-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Синельниківської міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Миру,13, м. Синельникове Дніпропетровської області."
код ДК 021:2015 -45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт і реставрація)
Торги відмінено
1 145 341.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 726.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 726.71 UAH
Період оскарження:
07.08.2020 14:16 - 13.08.2020 14:00
Вимога
Відхилено
оскарження дискаліфікація Учасника ТОВ "БК БУДКОМ"
Номер:
21911fbbd52d4acd99e7a3ab19e15c94
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-005197-a.b6
Назва:
оскарження дискаліфікація Учасника ТОВ "БК БУДКОМ"
Вимога:
Для підтвердження відповідності кваліфікації підприємства ТОВ "БК БУДКОМ" щодо вимог Замовника:
Учасник у своїй пропозиції надав копію усіх заповненних сторінок паспорту
Лист-відгук надано в тій редакції, в якій його надав Замовник за раніше виконані договори, вся інформація відповідає вимогам чинного законодавства.
щодо фінансової спроможності: надана довідка про змогу закуповувати матеріали без надання авансу, що є фінансовою спроможністю підприємства виконувати роботи по обєкту без отримання авансу
Щодо вивозу сміття: місце вивозу буд. відходів організація, з якою заключений договір надає таку інформацію після підписання акту виконаних робіт у вигляді доп.угоди до договору
Просимо Вас переглянути нашу пропозицію
.
Пов'язані документи:
Учасник
- відгук до аналогічного договору.pdf 31.08.2020 11:03
- паспортні дані.pdf 31.08.2020 11:03
- про можливість закупівлі матеріалу без авансу.pdf 31.08.2020 11:03
- Відповідь на вимогу.pdf 01.09.2020 16:29
Дата подачі:
31.08.2020 11:04
Вирішення:
Протоколом щодо прийняття рішення замовника № 1 від 27.08.2020 р. було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "БК БУДКОМ".
Розглянувши вимогу Учасника подану від 31.08.20, щодо повторного перегляду пропозиції ТОВ "БК БУДКОМ" було вирішено наступне
1. У кваліфікаційних вимогах Замовника вказано, що Учасники закупівлі подають копію всіх сторінок паспорту або копію ID- картки з витягом із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання та копію ідентифікаційного коду.
Учасником ТОВ "БК БУДКОМ" в складі своєї пропозиції надано копію не всіх сторінок паспорту.
2. Щодо листа – відгука надається Учасником - Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про: дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт, достатність кваліфікації працівників, дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля.
Учасником ТОВ "БК БУДКОМ" надано лист – відгук з не повною інформацією згідно вищевказаної вимоги, а саме в наданому листі не вказано інформацію щодо дотримання Учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля.
3. Учасники спрощеної закупівлі надають документи згідно кваліфікаційних вимог Оголошення та Додатку 1.
В Оголошенні вказано про те, що Учасники надають довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо можливості закупівлі необхідних товарів та матеріалів, для належного та своєчасного надання робіт без надання авансу.
ТОВ "БК БУДКОМ" надав вище вказану довідку довільної форми, але також Учасник не звернув увагу на надання довідки згідно Додатку 1, а саме:
З метою підтвердження можливості вчасного та належного надання робіт учасники у складі своєї пропозиції мають надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно закупівлі необхідних товарів та матеріалів для надання послуг за предметом закупівлі.
4. Згідно Додатку №1 Учасники подають довідку з обов’язковою інформацією про вказане місце вивозу будівельних відходів та назва підприємства, номер та дата договору з яким укладено договір.
Учасник в довідці довільної форми не вказав місце вивозу будівельних відходів.
На підставі п. 1 ч. 13 ст.. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога уточнити Оголошення
Номер:
730e4682eed242d78f8deff4666450db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-005197-a.a5
Назва:
Вимога уточнити Оголошення
Вимога:
вимоги Оголошення не мають чіткого Технічного завдання, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель.
обгрунтування у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога уточнити Оголошення.doc 13.08.2020 12:28
- Протокол 11.pdf 13.08.2020 18:32
Дата подачі:
13.08.2020 12:28
Вирішення:
Учаснику для виготовлення кошторисної документації достатньо обсягів робіт та загальної цінової пропозиції
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
83ba14a8df894059a07cb4f7d65274cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-005197-a.a4
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Уповноважена особа завідомо вносить в Оголошення вимоги , які на нашу думку є дискримінаційними та усвідомлено відповідає не вірно на питання, щоб зробити переможцем торгів певного Учасника. Обгрунтування у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційні вимоги.doc 12.08.2020 14:45
- Протокол 10.pdf 13.08.2020 18:20
Дата подачі:
12.08.2020 14:45
Вирішення:
Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників..
Подані відповіді на запитання відповідають вимогам до предмету закупівлі.
Якщо Учасника не задовільняють відповіді на вимоги і він вважає, що в даній процедурі закупівлі на його думку обмежують права та дискримінують він вирішує сам чи подавати свою пропозицію, щодо участі в закупівлі або ні.
Складається враження, що Ви навмисно затягуєте проведення спрощеної процедури закупівлі. Якщо У Вас відсутні документи які містяться у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним то Замовник не має можливості завантажувати за Вас їх до системи.
Замовник вимагає ті документи, які необхідні для реєстрації в органах казначейства, та має право перевірити достовірність документів через відкриті державні реєстри.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
60bba5c0dddc4ac8a137268c85beaa5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-005197-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Зобов’язання Замовника усунути порушення. Детальні вимоги у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.doc 12.08.2020 12:10
- Протокол 12.pdf 13.08.2020 18:23
Дата подачі:
12.08.2020 12:10
Вирішення:
Оплата за виконані роботи може здійснюватись в розмірі 100 % на підставі наданої довідки про вартість виконаних робіт також розрахунки можуть проводитись проміжними платежами за виконані роботи в межах не більше 95 % їх загально вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.
Даної вимога в оголошенні не міститься. Додаток №5 є додаткова інформація до технічного завдання. Проектна документація розроблена згідно вимог ДБН А.2.2-3:2011 «Склад та зміст проектної документації», яка має позитивний висновок експертизи. Не відповідати вимогам може ПКД , а не Додаток.
Щодо довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про впровадження заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів подається учасником або одна довідка, щодо вищевикладеного або дві довідки учасник за бажанням може об’єднати в одній довідці та обов’язково додати до своєї пропозиції скан. договору дійсний на момент проведення закупівлі .
Уповноважена особо, яку визначив Замовник здійснює свою діяльність на підставі наказу, положення та згідно чинного законодавства.
Якщо Учасника не задовольняють відповіді на вимоги і вважає, що в даній закупівлі на його думку обмежуються права і дискримінують, в такому разі він вирішує сам чи подавати свою пропозицію для участі в закупівлі або ні.
Безпідставне звинувачення уповноваженої особи не маючи на це доказів порушує її права на честь, гідність та ділову репутацію. Особа яка безпідставно звинувачує в діях іншу особу може бути притягнута до відповідальності згідно Закону України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо надання роз’яснень та внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
Номер:
0a1303868d5048bb887572c81172164a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-005197-a.b2
Назва:
ВИМОГА щодо надання роз’яснень та внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
щодо надання роз’яснень та внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
Шановний замовнику!
Згідно з Оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасники повинні надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції завірені належним чином документи. Тобто, згідно з даного формулювання учасники у складі пропозиції повинні надати виключно завірені належним чином копії перелічених документів, але у переліку документів містяться слова «Оригінал», що не відповідає загальної вимозі щодо надання завірені належним чином документи. Також слідує, що усі перелічені довідки (Довідку про те що Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»; Довідка, надана в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт по договору про закупівлю (зазначається найменування обладнання, його кількість, власне чи орендоване); Довідка (лист) довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід роботи (із зазначенням посади), та будуть залучені до виконання робіт за договором тощо) також потрібно надати в завірених належним чином копіях.
Таке формулювання вимог Оголошення створює підстави для не вірного розуміння Учасниками його вимог, та як слід до не вірної подачі документації у складі пропозиції (надання оригіналів документів замість копії, чи навпаки) що призведе у подальшому до відхилення таких пропозицій по формальним підставам.
Прошу Вас надати детальне та обґрунтоване роз’яснення щодо того, які саме документи перелічені в Оголошенні повинні бути надані в «Оригіналах» (скановані оригінали документів), а які саме документи повинні бути надані в копіях документів (завірені належним чином документи), та внести відповідні зміни до Оголошення.
Також, Оголошенням передбачено, надання Учасниками:
Довідки, у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на аналогічні роботи із зазначенням: номеру та дати договору, суму договору, назву Замовника та його контактних осіб (прізвище та номер телефону). Документальне підтвердження.
- Скан з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі
Аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору, а саме: первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо)
Тобто, згідно зі змістом Оголошення, передбачається, що в якості аналогічного договору Учасники можуть надати договір на виконання робіт або послуг, виконані роботи або надалі послуги будуть аналогічними щодо робіт по предмету закупівлі.
Але формулювання аналогічності договору в Оголошенні є не чітким та не однозначно визначеним, що створює передумови для неоднозначного розуміння Учасниками положень оголошення та як слід до не законного відхилення їх пропозицій, хоча пропозиції будуть подані у повній відповідності до вимог Оголошення.
Також, згідно зі змісту Оголошення Учасники повинні надати ДОВІДКИ, а не довідку про раніше виконані договори. Тобто зі слідує, що учасники повинні надати декілька довідок, а відповідно надання однієї довідки не буду розцінюватися Замовником як виконання умов оголошення.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» прошу Вас, визначити вичерпно вимогу щодо надання аналогічного договору, а саме викласти вказані вище пункти у наступній редакції:
- Довідку, у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договор (-ри) на аналогічні роботи чи надані послуги із зазначенням: номеру та дати договору, суму договору, назву Замовника та його контактних осіб (прізвище та номер телефону). Документальне підтвердження.
- Сканований з оригінал (и) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі
Аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору, а саме: первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Аналогічним договором в розумінні до Оголошення вважається договір на виконання робіт та/або надання послуг за роботами аналогічними до предмету закупівлі.
З метою, приведення Оголошення до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прошу Вас надати детальне та обґрунтоване роз’яснення відносно вимог щодо аналогічності договору та внести відповідні зміни до Оголошення.
Також, з метою правильного розуміння Учасниками вимог Оголошення доцільно в буде визначити, які саме документи повинні надати суб’єкти господарювання різних організаційно - правових форм, а саме визначити які документи надаються Учасниками - юридичними особами, Учасниками - фізичними особами-підприємцями та Учасниками – фізичними особами.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 12.08.2020 09:39
- протокол 9.pdf 13.08.2020 17:32
Дата подачі:
12.08.2020 09:40
Вирішення:
Згідно п14.1 оголошення на проведення спрощеної закупівлі вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції завірені належним чином документи. Довідки складені в довільній формі мають бути складені на офіційному бланку Учасника ( за наявності) завірені підписом керівника, датовані і містити інформацію щодо якого пункту оголошення вони відносяться. В кінці Оголошення вказано, що всі документи (за винятком оригіналів) видані іншими установами, повинні бути завірені печаткою і особистим підписом Учасника.
Також в Оголошенні вказана довідка в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на аналогічні роботи, згідно вимог Замовника аналогічні РОБОТИ повинні бути саме на проведення капітального ремонту внутрішніх санвузлів, а не ПОСЛУГИ. Відповідно до оголошення Учасник подає саме одну довідку складену у довільній формі з інформацією про раніше виконані договори на аналогічні роботи з зазначенням: номеру та дати договору, назви Замовника та контактної особи (ПІБ та номеру телефону). Для документального підтвердження Учасника, замовник не обмежує кількість поданих сканованих оригіналів аналогічних договорів та листів – відгуків.
Розглянувши вимогу Учасника та надавши роз’яснення, зміни до Оголошення спрощеної процедури закупівлі вноситись не будуть
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
b8ce5cbc65d647dd9be8e20a2d94cdbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-005197-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах. Детальні зауваження у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 12.08.2020 08:27
- Протокол 8.pdf 13.08.2020 17:34
Дата подачі:
12.08.2020 08:27
Вирішення:
Ознайомившись з вимогою вказаною вище надаю роз’яснення, щодо п.1,2,3 вимоги то в замовника в кінці Оголошення вказано, що якщо учасник не зобов’язаний складати будь-який із документів то він надає інформацію про відсутність підстави у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (у разі її використання).
Щодо пункту 4 вимоги Учасник подає копію всіх сторінок паспорту або копію ID- картки з витягом із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання та копію ідентифікаційного коду, ця вимога не є дискримінаційною так як учасник в своїй пропозиції надає лист-згоду на обробку персональних даних. Замовник не збирає, не зберігає, не використовує та не займається поширенням конфіденційної інформації про учасників.
В п.5 Замовник указав в Оголошенні кваліфікаційний критерій відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» довідка, у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на аналогічні роботи законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», тож звертаємося до інших джерел. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970-1980, стор..42) аналогічний – це той, який становить аналогію до чого – небудь; подібний, схожий.
Згідно п.6 учасник надає довідки ,які перераховуються в Додатку 1(технічне завдання), читайте уважно.
В п.7 та п.8 учасник подає підписані додатки 1,2,3,4
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні