-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи ( Категорія В ( епідеміологічно небезпечні медичні відходи))
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2020 15:51 - 13.08.2020 09:30
Вимога
Залишено без розгляду
Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року).
Номер:
310fd36ea77944bd88b5e2ef253f3ed7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-001973-c.c4
Назва:
Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року).
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3", код ЄДРПОУ 01994592. Адреса: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Карбишева, 12.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-08-07-001973-c Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В (епідеміологічно небезпечні медичні відходи)).
4.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року).
5.Обгрунтування вимоги: Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року, було прийнято наступне:
Ми не погоджуємось із зазначеним рішенням з наступної підстави:
Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель визначені вимоги до учасників процедури спрощеної закупівлі. Пунктом 12 зазначено, що Учасник в складі пропозиції має надати:
12. Договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність, яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру;
Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в складі пропозиції надав:
Довідку щодо ідентифікації небезпеки вих. № 01/03-763-16 від 12.08.2020 р, яким зазначено, що Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в складі пропозиції не надає Договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність, яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру у зв’язку з тим, що комплекс з утилізації відходів ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки (згідно наданого Листа Державної служби України з питань праці «Головне управління держпраці в Одеській області» від 29 .01.2019р. № 15/01-33-864.
Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі становлять послуги із збирання, зберігання транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В (епідеміологічно небезпечні медичні відходи)).
Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
«17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.
«18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Отже, діяльність по знешкодженню небезпечних медичних відходів категорії В передбачає спалювання в пічах -інсинераторах, що може призвести до пожежі. Крім того, це господарська діяльність, яка може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру. Медичні відходи є факторами прямого та опосередкованого ризику забруднення навколишнього середовища, а також виникнення інфекційних та неінфекційних захворювань серед населення.
Відповідно, при наданні зазначених послуг Учасник має надати договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність, яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру. Крім того, зазначену вимогу Замовник висунув як обов’язковою у п. 12 Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ 39624900) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п 2. ч.13 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
З вищенаведеної підстави, вимагаємо:
1.Відмінити рішення Уповноваженої особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року щодо обрання Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ 39624900) Переможцем спрощеної закупівлі на підставі п 2. ч.13 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року).
2.Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції у відповідності до вимог ч.12 Ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням основних принципів закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога результати закупівлі_ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ_БМЛ № 3_.pdf 31.08.2020 15:50
Дата подачі:
31.08.2020 15:50
Вирішення:
28 серпня 2020 року, згідно протоколу УО № 17 Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №3», було визначено переможцем спрощеної закупівлі № UA-2020-08-07-001973-c ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Не погодившись з таким рішенням, інший учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" подало вимогу відмінити дане рішення, оскільки учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не надано «Договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність, яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру».
Стосовно даного питання, повідомляємо, що учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції надано Лист Державної служби України з питань праці «Головне управління держпраці в Одеській області» від 29.01.2019 вих. № 15/01-33-864 згідно якого вбачається, що об’єкт виробництва ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не підпадає під категорію «об’єктів підвищеної небезпеки». Отже ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» посилаючись на інформацію державних органів, мав право не надавати у складі пропозиції «Договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність, яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру». Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст..26 встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Окрім цього, надані ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» документи у складі тендерної пропозиції свідчать про той факт, що надання послуг з утилізації медичних відходів категорії В здійснюватиметься безпечним шляхом, із передбачуваними заходами щодо захисту довкілля, що повністю відповідає вимогам Державних санітарно – епідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, які затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V. Отже Вимогам Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.09.2020 10:50
Вимога
Залишено без розгляду
Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року).
Номер:
1f6608ec444d47b5b3263dd57edec4ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-001973-c.b3
Назва:
Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року).
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3", код ЄДРПОУ 01994592. Адреса: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Карбишева, 12.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-08-07-001973-c Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В ( епідеміологічно небезпечні медичні відходи)).
4.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року).
5.Обгрунтування вимоги: Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року, було прийнято наступне:
Ми не погоджуємось із зазначеним рішенням з наступної підстави:
Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель визначені вимоги до учасників процедури спрощеної закупівлі. Пунктом 18 зазначено, що Учасник в складі пропозиції має надати:
18. Завірена копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в складі пропозиції надав
19.1. Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
19.2. Статут 20.03.2019.pdf
Ознайомившись із Статутом, зміни до Статуту були затверджені протоколом № 35 від 19.03.2019 р.
Учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ 39624900) в складі пропозиції не надав додатково опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Відповідно, пропозиція Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ 39624900) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п 2. ч.13 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
З вищенаведеної підстави, вимагаємо:
1.Відмінити рішення Уповноваженої особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року щодо обрання Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ 39624900) Переможцем спрощеної закупівлі на підставі п 2. ч.13 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» № 17 від 28 серпня 2020 року).
2.Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції у відповідності до вимог ч.12 Ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням основних принципів закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога результати закупівлі_ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ_БМЛ № 3.pdf 28.08.2020 10:51
- протокол 28.08.2020 15:41
Дата подачі:
28.08.2020 10:51
Вирішення:
28 серпня 2020 року, згідно протоколу УО № 17 КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №3», було визначено переможцем спрощеної закупівлі № UA-2020-08-07-001973-c ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Не погодившись з таким рішенням, інший учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" подало вимогу відмінити дане рішення, оскільки учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не надав додатково опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги щодо внесення змін до Статуту. Але звертаємо увагу учасника, що аналогічна інформація, згідно тої, яка вимагалася оголошенням про проведення спрощеної закупівлі – міститься у Витязі з ЄДР від 19.08.2020 р. у пункті «Дані про хронологію реєстраційних дій», що свідчить про фактичні зміни внесені у статутні документи, підтвердження яких вимагалося оголошенням. Отже пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеною процедури закупівлі.
Згідно правової позиції АМКУ та Закону України «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.(ст.22 п.19) Віднесення помилок до формальних приймається Замовником колегіально. Також підкреслюємо відсутність документа у пропозиції Учасника не призводить до відхилення, у випадку, якщо Учасником наданий документ, який містить аналогічну необхідну інформацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.08.2020 15:43
Вимога
Вирішена
Свідоцтво ДОПНВ
Номер:
d2d87b75727543fd9a5b4b1bbbe78b20
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-001973-c.b2
Назва:
Свідоцтво ДОПНВ
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3" Код ЄДРПОУ 01994592 Адреса 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Карбишева, 12
2.Номер закупівлі: UA-2020-08-07-001973-c Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В ( епідеміологічно небезпечні медичні відходи))
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-08-07-001973-c за предметом послуг: послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В (епідеміологічно небезпечні медичні відходи)). Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з документацією спрощеної закупівлі, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги.
Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель визначені вимоги до учасників процедури спрощеної закупівлі.
Учасник в складі пропозиції повинен надати наступний документ:
-чинне свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних відходів;
Наголошуємо, що предмет спрощеної закупівлі: послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В (епідеміологічно небезпечні медичні відходи)).
З введенням в дію Наказу МВС України від 04.08.2018 р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» (далі – Наказ) змінено порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) у зв’язку з тим, що даним Наказом затверджено нові:
1) Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
2) Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів;
3) Порядок погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
Згідно пункту 1 розділу II Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, до повноважень Міністерства внутрішніх справ України входить в тому числі:
• перевірка відповідності конструкції транспортних засобів вимогам глав 9.2-9.8 додатка В до ДОПНВ, що застосовуються до транспортного засобу залежно від його типу та небезпечного вантажу, для перевезення якого він використовуватиметься, відповідно до підрозділів 9.1.2.1 та 9.1.2.3 додатка В до ДОПНВ;
• оформлення, видача та продовження свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів відповідно до глав 9.2-9.8 та підрозділу 9.1.2.1 додатка В до ДОПНВ з врахуванням положень підрозділу 9.1.3.1 додатка В до ДОПНВ;
• ведення відповідно до законодавства обліку виданих/продовжених свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів
Розділом ІІ Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів визначено, що відповідність конструкції спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів вимогам ДОПНВ підтверджується шляхом видачі свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі - Свідоцтво).
Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ.
До спеціалізованих транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT та MEMU належать:
- Транспортні засоби ЕХ/ІІ, ЕХ/ІІІ призначені для перевезення вибухових речовин і виробів класу 1;
- Транспортні засоби FL, АТ призначені для перевезення легкозаймистих рідин та газів;
- Транспортний засіб МЕМU (або змішувально-зарядна машина) — спеціалізований ТЗ із установленою на ньому машиною для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, і їхнього заряджання.
Отже, транспортні засоби, що перевозять клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного обслуговування, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, включені до Жовтого переліку відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120, але не відносяться до класу небезпеки 1, не вимагають підтвердження відповідності шляхом видачі спеціального Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо видалити вимогу щодо надання свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних відходів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_ Свідоцтво ДОПНВ_клічіні.pdf 10.08.2020 13:18
Дата подачі:
10.08.2020 13:18
Вирішення:
Відповідно до протоколу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
КНП БМР «БІЛОЦЕРКІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3» від11.08.2020р. №14 вирішено внести зміни до тендерної документації у Додатку № 2 та викласти в наступній редакції:
Вимоги до учасників процедури спрощеної закупівлі
5. Документи що підтверджують право користування транспортними засобами:
• договори оренди транспортних засобів чи власності,
• чинні свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер:
1f01db0c6e1846ae9da53dabb1509f5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-001973-c.b1
Назва:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3" Код ЄДРПОУ 01994592 Адреса 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Карбишева, 12
2.Номер закупівлі: UA-2020-08-07-001973-c Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В ( епідеміологічно небезпечні медичні відходи))
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-08-07-001973-c за предметом послуг: послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В (епідеміологічно небезпечні медичні відходи)). Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з документацією спрощеної закупівлі, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги.
Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель визначені вимоги до учасників процедури спрощеної закупівлі.
Учасник в складі пропозиції повинен відповідати наступній вимозі:
1. Наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії).
Наголошуємо, що предмет спрощеної закупівлі: послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи( Категорія В (епідеміологічно небезпечні медичні відходи))
Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
«17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.
«18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»:
1. Система поводження з відходами складається з таких етапів:
збирання та сортування відходів;
маркування відходів;
знезараження (дезінфекція) відходів;
транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються;
утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації);
захоронення відходів (лише для відходів категорії А).
До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено:
1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті).
Відповідно, Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом.
Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни:
оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;
перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення;
транскордонне перевезення відходів - транспортування відходів з території, або через територію України, на територію або через територію іншої держави;
{Абзац десятий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1825-VI від 21.01.2010}
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні ресурси, а для можливого використання енергії, що виділяється при їх спалюванні, як енергетичних ресурсів, з аналізу документів ліцензіатів, що приймають участь в публічних закупівлях, у них немає такого обладнання, що здійснює утилізацію, використовуючи енергію спалювання, як енергетичні ресурси. Тобто, всі ліцензіати, що приймають участь в закупівлях, мають обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів категорії В і цим здійснюють саме знешкодження, а не утилізацію.
Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою. Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності:
- Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення);
Дане питання щодо видів діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними медичними відходами детально розглядалось за скаргою ТОВ «Укрекосервіс» на умови закупівлі UA-2020-01-10-002015-c (замовник - Перинатальний центр м. Києва), де Скаржник посилався на порушення чинного законодавства щодо поводження з відходами, а саме на пункт е) Ст.32 Закону України «Про відходи».
Колегією АМКУ було відмовлено в задоволенні скарги ТОВ «Укрекосервіс» та встановлено, що вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) відповідає нормам діючого законодавства щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 р. № 2407 (надано для ознайомлення). При цьому, така вимога забезпечує можливість участі в закупівлі широкого кола Учасників та не є дискримінаційною.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник нічого не втратить, прописавши вимогу щодо наявності ліцензії в наступній редакції, забезпечивши при цьому дотримання принципу максимальної економії та ефективності та рівних умов, недискримінації Учасників щодо участі в закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в Додаток № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо наявності ліцензії в наступній редакції:
• наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) або наказу про видачу ліцензії.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_ ліцензія_Білоцерківська міська лікарня 3.pdf 10.08.2020 13:01
- Рішення від 07.02.2020 № 2407 умови закупівлі Перинатальний центр.pdf 10.08.2020 13:01
Дата подачі:
10.08.2020 13:01
Вирішення:
відповідно до ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
КНП БМР «БІЛОЦЕРКІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3» від 11.08.2020р. №13 внесено зміни до тендерної документації у Додатку № 2 та викладено в наступній редакції:
Вимоги до учасників процедури спрощеної закупівлі
1. Наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) або наказу про видачу ліцензії.
Статус вимоги:
Задоволено