-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання для закладів освіти - 2 лоти
Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Завершена
4 360 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 376.70 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 376.70 UAH
Період оскарження:
07.08.2020 12:09 - 01.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
Номер:
b611a627e98346a88cc9ab9698ab2354
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.c10
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
Скарга:
В даній Скарзі вимагаємо Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ЧЕ" на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Текст Скарги додається
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на рішення по ТОВ Лідер Че.doc 20.11.2020 17:42
- Довіреність Песін 02-01-2020.pdf 20.11.2020 17:42
- СКАРГА на рішення по ТОВ Лідер Че.pdf 20.11.2020 17:42
- Технічна специфікація-буклет Epson EB-530.pdf 20.11.2020 17:42
- Пояснення щодо позиції Замовника.doc 01.12.2020 13:33
- Пояснення щодо позиції Замовника.pdf 01.12.2020 13:33
- рішення від 25.11.2020 № 21854.pdf 25.11.2020 20:06
- інформація про резулятивну частину рішення від 02.12.2020 № 22355.pdf 03.12.2020 15:26
- рішення від 02.12.2020 № 22355.pdf 07.12.2020 22:20
- 2Пояснення по суті скарги в АМКУ Лот 1.docx 30.11.2020 15:52
- 2Пояснення по суті скарги Лот 1.pdf 30.11.2020 15:52
- Лот 1 Протокол виконання ріш. АМКУ Лідер Че.PDF 08.12.2020 10:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2020 18:17
Дата розгляду скарги:
02.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2020 20:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.12.2020 22:20
Дата виконання рішення Замовником:
08.12.2020 10:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано. Рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Лідер Че" скасовано
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про визначення переможцем ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Номер:
95ebe41d3b6c464eb1576f254b864a8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.c9
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможцем ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Скарга:
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Повний текст Скарги додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на Рішення Замовника_Лот 1.pdf 16.10.2020 13:12
- Результати перевірки Сертифікатів.pdf 26.10.2020 11:00
- Додаткові пояснення з приводу позиції Замовника_.doc 26.10.2020 11:00
- Додаткові пояснення з приводу позиції Замовника.pdf 26.10.2020 11:00
- Рішення від 20.10.2020 № 19565 (+лист Замовнику).pdf 20.10.2020 22:48
- інформація про перенесення розгляду скарги від 29.10.2020 № 17208.pdf 30.10.2020 12:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2020 № 21008.pdf 12.11.2020 21:44
- Рішення від 11.11.2020 № 21008.pdf 16.11.2020 23:30
- Пояснення по суті скарги в АМКУ Лот 1.PDF 21.10.2020 10:12
- Пояснення по суті скарги в АМКУ Лот 1.docx 21.10.2020 10:12
- Додаток до Пояснення по суті скарги в АМКУ Лот 1 - Лист ТОВ МТІ.pdf 21.10.2020 10:12
- Лот 1Протокол виконання ріш. АМКУ.PDF 19.11.2020 10:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2020 15:18
Дата розгляду скарги:
29.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2020 22:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.11.2020 23:31
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2020 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано. Рішення щодо визначення переможцем ФОП Яременка С.В. скасовано
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про визначення переможцем ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Номер:
3e8824697ae64b96bdba75b3a291281a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.c8
Назва:
Вимога про скасування рішення про визначення переможцем ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (надалі Учасник) згідно Статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
--1. Запропонований Учасником проектор Viewsonic PS600X не відповідає технічним вимогам Додатку 1 ТД, оскільки споживана потужність даного проектора становить 260Вт (дана інформація підтверджується на офіційному сайті виробника компанії Viewsonic https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors/PS600X.php), що не відповідає вимозі Додатку 1: «Споживана потужність – не більше 250 Вт». В Технічній специфікації (файл «Таблиця відповідності» ) Учасник зазначає в описі проектора Viewsonic PS600X споживану потужність – 250 Вт, що є НЕПРАВДИВОЮ інформацією, оскільки на офіційному сайті виробника https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors/PS600X.php вказана споживана потужність даного проектора – 260 Вт. Вказана інформація про споживану потужність проектора міститься у вільному доступі на офіційному сайті виробника. Роздруківка з вказаного сайту виробника з технічними характеристиками проектора Viewsonic PS600X додається до Вимоги.
--2.В Технічній специфікації (файл «Таблиця відповідності» ) Учасник зазначає 2 різні значення гарантії на запропонований проектор Viewsonic PS600X 3 роки та 5 років, що не дає однозначно встановити відповідність вимозі Замовника про те, що гарантія на проектор повинна бути – не менше 5 років.
--3. У вимогах ТД вимагається надати: «Завірені учасником копії ЧИННИХ НА ДАТУ РОЗКРИТТЯ пропозицій сертифікату відповідності,…» та вказується: «Документи, що розміщуються учасником в системі, повинні бути НАЛЕЖНОГО РІВНЯ ЗОБРАЖЕННЯ». В поданих Учасником Сертифікатах відповідності на проектор NEC MC342X (Сторінки 26 та 27 файлу «Копії сертифікатів») недостатній рівень зображення дати терміну дії Сертифікатів відповідності, до якої дати дані Сертифікати є дійсними, та недостатній рівень зображення цифр в номерах Сертифікатів, за якими вони зареєстровані в реєстрі органу з оцінки відповідності, що унеможливлює встановлення їх чинності на момент розкриття пропозицій. В датах терміну дії видно лише рік – 2020, але ні дня, ні місяця встановити не можливо внаслідок неналежного рівня зображення, крім цього печатка «копія вірна» в обидвох сертифікатах поставлена на дату так, щоб неможливо було встановити дату дії сертифікатів. Постає запитання, яким чином Замовник встановив, що дані Сертифікати відповідності є чинними на дату розкриття пропозицій. На підставі надання Учасником документів неналежного рівня зображення, що робить неможливим встановити їх чинність, Замовник повинен був відхилити пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає вимогам ТД.
Вважаємо, що рішення Тендерного комітету Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі не задоволення нашої Вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України, а також звернутись із заявою до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Опис Viewsonic PS600X з сайту виробника.pdf 09.10.2020 15:50
- Протокол рішення на вимогу (скаргу) 4.PDF 13.10.2020 11:07
Дата подачі:
09.10.2020 15:51
Вирішення:
1.Щодо споживчої потужності проектора.
Учасник ФОП Яременко С.В. у складі тендерної пропозиції (файл «Таблиця відповідності.pdf.») завантажив технічну специфікацію (гарантійний лист). Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, в якій зазначено стосовно проектора 108 шт. споживча потужність 250 Вт., що відповідає вимогам замовника.
Тендерною документацією не передбачено умова перевірки інформації технічної частини товару через офіційні сайти виробника.
2.Щодо гарантії на проектор.
Учасник ФОП Яременко С.В. у складі тендерної пропозиції (файл «Таблиця відповідності.pdf.») завантажив технічну специфікацію (гарантійний лист). Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, в якій зазначено гарантія на проектор 3 роки, на лампу – 1 рік або 1 000 год. в робочому режимі. Також зазначено гарантія на проектор – 5 років, що відповідає вимогам замовника.
Було розглянуто словосполучення гарантія на проектор 3 роки як технічна помилка, оскільки у документі відображено гарантія на проектор – 5 років у повній відповідності до вимог замовника.
3.Щодо сертифікатів якості.
Учасник ФОП Яременко С.В. у складі тендерної пропозиції завантажив копії сертифікатів якості, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інші документи, які були передбачені.
Сертифікати є дійсними з достатнім рівнем зображення.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов закупівлі
Номер:
6c63c29c6c824aa8b7b657079b08ae40
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.a7
Назва:
Оскарження умов закупівлі
Скарга:
08.07.2020 року Управлінням освіти Чернівецької міської ради (надалі – Замовник) було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2020-08-07-003315-a по предмету закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання для закладів освіти - 2 лоти) за процедурою відкриті торги, застосовуючи положення Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон).
Ознайомившись з тендерною документацією (далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них та частини 4 статті 5 Закону відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушення даних пунктів Закону призводить до неможливості ФОП Здоренко Анни Валеріївни прийняти участь в даній закупівлі.
Замовником встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати тільки товар конкретного виробника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Чернівці Здоренко умови закупівлі.pdf 20.08.2020 21:59
- Порівняння Проекторів.xlsx 20.08.2020 22:20
- Скарга АМКУ Чернівці Здоренко умови закупівлі.docx 20.08.2020 22:20
- Додаткові пояснення АМКУ Чернівці.docx 31.08.2020 12:27
- Оскарження_тех.чумов_чернівці.pdf 31.08.2020 12:27
- рішення від 25.08.2020 №15985+лист замовнику.pdf 25.08.2020 18:35
- Інфрмація про перенесення розгляду скарги від 03.09.2020№13710.pdf 04.09.2020 00:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2020№17469.pdf 17.09.2020 15:45
- рішення від 16.09.2020№17469.pdf 21.09.2020 22:04
- Пояснення по суті скарги в АМКУ.PDF 28.08.2020 12:50
- Пояснення по суті скарги в АМКУ.docx 28.08.2020 12:50
- Протокол виконання ріш.АМКУ зміни в ТД.PDF 25.09.2020 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2020 22:04
Дата розгляду скарги:
03.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.08.2020 18:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.09.2020 22:05
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2020 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано. В тендерну документацію внесено зміни.
Вимога
Відхилено
Щодо гарантійного листа від виробника
Номер:
97750af9918f4a918c9de56af4a560a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.a6
Назва:
Щодо гарантійного листа від виробника
Вимога:
Шановний Замовник. Ви вимагайте надання листа від виробника, або офіційного представника на окремі складові комплекту. А чого постачальником продукції не може бути офіційний партнер, ділер? Це значно розширює коло учасників та дає змогу провести процедуру прозорро.
Прошу внести доповнення до тендерної документації, про те, що гарантійний лист може надаватись не тільки від виробника або офіційного представника (офіційного дистриб’ютора)а й від офіційних партнерів, ділерів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2020 09:57
Вирішення:
Постачальником продукції для потреб Замовника може бути офіційний партнер, дилер виробника. В ТД вимагається гарантійний лист саме від виробника або офіційного представника (офіційного дистриб’ютора) виробника на території України, тому, що зміст гарантійного листа повинен підтверджувати можливість поставки учасником товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації та першоджерелом даної інформації про доступність товару на ринку України в певній кількості, про якість, про терміни поставки товару є безпосередньо виробник або офіційний представник (офіційний дистриб’ютор) виробника на території України. При цьому вимога надати гарантійний лист не звужує коло потенційних учасників торгів, а лише гарантує, що товар Замовнику буде поставлено у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про внесення доповнень до тендерної документації
Номер:
0c529f66be684876a7a2b9166c8661b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.a5
Назва:
Про внесення доповнень до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до Наказу МОН № 704 комплекс це системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; Замовник закуповує саме комплекс як окрему одиницю товару, що складається з товарів які гармонічно поєднуються між собою забезпечуючи навчальний процес. Виходячи з такого формулювання Замовник повинен вимагати надання відповідних документів саме на комплекс, а не на окремі його складові, адже саме виробник комплексів як єдиного цілого буде забезпечувати гарантійне обслуговування та безперебійну роботу.
Прошу внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2020 09:50
Вирішення:
Предметом закупівлі є інтерактивні дошки та проектори, а не комплекси. І обладнання повинно бути сумісне між собою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги до проекторів
Номер:
de710cfba3ae41afb23d40a941904215
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.a4
Назва:
Дискримінаційні вимоги до проекторів
Вимога:
Обґрунтуванням наявності у тендерній документації будь-якої вимоги, слід вважати наведення вичерпного переліку необхідних характеристик товару, що планується закуповувати – тобто саме тих характеристик, які важливі для Замочника. Але згідно змісту вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» ці вимоги не повинні бути дискримінаційними, та повинні відповідати не тільки якомусь одному товару конкретного виробника, а повинні давати можливість запропонувати еквівалентний товар.
Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме до проекторів (НУШ-98шт; НУШпілот-2ШТ; Інклюзія-8шт.) - нами вбачається ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог. Конкретно це стосується вимоги про ресурс лампи не менше 6000 годин (в режимі максимальної яскравості) та вимоги про споживану потужність не більше 225 Вт.
На ринку проекторів існує безліч моделей, які мають значно більшу яскравість ніж 3500 лм., що вимагаються Вами (наприклад 3700 лм і більше). Такий проектор в режимі максимальної яскравості не зможе задовольнити вимогу стосовно ресурсу лампи 6000 годин і його потужність в такому режимі становитиме більше ніж 225Вт – тобто він не підходить під вимоги Замовника. Але якщо зменшити яскравість зображення даного проектору до тих же самих 3500лм, що Цілком задовольнить Замовника, то ресурс лампи збільшиться, і цілком вірогідно становитиме 6000 годин або більше, а споживана потужність в свою чергу зменшиться і вірогідно становитиме 225 Вт, або менше. Таким чином той же самий проектор, який в режимі максимальної яскравості не відповідає вимогам Замовника, в режимі зменшеної яскравості може задовольнити тім же самим вимогам.
Цілком логічно з точки зору виробника проекторів створити проектор, який в стандартному режимі буде видавати зменшену яскравість лампи, але забезпечить більш тривалий ресурс ії використання. І цілком логічно для Замовника, прописати вимоги під єдиний в Україні проектор з ресурсом лампи 6000 годин (за рахунок зменшеної до 3500лм. яскравості), що у сукупності з вимогою про надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника обмежить коло потенційних учасників до одного.
Таким чином, зміни до Тендерної документації, які Ви внесли під впливом написаних раніше скарг, жодним чином не зробили дану закупівлю менш дискримінаційною, а просто замінили вимоги з конкретної моделі проектору Epson на конкретну модель проектору Optoma, яка до речі має значно дешевшу ціну і дозволить конкретному учаснику за умови повної відсутності конкуренції значно підвищити свій заробіток.
Вимагаємо внести зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, а саме видалити вимогу стосовно ресурсу лампи з 6000 годин в режимі максимальної яскравості, та видалити вимогу стосовно споживаної потужності не більше 225 Вт. Ці зміни жодним чином не погіршать якість предмету закупівлі, але в свою чергу дадуть можливість взяти участь в ній і іншим Учасникам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 20:43
Вирішення:
На ринку України існує велика кількість DLP мультимедійних проекторів, зі значно більшим ресурсом роботи лампи Benq, Casio, Maxell, Vivitek, Xiaomi, Infocus, Panasonic та інші. Стосовно потужності ви можете запропонувати проектор із нижчим рівнем споживання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога усунення дискримінаційних вимог.
Номер:
b5ead73040954da5ae72e0f2d5e17c24
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.b3
Назва:
Вимога усунення дискримінаційних вимог.
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно статті 23 пункт 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В даному випадку сукупності вимог до предмету закупівлі відповідає лише проектор конкретного виробника а саме компанії Optoma моделі X308ST або X308STе. На ринку не існує «еквіваленту» з такими ж (насправді, штучно створеними), або кращими технічними характеристиками, бо виробник навмисно зменшує максимальну яскравість щоб показати більші показники часу роботі лампи при максимальній яскравості та меншої споживаної максимальної потужності проектору.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації а Документація приведена у відповідність вимог Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 20:20
Вирішення:
На ринку України є проектори з кращими параметрами, ви можете надати товар, які перевищують дані параметри
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Наявність дискримінаційних вимог у Документації
Номер:
4107a9554a314ca892c1b78416b6dae0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.b2
Назва:
Наявність дискримінаційних вимог у Документації
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі нами вбачається ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог.
Встановивши технічні вимоги до проекторів, нами здійснено аналіз ринку та зроблено висновок що у сукупності встановлені вимоги до проектора дають змогу запропонувати товар конкретного виробника а саме компанії Epson, на ринку не існує «еквіваленту» з такими ж, або кращими технічними характеристиками.
Дискримінація вбачається в наявності вимоги щодо: "Наявність української мови в «МЕНЮ»", оскільки на ринку України враховуючи інші технічні вимоги до проектора присутня модель тільки одного Виробника, яким є компанія Epson!
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не визначально ні в роботі проектора ні в зручності в організації освітнього процесу, оскільки в навчальних класах достатньо включати та виключати проектор, що потребує наявності в меню певної мови, керування проектором може здійснюватись через інтерфейс операційної системи через ноутбук або персональний комп'ютер, що є єдиним комплеком.
Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації а Документація приведена у відповідність вимог Закону.
В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ проекторів, враховуючи наявні вимоги, що викладені у тендерній документації, та підтвердити, що за такими характеристикам У СУКУПНОСТІ на ринку України присутня продукція мінімум ДВОХ виробників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2020 21:59
Вирішення:
Вимога задоволена. В тендерну документацію внесено зміни в частині Додатку 1 «Технічні характеристики (специфікація) товару. Детальний опис окремої частини предмета закупівлі (лота)». Зміни в тендерну документацію оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону України «про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
d22dd187af8241d5a9b0ceb2f9ad73ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-07-003315-a.c1
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації у вимогах до проектора (Мультимедійний комплекс №1 та Мультимедійний комплекс №2) зазначено, що технологія проектора має бути LCD. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Окрім того, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Звертаємо Вашу увагу, що при формуванні зображень використовують 2 технології - технологію DLP та LCD. Проте лише в технології LCD використовують формування зображення за допомогою 3 (трьох) матриць. Якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за допомогою використання технології LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною. Крім того, на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування (вимоги до них не зазначені у ТД) та інші. Також, для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, чого теж у вимогах не прописано, хоча це важливий чинник для здійснення навчального процесу. Наголошуємо, що жоден з Наказів МОН не встановлює вимоги щодо конкретної технології проектора= LCD. Зважаючи на це, вимагаємо не порушувати законодавство України та принципи здійснення публічних закупівель, розширити вимоги до предмету закупівлі, внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та вказати «Технологія проектора DLP або LCD».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2020 14:39
Вирішення:
Вимога задоволена. Замовник планує внести зміни до тендерної документації, про що буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено