-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту
На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2020 19:16 - 13.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Скарга щодо визнання ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНАКОМПАНІЯ" переможцем закупівлі
Номер:
942e5101b53a4dc79f8d6db6501884c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-007964-a.b1
Назва:
Скарга щодо визнання ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНАКОМПАНІЯ" переможцем закупівлі
Вимога:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (без номеру) від 25 серпня 2020 року, розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", за результатом якої останніх визнано переможцем закупівлі.
Дане рішення прийнято не об'єктивно та в порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки не враховано невідповідність, вище вказаного учасника та його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, Замовника, та класифікаційним критеріям, що установлені статтею 16 Закону, зокрема:
"Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Учасник закупівлі, ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНАКОМПАНІЯ", порушив вимоги Додаток №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Розділ - "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування), оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень",
Пункт 2.1. Додаток 1. Кадрові вимоги, підпункт 2.1.1:
Учасник не надав документи, щодо того чи являється - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, фахівцем що має:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Дана вимога Учасником не виконана.
Підпункт 2.1.2:
Учасник закупівлі не надав документи, що свідчать про те, чи мають - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, спеціальну (профільну освіту):
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Дана вимога Учасником не виконана.
Підпункт 2.1.3:
Учасник закупівлі не надав підтверджуючі документи, щодо кількості виконавців, згідно вище вказаних критеріїв для таких робіт, повинна становити не менше двох осіб.
Дана вимога Учасником не виконана.
Учасником закупівлі не було надано жодного документу про офіційне працевлаштування співробітників та фахів підприємства ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНАКОМПАНІЯ".
Пункт 2.2 Додаток 1. Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
Підпункт 2.2.1:
Учасник закупівлі не надав документи, що свідчать про наявність наступних приладів (власних чи орендованих):
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму). Дана вимога Учасником не виконана.
Також Учасником закупівлі, не було надано жодного, документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Отже ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНАКОМПАНІЯ" не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених замовником Закупівлі в тендерній документації, що є порушенням вимог ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, прийняте Замовником рішення про визнання ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНАКОМПАНІЯ" переможцем торгів є незаконним і в подальшому з урахуванням вищевказаних недоліків, які наявні в тендерній документації може призвести до неякісного виконання робіт та втрати виділених коштів.
З огляду на викладене, ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНАКОМПАНІЯ" під час подання тендерної пропозиції допущені порушення, що передбачені ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", які залишилися поза увагою Замовника закупівлі.
Згідно ст. 1 Закону України "Про Антимонопольний комітет України, Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері держаних закупівель.
Приймаючи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовником безпідставно та з порушення чинного законодавства, було визнано переможцем відкритих торгів ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНАКОМПАНІЯ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на прийняте рішення.pdf 26.08.2020 20:07
Дата подачі:
26.08.2020 20:16
Вирішення:
Вимога Скаржника є нікчемною, тобто такою, яка не містить під собою правового підґрунтя, оскільки Замовник проводить спрощену закупівлю згідно ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" та до якої не застосовується ст. 16 цього Закону. Також слід зауважити, що Скаржник даною вимогою підтверджує його нерозуміння норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", так як Скаржник зазначає, що Замовником "...не враховано невідповідність, вище вказаного учасника та його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації...", оскільки відповідно п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації та згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а тендер, згідно п. 13 ч. 1 цієї ж статі Закону, - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону та згідно п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону, пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги норми статті 14 Закону, - для спрощеної закупівлі не передбачається наявність тендерної документації, та до спрощеної закупівлі не застосовується ст. 16 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні