• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги № 6 на вул. Зоологічна, 3 (За кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Завершена

9 991 540.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 957.70 UAH
Період оскарження: 07.08.2020 14:28 - 22.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 8366f41a7a664c3389e1652a29b1d69f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-07-003034-b.a2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Тендерною документацією встановлено, що з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). Згідно із ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Вважаємо, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання копії сертифікату управління якістю ІSO 9001:2015, з огляду на наступне. ДСТУ ISO 9001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якими документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більш того, за даними офіційного веб - порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії сертифікату управління якістю ІSO 9001:2015
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимога врахована, готуються зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Нецінові критерії

Номер: 700e9b719e7741bcbed2b08bce362e83
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-07-003034-b.a1
Назва: Нецінові критерії
Вимога:
Умовами закупівлі передбачено встановлення нецінових критеріїв до учасників, зокрема, умови оплати – відстрочка платежу. Ні Замовник, ні головний розпорядник бюджетних коштів – КМДА, не є прибутковими організаціями, а тому не отримують ні прибутку ні будь-якої економії. Не зрозумілим є питання доцільності встановлення такого критерію, адже пунктом 10.7.. проекту Договору, розміщеного тендерній документації, фактично передбачена автоматична відстрочка платежу у разі затримки бюджетного фінансування «...Розрахунки здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за виконанні роботи.». Якщо врахувати те, що закупівля фінансується за рахунок бюджетних коштів, то застосування критерію відстрочка платежу, може призвести до необґрунтованого завищення вартості робіт переможцем, що в свою чергу може спричинити збитки відповідному бюджету. Додатково прошу надати пояснення, якщо переможець встановить відстрочку платежу у 121 календарний день, чи є вірогідність того, що здійснить оплату за фактично виконані роботи значно раніше, наприклад, на 30 календарний день? Чи є вірогідність того, що при підписанні договору можливе встановлення іншого строку оплати? З метою недопущення необґрунтованих зайвих витрат публічних коштів та усунення умов і можливостей завдання шкоди відповідному бюджету, просимо внести зміни до тендерної документації та умов закупівлі, виключивши необґрунтоване застосування неціанового критерію у вигляді нікому не потрібної відстрочки платежу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимога врахована, готуються зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено