• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Контролер

Категорії замовників - передбачена п.п.3 п.1 ст.2 Закону

Завершена

168 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 840.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2020 10:27 - 18.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Зразки

Номер: 43fa77d4651041d5aa95b65ca99542c6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-07-001597-a.c5
Назва: Зразки
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми не висуваємо ніяких вимог. Ми готові виконувати зобов’язання відповідно до вимог закупівлі та законодавства, в разі, якщо цьому не перешкоджають фактори, які не залежать від нашого волевиявлення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умови для учасгників були висунуті однакові. Запит надсилався всім учасникам. Зразки були надані. Тому договір укладено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2020 14:26
Дата виконання рішення Замовником: 02.09.2020 14:22
Підтвердження вирішення: Умови для учасгників були висунуті однакові. Запит надсилався всім учасникам. Зразки були надані. Тому договір укладено.
Вимога
Залишено без розгляду

Зразки Товару

Номер: 6ade0acf374748c585c2006da6405e8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-07-001597-a.c4
Назва: Зразки Товару
Вимога:
Доброго дня! Ми не відмовляємося від поставки зразків Товару протягом одного робочого дня, але в тому випадку, якщо запит буде надіслано Вами до 14:00 поточного дня. Тоді поштові перевізники матимуть змогу відправити Вам обладнання в цей же день, і на наступний день Ви отримаєте зразки Товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умови для проведення закупівлі висуває замовник, в не учасники закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.09.2020 13:42
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2020 13:37
Підтвердження вирішення: Умови для проведення закупівлі висуває замовник, в не учасники закупівлі.
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Зразки

Номер: 0f97e7bead6d42198fb486270eb77271
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-07-001597-a.c3
Назва: Зразки
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви створили неможливі умови для поставки зразків товару, а саме: запит щодо надання зразків товару отримано нами 31.08. в 16:11, при цьому поштові перевізники приймають товар, для відправлення протягом 1 робочого дня, тільки до 15 годин. Для виконання визначених Вами умов, Вам необхідно надавати заявку на відправку зразків товару до 14 годин. Вищезазначене призводить до звуження кола конкурентноспроможніх компаній, що є підгрунтям корупційних дій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! В період оголошення спрошеної закупівлі був наданий період уточнення стосовно документації 6 днів. За цей строк Вами не було надіслано жодних питань стосовно п.9 документації, а саме: надання зразків товару за запитом Замовника. До того ж Ви надали в своїй документації лист, в якому ви згодні надати товар в перід одного робочого дня від звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.09.2020 09:47
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2020 09:46
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! В період оголошення спрошеної закупівлі був наданий період уточнення стосовно документації 6 днів. За цей строк Вами не було надіслано жодних питань стосовно п.9 документації, а саме: надання зразків товару за запитом Замовника. До того ж Ви надали в своїй документації лист, в якому ви згодні надати товар в перід одного робочого дня від звернення.
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення

Номер: 135227b713bb46c4b7d5637eecc8e518
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-07-001597-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! У Протоколі відхилення зазначено, що на нашу електронну адресу fop.muradyan@gmail.com 27.08.2020 р. було надіслано запит на представлення зразків Товару. Але запит на пред’явлення зразків Товару на електронній пошті відсутній. Тому відхилення нашої пропозиції є неправомірним. Просимо повернути до розгляду дану пропозицію. Крім того, визнаний Вами переможець процедури закупівлі ФОП Варнавський Валерій Вадимович не відповідає вимогам закупівлі. Відповідно до вимог тендерної документації, У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, такий учасник надає лист-роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. В складі пропозиції не надано документів на підтвердження платника ПДВ або лист-пояснення щодо не надання документів платника ПДВ. Не надано Копію Статуту зі змінами та/або іншого установчого документу, та/або документу з кодом доступу до сканкопії діючого установчого документу Учасника, розміщеному на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Лист-поясненнчя щодо відсутності документів не надано. Вимагалось надати копія паспорту (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) – сторінка 6 не надана. Пропозиція ФОП Варнавського Валерія Вадимовича підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умовами Додатку №3 до Документації спрощеної закупівлі не визначено яким способом та на якому етапі закупівлі після розкриття поданих пропозиції Замовником буде надаватись вимога щодо надання зразка товару, що планується до поставки Учасником. З метою ефективної організації закупівельного процесу Замовником було обрано оптимальний спосіб направлення зазначеної вимоги на електронні адреси Учасників. При цьому, відповідно до умов Документації спрощеної закупівлі документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи викладене, Замовником не враховувалось ненадання листів-пояснень від ФОП Варнавський В.В. як підставу для відхилення. Щодо надання копії паспорту фізичною особою - підприємцем, то дана умова була додержана учасником ФОП Варнавським В.В. Відсутність 6 сторінки паспорта вважається формальною (несуттєвою) помилкою з боку Учасника та не впливає на зміст його пропозиції згідно умов Додатку №4 до Документації спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу, що Вами не було задано жодних питань в період уточнення закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.09.2020 09:45
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2020 09:44
Підтвердження вирішення: Умовами Додатку №3 до Документації спрощеної закупівлі не визначено яким способом та на якому етапі закупівлі після розкриття поданих пропозиції Замовником буде надаватись вимога щодо надання зразка товару, що планується до поставки Учасником. З метою ефективної організації закупівельного процесу Замовником було обрано оптимальний спосіб направлення зазначеної вимоги на електронні адреси Учасників. При цьому, відповідно до умов Документації спрощеної закупівлі документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи викладене, Замовником не враховувалось ненадання листів-пояснень від ФОП Варнавський В.В. як підставу для відхилення. Щодо надання копії паспорту фізичною особою - підприємцем, то дана умова була додержана учасником ФОП Варнавським В.В. Відсутність 6 сторінки паспорта вважається формальною (несуттєвою) помилкою з боку Учасника та не впливає на зміст його пропозиції згідно умов Додатку №4 до Документації спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу, що Вами не було задано жодних питань в період уточнення закупівлі
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Неправомірна дискваліфікація!

Номер: 871c275f839c4ae08296c3814cd50f6a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-07-001597-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація!
Вимога:
В поясненнях про дискваліфікацію ви вказали, що ТОВ "Технотрейд" не надав зразків в термін одного дня, але в гарантійному листі вказано: "...в термін що не перевищує один робочий день з дати направлення вимоги. Якщо такі зразки не можуть бути надані – надати лист-пояснення із зазначенням обґрунтуваннях причин неможливості надання зразків." Лист-пояснення було надане, тому прошу повернути ТОВ "Технотрейд" до конкурсу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вам було направлена вимога, стосовно надання зразків на протязі робочого дня 27.08.2020. В своїй документації ви були згодні з такими умовами та не задали жодниж питань в період уточнення закупівлі.Лист-пояснення, надісланий вами на електронну адресу, вже після надання тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2020 10:52
Підтвердження вирішення: Вам було направлена вимога, стосовно надання зразків на протязі робочого дня 27.08.2020. В своїй документації ви були згодні з такими умовами та не задали жодниж питань в період уточнення закупівлі.Лист-пояснення, надісланий вами на електронну адресу, вже після надання тендерної документації.
Задовільнена: Ні