-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Заправка картриджів та копіювальних апаратів
Завершена
74 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 370.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 370.20 UAH
Період оскарження:
27.01.2017 18:32 - 02.02.2017 18:20
Вимога
Вирішена
Порушення процедури закупівлі
Номер:
8106af8830e6455ba9eff7c94261073c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-27-003333-b.c3
Назва:
Порушення процедури закупівлі
Вимога:
Повторно звертаємо увагу на те, що цінова пропозиція переможця на момент закінчення прийняття пропозицій була ВЗАГАЛІ відсутня. Тому твердження про те, що в період кваліфікації переможцем була надана ОНОВЛЕНА цінова пропозиція не відповідає дійсності. Оновити цінову пропозицію, якої не було в наявності, неможливо. Станом на кінець періоду надання пропозицій учасник, який визнаний переможцем, не погодився з умовами проведення аукціону та не підписав свою цінову пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2017 11:20
Вирішення:
Повторно наголошуємо, що у пункті 11 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» наведено перелік документів, які і були надані ФОП Лисак О.О., деякі дійсно після Аукціону. Також звертаємо Вашу увагу, що в Оголошенні не вказувалась необхідність подання двох цінових пропозицій, до Аукціону та після його проведення. Тому фраза «Оновлена пропозиція» стосувалася подання пропозиції з цінами після проведення Аукціону.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення умов закупівлі
Номер:
317524c6a22c422c8e0fa3bc4f35791f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-27-003333-b.a2
Назва:
Порушення умов закупівлі
Вимога:
Цінова пропозиція, специфікація та інші документи надані переможцем вже після проведення аукціону всупереч вимогам п. 11 оголошення. Витяг з реєстру загалі зроблений 09.02.2017р. тобто на наступний день після закінчення аукціону. Ті документи, які подані після проведення аукціону, містять ознаки підробки, а саме - підпис та печатка вставлені в тексти у вигляді малюнку а не скановані разом з документом, як того вимагає п. 11 оголошення. Малюнки печатки та підпису повністю ідентичні на усіх документах. На одному з документів наявний підпис та печатка іншого підприємця. Переконаний, що пропозиція ФОП Лисак повинна бути дискваліфікована через численні порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2017 13:54
Вирішення:
Кваліфікація Учасника, який за результатами Аукціону надав найнижчу пропозицію – ФОП Лисак О.О., здійснювалась відповідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
Розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження визначення переможця, повідомляємо наступне:
– у пункті 11 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» наведено перелік документів, які і були надані ФОП Лисак О.О., деякі дійсно після Аукціону, оскільки згідно регламенту та самих правил майданчика після завершення Аукціону Учасник, що є на розгляді з найменшою ціновою пропозицію має долучити оновлену цінову пропозицію відповідно до ціни після Аукціону. Цінова пропозиція Учасником була долучена. Витяг з реєстру ФОП Лисак О.О. станом на 2017 рік був наданий до закінчення етапу кваліфікації;
– щодо документів, які за Вашою думкою містять ознаки підробки, просимо врахувати те, що згідно пункту 11 Оголошення, під час укладання договору про закупівлю Переможцем будуть надані усі копії в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою Учасника. Щодо наявності завантажених інших додаткових файлів нагадуємо, що майданчик електронних закупівель дозволяє Учаснику завантажувати будь-які файли та документи до Системи. У той же час Замовником до розгляду беруться лише ті документи, які мають пряме відношення до даної закупівлі та самого учасника закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, підстави для дискваліфікації переможця ФОП Лисак О.О. відсутні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
не конкретизовано кількість картриджів по кожній позиціїї
Номер:
074bd786469548a6a847285851fbece1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-27-003333-b.a1
Назва:
не конкретизовано кількість картриджів по кожній позиціїї
Вимога:
У документі
Додаток № 1
Специфікація та технічні (кількісні) вимоги до предмету закупівлі
Присутня таблиця з вказанням типу картриджа для заправки, однак в ній не заповнено стовбець Кількість, є лише зазначена загальна кількість заправок - 477 шт. Для строчок з 21 по 25, це має суттєве значення, оскільки вартість заправки копіювальних апаратів формату А3, значна і має великий вплив на підсумкову вартість робіт. Прошу заповнити в таблиці строчки 21-25.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2017 15:43
Вирішення:
Дякуємо за зауваження. Кількість запланованих заправок за номерами 21-25 становить 30 шт.
Статус вимоги:
Задоволено