• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт з встановлення коробів у під’їздах будинку № 19 на вул. Івана Павла ІІ в м. Івано-Франківську (поточний ремонт) (ДК 021:2015 – 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)

Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 37794186, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76008, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог Додатку № 2 до Оголошення; критерієм оцінки є ціна (питома вага - ціна 100 %); забезпечення пропозиції учасників - не вимагається; забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.

Торги не відбулися

32 629.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 163.15 UAH
Період оскарження: 07.08.2020 10:21 - 12.08.2020 10:26
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження Протоколу від 27.08.2020 року Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 5021d9fa44664e6bb83b47ad3fe8bcb3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-07-000752-b.b1
Назва: Оскарження Протоколу від 27.08.2020 року Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Статтею 14 п.3 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко визначено перелік обов'язкових вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником. Серед перелічених тринадцяти підпунктів п.3 зазначеної статті відсутня обов'язкова вимога Замовника накладати учасниками електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на подавану ними тендерну пропозицію. Єдиним але непереконливим виправданням для Замовника може служити останній абзац п.3 ст. 14, який повідомляє, що в "оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація". Проте, така "інша інформація" не є обов'язковою та не може суттєво впливати на визначення переможця торгів. В оголошенні Замовника на закупівлю № UA-2020-08-07-000752-b, яке розміщено в електронній системі закупівель, в Розділі ІІІ "Інструкції з підготовки пропозицій", пункт 1 "Зміст і спосіб надання пропозицій" абзац другий викладено в такій редакції: " Усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи, тощо), повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше дати оголошення спрощеної закупівлі), підпис уповноваженої особи та печатку учасника (у разі її використання). В абзаці десятому цього ж пункту зазначено що "Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Із вищенаведених варіантів, викладених в інструкції до оголошення, учасник на свій розсуд може вибирати, в якій формі подавати документи, адже обидва варіанти прописані Інструкцією. Надіємось, що аргумент переконливий ! Наступний переконливий аргумент - роз'яснення, викладені у Розділі ІУ "Подання, розкриття, оцінка та розгляд пропозицій" які розміщені в оголошенні про закупівлю. В абзаці другому п.6 "Інша інформація, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок" зазначено, що "Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з о-ф-о-р-м-л-е-н-н-я-м !!! пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме наступні технічні помилки та описки: зокрема - технічні помилки та описки, в т.ч. відсутність підписів та печаток на окремих документах; - недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам за змістом; - інші помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст. З вищенаведеного випливає, що накладення (або ненакладення) ЕЦП чи КЕП на подану нами пропозицію відноситься саме до таких формальних (несуттєвих) помилок. Відхилення Вами нашої скарги залишає за нами право скористатись прописаною законотворцем вимогою п.20 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником (Івано-Франківської міської ради) та оскаржити дії Замовника у суді. Впевнені, що викладені нами аргументи, а також безліч інших нюансів, які будуть детально розглянуті та вивчені у судовому процесі, допоможуть нам захистити свої права та охоронювані законом наші інтереси.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що : Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Замовником в Додатку 1 до оголошення Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі вимагалося від учасника: Створення та подання учасником документів пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Вами не виконано вимоги Замовника, тому Ваша пропозиція була відхилена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.08.2020 13:51