-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний мультимедійний комплекс(мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивною дошкою) – комплектування кабінетів початкових класів обладнанням "Новий освітній простір"
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Торги не відбулися
150 514.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 903.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 903.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2020 15:17 - 19.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Умови
Номер:
9106466163af426c9d2c84cb266bc960
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-006276-a.a1
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, якіазначно обмежуює коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Лист в довільній формі про наявність сервісного центру у м. Охтирка з обов’язковим зазначенням найменування, адреси та номеру телефону такого центру. Замовник залишає за собою право перевірити надану інформацію». Чимало постачальників, що знаходяться в інших регіонах, здійснюють свою діяльність в межах всієї України, при цьому не володіючи сервісними центрами в кожному місті/містечку/районі країні. Звичайна практика, коли розміщені в одному місті постачальники співпрацюють з розміщеними у іншому місті компаніями, що надають супутні послуги. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть запропонувати нижчу ціну, виконати умови поставки та забезпечити відповідне обслуговування в межах Сумської області, проте не мають сервісного центру чи підрядника саме в м. Охтирка. Умови закупівлі є лояльними виключно до постачальників, що зареєстровані, знаходяться та здійснюють свою діяльність в районі Замовника. Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами Сумської області, зокрема самого м.Суми, а не виключно в м. Охтирка, враховуючи, що саме постачальник бере на себе обов’язки витрат на супутні послуги гарантійного обслуговування. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2020 18:42
Вирішення:
“ Шановний Учаснику!
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог щодо потенційних Учасників. Що стосується вимоги стосовно надання листа в довільній формі про наявність сервісного центру у м. Охтирка з обов’язковим зазначенням найменування, адреси та номеру телефону такого центру, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням ч. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.
Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста).
Вищезазначене призводило до зупинки робочого процесу вчителів та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках освітньої реформи, робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука, проектора, інтерактивної дошки тощо, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення.
Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань,особливо дистанційно.
Також хочемо зазначити, що у місті Охтирка існує декілька сервісних центрів, окрім цього будь-який Учасник, що веде свою діяльність за межами нашого району чи області, має можливість заключити договір на гарантійне обслуговування з будь-яким сервісним центром, що знаходиться в місті Охтирка.
У зв’язку з вищевикладеним, уповноважена особа вважає вищезазначені вимоги не дискримінаційними, а навпаки важливими та необхідними і відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено