-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Миючі засоби
Миючі засоби, узагальнений код за 4 цифрою 39830000-9 Продукція для чищення, номенклатурна позиція за найбільш підходящим кодом: Миючий засіб для миття посуду, 5 л. - 39832000-3 Засоби для миття посуду; Миючий засіб для чищення та дезінфекції унітазів, 1л. - 39831600-2 Засоби для чищення туалету; Миючий засіб для чищення вікон, 0,5 л. - 39831240-0 Засоби для чищення; Засіб чистячий порошкоподібний абразивний з антибактеріальним ефектом, 400 г. - 39831240-0 Засоби для чищення; Пральний порошок, 9 кг. - 39831000-6 Засоби для прання і миття; Миючий засіб для миття підлоги, 5 л. - 39831300-9 Засоби для миття підлоги.
Завершена
37 062.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 185.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 185.31 UAH
Період оскарження:
07.08.2020 14:56 - 12.08.2020 15:00
Вимога
Вирішена
Невідповідність пропонованої продукції вимогам до предмету закупівлі
Номер:
6aa0b7a505cc4a3bb14032bea7ddbc69
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003360-b.a2
Назва:
Невідповідність пропонованої продукції вимогам до предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику!
У вимогах до предмету закупівлі , а саме п.4 Засіб чистячий порошкоподібний абразивний з антибактеріальним ефектом, 400 г. та п.5 Пральний порошок, 9 кг. Вами було чітко вказані вимоги стосовно ваги - чистячий засіб вагою 400 гр та пральний порошок вагою 9 кг. Пропозиції попередніх учасників не відповідають вимогам до предмету закупівлі, оскільки чистячі засоби ТМ "Пролісок" та ТМ "САМА" виготовляються вагою 500 гр та не мають у своєму ассортименті засобів, з найменуванням "Антибактеріальний єффект" - про що свідчить перелік продукції, вказний на сайтах виробників - а саме ТОВ "ПВ.ЮНІЛАЙФ" та ТОВ "Фірма СВ".
Пральний порошок, що Вам пропонується також виготовляється у фасуванні 10 кг, а не 9 кг , як ви вказуєте у вимогах до предмету закупівлі.
Тому враховуючи вищевказане, вважаємо за доречне скасувати рішення про обрання переможця, та перейти до розгляду наступних тендерних пропозицій.
З Повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2020 10:45
Вирішення:
Дякуємо за зауваження, але замовникам при встановленні технічних вимог до предмета закупівлі, критеріїв оцінки та умов договору важливо усвідомлювати необхідність досягнення не просто номінальної формальної економії, а максимальної ефективності за найкращу отриману тендерну ціну.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження визначення переможця
Номер:
3253c8e4eb5f456ba5c585ad048dd087
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003360-b.a1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник! Рішенням N 23 від 21.08.2020 ви дискваліфікували нашу пропозицію на підставі відсутності документів, що підтверджують повноваження керівника підприємства.
Доводимо до вашого відома що згідно законодавства України документами що підтверджують повноваження «Фізична особа підприємець» є паспорт громадянина України та Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, та громадських формувань.
Усі вищезгадані документи були надані у складі цінової пропозиції ФОП Романченко О.А.
Зазначаємо, що при визначенні переможця був недотриманий принцип здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальна економія та ефективність; які є обов’язковими до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Також звертаю увагу замовника, що дії членів тендерного комітету та його голови підпадають під ознаки, як мінімум, адміністративного проступку. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Виходячи із викладеного та з метою захисту прав усіх Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, недопущення спотворення конкуренції, об»єктивного та неупередженого розгляду пропозицій;
ВИМАГАЮ: Визначати переможця закупівлі в законний неупереджений спосіб, та скасувати рішеня про дискваліфікацію пропозиції ФОП Романченко О.А.
За результатом упереджених та необєктивних підходів до визначення переможця даної закупівлі, буде підготовлений та розміщений матеріал в інтернет-ресурс DOZORRO та готується скарга на дії членів та голови тендерного комітету замовника даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2020 08:51
Вирішення:
Тендерна пропозиція учасника спрощеної процедури № UA-2020-08-07-003360-b - «ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"» була відхилена з підстави, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: не надав документ, що підтверджує повноваження керівника підприємства чи уповноваженої особи (копії наказу про призначення на посаду, протоколу зборів засновників, довіреності і т.д.).
Згідно ст.14 Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» вимоги до предмета закупівлі, та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам розробляються та визначаються замовником самостійно.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Замовник не може передбачити, до якої організаційно-правової форми господарювання буде належати учасник.
Саме з цих причин відділ освіти вимагає документ, що підтверджує повноваження керівника підприємства чи уповноваженої особи, не конкретизуючи форму господарювання підприємства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні