-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Компьютерне обладнання та приладдя
Завершена
325 082.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 625.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 625.41 UAH
Період оскарження:
09.08.2020 10:36 - 22.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга UA-2020-08-09-000023-a
Номер:
dc3d9b8c9e714b08bbd659609a72ab98
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-09-000023-a.a5
Назва:
Скарга UA-2020-08-09-000023-a
Скарга:
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "Лідер Че"
Пов'язані документи:
Учасник
- Дисквалификация _ТОВ ЛІДЕР ЧЕ.docx 10.09.2020 14:18
- Скарга ТОВ Лідер Че UA-2020-08-09-000023-a.pdf 10.09.2020 14:18
- рішення від 14.09.2020 № 17159 + лист Замовнику.pdf 14.09.2020 20:10
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14961.pdf 24.09.2020 11:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020 № 18273.pdf 30.09.2020 18:11
- рішення від 29.09.2020 № 18273.pdf 02.10.2020 19:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2020 14:31
Дата розгляду скарги:
23.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2020 20:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.10.2020 19:20
Дата виконання рішення Замовником:
23.10.2020 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На даний час Вас, як учасника визнано переможцем, та у подальшому маємо намір підписати з Вами Договір поставки Товару.
Вимога
Є відповідь
Роз'яснення
Номер:
9c475e04ad1645c0ab5e94efd0741fb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-09-000023-a.a4
Назва:
Роз'яснення
Вимога:
Шановні Замовники. По-перше, наша пропозиція була відхилення згідно з причинами зазначеними в протоколі №2 від 31.08.2020. Як ми і зазначили в нашій вимозі всі ті причини суперчать Закону Україні про публічні закупівлі . Обгрунтованої відповіді ми не отримали. По-друге, Ви повідомили ще про ряд невідповідностей уже після того, як наші документи були перевірені і прийнято неправомірне рішення про наше відхилення, Вимагаємо надати роз'яснення щодо даних невідповідностей. Інакше ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів задля дотримання наших законних прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 10:05
Вирішення:
Доброго дня!
Ви, як учасник торгів, якщо не згодні з рішенням замовника, маєте право звернутись до органів оскарження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога відміни дискваліфікації
Номер:
897dedae2efc46da91d4fc530a29239e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-09-000023-a.b3
Назва:
Вимога відміни дискваліфікації
Вимога:
Шановні Замовники. Просимо дати роз'яснення причини дискваліфікації ТОВ “Лідер Че”. Ви зазначеєте, що ми надали договір оренд приміщення №01/11/2018 від 05 лютого 2018 року, який діє до 30 квітня 2019 року та від Товариства з обмеженою відповідальністю “ВІВАТ-КОМПЛЕКТ” у складі Тендерної пропозиції не надійшло роз'яснення або додатку щодо зазначеного Договору. Просимо детальніше переглянути наші документи, так як у нас немає ніякої згадки Товариства з обмеженою відповідальністю “ВІВАТ-КОМПЛЕКТ”, договір оренди приміщення у нас укладений з ЗАТ завод “Антена”, він укладений від 05 листопада 2018 року, а не від 05 лютого 2018 року, а також додатком в цьому ж договорі зазначено про пролонгацію договору до 31.12.2020. Більше того згідно з частиною 16 статті 29 Закону Україні про публічні закупівлі: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Всупереч цьому Замовником даного повідомлення розміщено не було.
По другій причині: Згідно Додатку №2 до тендерної документації Учасники повинні надати документи у складі тендерної пропозиції — Довідки-гарантії, а саме:
Додаткові вимоги:
Умови поставки: поставка за рахунок постачальника на вищезазначену адресу, згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Строк поставки товару: 25 днів з дати укладання договору.
Вимоги до тари та упаковки: Товар повинен бути упакований відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення продукції при транспортуванні.
Вимоги до якості: ДК 021:2015 –30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя: якість товару повинна відповідати технічній документації, діючим на території України ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, встановленим чинним законодавством до товару даного виду (та/або міжнародним стандартам ISO/IEC.
Гарантія на товар: термін гарантії має відповідати терміну гарантії підприємства-виробника продукції, але не менше 12 місяців з дати поставки товару.
Стан: Товар повинен бути новим, непошкодженим, відповідної якості, готовий до експлуатації.
Порядок постачання продукції:
Транспортування, доставка товару до місця поставки, навантаження, розвантаження, здійснюється за рахунок учасника-переможця. Поставка товару здійснюється транспортом учасника-переможця.
Приймання-передача товару здійснюється в присутності представника замовника та оформляється відповідним актом.
Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерною документацією. Кожна партія товару супроводжується накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Оплата здійснюється після поставки товару.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
– гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі, зазначених у додатку № 2 до цієї тендерної документації.
– детальний опис та технічні характеристики предмету закупівлі у розрізі найменувань, що пропонується учасником для постачання;
гарантійний лист про те, що учасник гарантує поставку товару не пізніше ніж 15 днів з дня підписання договору;
Просимо детальніше переглянути наші документи, так як в нашій пропозиції присутні дані гарантійні листи, а саме: 41. Гарантійний лист щодо відповідності характеристик.pdf , 42. Гарантійний лист щодо поставки.pdf та 47. Технічний опис.pdf. Таким чином порушень в цій частині немає
По третій причині: Учасник, ТОВ “Лідер Че” надав у складі своєї тендерної пропозиції Додаток до Договору №1 про надання послуг з організації перевезення відправлень від 09.04.2019 року. Зазаначений додаток не підтверджений Договором, строк дії Договору не відомий. Від Товариства з обмеженою відповідальністю “ВІВАТ-КОМПЛЕКТ” у складі тендерної пропозиції не надійшло роз'яснення щодо зазначеного Договору.
Знову ж таки у нас немає ніякої згадки Товариства з обмеженою відповідальністю “ВІВАТ-КОМПЛЕКТ”. Та згідно з частиною 16 статті 29 Закону Україні про публічні закупівлі: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Всупереч цьому Замовником даного повідомлення розміщено не було.
Таким чином вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію, так як воно абсолютно безпідставне та суперечить Закону Україні про публічні закупівлі. Інакше ми будемо змушені звернутися до відповідних органів задля дотримання своїх законних прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 09:57
Вирішення:
Розглянувши Вашу скаргу, дійшли висновку:
По- перше, детальніше переглянувши Ваші документи, виявлено ще ряд невідповідностей;
По- друге, задовольнити Вашу вимогу, щодо відміни рішення про дискваліфікацію, неможливо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Не відповідність технічних вимог Замовника до МФУ - Наказу МОН України!
Номер:
3c04503e2fae4e9697b58d354910e3b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-09-000023-a.c2
Назва:
Не відповідність технічних вимог Замовника до МФУ - Наказу МОН України!
Вимога:
Технічні вимоги до МФУ, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2020 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020.Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до МФУ, такі як "Автономний двусторонній друк: є" не відповідають цьому наказу, що не відповідає мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до МФУ наступне: "Автономний двусторонній друк: не має”
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 18:04
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за звернення. Зміни в Тендерну документацію внесено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Не відповідність технічних вимог Замовника до ноутбука - Наказу МОН України!
Номер:
ff9a870f9f7a4f4299242b2e91f62a06
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-09-000023-a.a1
Назва:
Не відповідність технічних вимог Замовника до ноутбука - Наказу МОН України!
Вимога:
Шановний Замовник!
Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2020 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020. Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 .
Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: "Дисплей: діагональ не менше ніж 15,6”, максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці - IPS" Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих дешевих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. Заздалегідь дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2020 11:37
Вирішення:
Щодо Вашого зауваження.
Розглянувши звернення, внесені зміни до Технічної документації.
Статус вимоги:
Задоволено