаснику необхідно надати Довідку про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі та оригінал або завірену належним чином копію документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк не менший ніж до 30.09.2020 р. (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу).
Переможцем у склад тендерної пропозиції подано Довідку про наявність транспортного засобу, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі вих. № 22-1 від 20.08.2020 року. На підтвердження зазначеної інформації також подано технічний паспорт автомобіля на власника Шкуропат Д.Ю.
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України та Фонду державного майна України «Про затвердження методики товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів» від 24.11.2003 № 142/5/2092 спеціалізований автомобіль - автомобіль, який за своєю конструкцією і обладнанням призначений для перевезення пасажирів або вантажів певних категорій. Інформацію про спеціалізований транспортний засіб в тендерній документації Замовника не деталізовано, отже учасник виходив із загальновстановленого поняття щодо автомобільного транспортного засобу, відповідно до вищезазначеного наказу, що включає автобус, вантажний та легковий автомобілі, причіп, напівпричіп, які можуть використовуватися для перевезення пасажирів, вантажів або виконання спеціальних робочих функцій;
Отже, переможцем визначено, що саме зазначеним автотранспортним засобом буде здійснюватися постачання предмету закупівлі до місця призначення. Оскільки, законодавством України не встановлено жодних вимог до транспортних засобів для перевезення сучасного тренажерного обладнання, тендерний комітет вважає доцільним прийняти як відповідні зазначену довідку та технічний паспорт.
4. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати Довідку про досвід виконання аналогічного договору (таблиця 4). ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надав довідку про досвід виконання аналогічного договору, але згідно таблиці 4 не зазначив дату договору та період постачання.
Додатком 1 тендерної документації Замовника передбачено подання довідки про досвід виконання аналогічного договору. Відповідно до зазначеної вимоги переможцем подано довідку про досвід виконання аналогічного договору вих. №23-1 від 20.08.2020 року, в якій зазначено дату укладення – 11.02.2020 року, термін постачання – до 31.12.2020 року, термін виконання – 15.02.2020 року. На підтвердження подано скан-копію аналогічного договору та лист-відгук від замовника. Скаржником подано завідомо неправдиву інформацію.
5. В додатку № 1 до тендерної документації є вимога надати наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2019 рік.
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ не надав жодного звіту щодо цієї вимоги.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації замовника встановлено вимогу про надання інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подано довідку щодо фінансової звітності вих. № 31-1 від 20.08.2020 року про те, що ФОП «Шкуропат Дмитро Валерійович» є суб’єктом господарювання, що здійснює свою діяльність на спрощеній системі оподаткування, є платником єдиного податку 2 групи, тому не складає баланс та звіт про фінансові результати за останній звітній період відповідно до Податкового кодексу України.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 того ж Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною.
Також відповідно до Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, тендерний комітет вважає доцільним прийняти як відповідну зазначену довідку та не вбачає підстав для відхилення пропозиції переможця.
6. В додатку № 2 до тендерної документації є вимога надати Гарантійний лист про випуск/виробництво складових предмету закупівлі не раніше ніж 2019 рік.
ФОП ШКУРОПАТ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ не надав в своїй тендерній пропозиції гарантійного листа про випуск/виробництво складових предмету закупівлі не раніше ніж 2019 рік.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації (п.2.2), Замовником встановлено вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції учасника Гарантійного листа про випуск/виробництво складових предмету закупівлі не раніше ніж 2019 року. Переможцем процедури закупівлі, зазначену вимогу виконано – завантажено гарантійний лист вих. № 25 від 20.08.2020 року, в якому зазначено – випуск/виробництво складових предмету закупівлі – 2020 рік. Отже, ФОП «Шкуропат Дмитро Валерійович» повністю виконано зазначену вимогу тендерної документації Замовника.
З повагою, тендерний комітет Замовника
Статус вимоги:
Відхилено