• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон))

Торги відмінено

285 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2020 23:58 - 20.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

питання щодо позиції замовника

Номер: 617d5e5ce4e44f1ea6514c9d0009316c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-002905-b.a5
Назва: питання щодо позиції замовника
Вимога:
Дайте відповідь на питання .Чому замовник ,відповідаючи на вимогу 06.09,2020 року заявив про готовність відмінити торги про закупівлю, але вже 09.09.2020 визнав переможцем ТОВ" Будівельно-монтажне управління №6".Складається враження ,що замовник готовий був відмінити торги в будь-якому разі ,якщо переможцем буде НЕ ТОВ" Будівельно-монтажне управління №6", що явно свідчить про упередженість замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, прийнято рішення місцевою владою (адміністрацією) про закриття виділених асигнувань на проведення закупівлі відкритих торгів по «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Сесія щодо цього питання відбудеться 18 вересня 2020 року. Тендерним комітетом це рішення разом з протоколом відміни буде відправлено до АМКУ, з поясненням щодо цієї закупівлі. Дякуємо, що приділили нашим торгам увагу
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Не відповідність тендерної пропозиції Переможця

Номер: e339dca86ee24373aa25d0aaf89c7e8f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-002905-b.b4
Назва: Не відповідність тендерної пропозиції Переможця
Вимога:
Замовником, протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради №14 від 08 вересня 2020 року Учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» було визнано переможцем відкритих торгів по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» незважаючи на невідповідність документації, а саме: 1. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в листі повинна бути наявна інформація про найменування техніки, марка техніки, власна/ орендована/ лізинг/ користування, рік випуску техніки, стан техніки. Проте, ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу №228 від 19.08.2020 року не було зазначено стан техніки». Також, якщо Учасник є власником техніки, то він надає документи на право власності, проте ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у своїй довідці не надало копії документів на право власності на автомобіль ГАЗ САЗ – 3507 1988 року, ЗАЗ Lanos 2013 року, екскаватор «Борекс – 2206» 2007 року. Це є порушенням умов Тендерної документації. 2. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п 2 « Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації за формою Таблиці 1. ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» надало довідку №229 від 19.08.2020 року в якій зазначено, що Малихін Віталій Іванович займає посаду «Заступник директора з механізації», але виходячи з наказу №9 від 20.10.2004 року Малихін В.І. був прийнятий на посаду начальника відділу постачання. Згідно наказу №27 від 03 липня 2020 року Крестянішин Дмитро Сергійович був прийнятий на роботу з 06 липня 2020 року (запис №1 у трудовій книзі) на посаду електрика за сумісництвом, в той час як «ТОВ Будівельно-монтажне управління №6» у своїй довідці №229 від 19.08.2020 року додає копію посвідчення №17/10 з перевірки знань з охорони праці, видане Крестянішину Д.С. 02.10.2017 року та посвідчення №1/363-У від 01.06.2020 року, що є порушенням. 3. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п 3.2. «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)» ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у файлі «Аналогічний договір» виклало договір №188 від 30.11.2017 року на «Капітальний ремонт Дмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кілійської районної ради Одеської області», проте додаток №1 до цього договору викладений не в повному обсязі, а саме: відсутня пояснювальна записка щодо вартісних показників, врахованих в Договірній ціні. Також зазначаємо, що згідно розділу 5 ТД в п.3 про «Відхилення тендерних пропозицій» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Проте ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» виклало договірну ціну та протокол погодження цін на матеріальні ресурси до аналогічного договору №188 від 30.11.2017 року на російській мові. Також на російській мові були викладені та не мають перекладу на українську мову акти приймання виконаних робіт: Грудень 2017р-1, Грудень 2017р-2, Лютий 2018р, Березень 2018р, Травень 2018р-1, Травень 2018р-2. Це є порушенням умов ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 4. Згідно Додатку 2 «Технічна специфікація» з метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в якому інформує щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам у Одеській області (відповідно до ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2:2013), але у тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» цей лист відсутній. 5. Також зазначаємо, що в гарантійному листі (виконати роботи) №234 від 19.08.2020 року, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи, які є предметом закупівлі, якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва немає посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає умовам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Учасник закупівлі ТДВ «АГРОБУД» вимагає відхилити пропозицію Учасника «ТОВ Будівельно-монтажне управління №6» через невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет надає пояснення, що після рішення Антимонопольному комітету України, якому Замовник надасть обгрунтовані пояснення щодо відміни закупівлі, по доопрацюванню і усуненню технічних помилок у документації і технічному завдані, що призвели до порушення законодавства, та неможливості їх усунення, - закупівля буде відмінена. По причині: у технічному завданні тендерної документації недостатньо інформації по використанню будівельних матеріалів по заміні вікон на об’єкті, відсутні вимоги щодо якості використаних в будівництві матеріалів (вимог, щодо завантаження сертифікатів або посвідчень якості на використані матеріали). Відсутність даних вимог в подальшому може негативно вплинути на проведення робіт, при використанні підрядником в будівництві неякісних та не сертифікованих матеріалів. На вимогу пояснення, чому замовником не було дискваліфіковані усі тендерні пропозиції, надається відповідь: на думку замовника торгів, більшість учасників яких було б дискваліфіковано до рішення АМКУ, оскаржували таке рішення. Дякуємо за розуміння
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 19ecf487b6a64ae688e0d2aa66e4fed1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-002905-b.a3
Назва: скарга
Скарга:
щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Трохименко М.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.09.2020 18:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.09.2020 22:19
Дата виконання рішення Замовником: 28.09.2020 19:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет ознайомлений з рішенням Органу оскарження. Також голова тендерного комітету Полежаєва Р.С. повідомляє Антимонопольний комітет України, ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ (Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790), КОЧЕРЖИНСЬКИЙ ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ (Код в ЄДРПОУ / ІПН 3366211999), ТОВ Будівельно-монтажне управління №6 (Код в ЄДРПОУ / ІПН 33010707), ТДВ "Агробуд" (Код в ЄДРПОУ / ІПН 00416410) прийнято рішення місцевою владою (адміністрацією) про закриття виділених асигнувань на проведення закупівлі відкритих торгів по «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Сесія щодо цього питання відбулася 18 вересня 2020 року. Тендерним комітетом це рішення разом з протоколом відміни буде оприлюднено на електронному майданчику після розблокування системи. Закупівля буде відмінена. Листи, що додаються: - протокол відміни (дата на момент розблокування системою електронного майданчику буде оновлена); - довідка про повернення асигнувань.
Автор: ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Трохименко Микола Васильович +380681420009 troximenkonik@ukr.net
Скарга
Скасована

вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 9a1f6967925c4a19ba42d7714c31a423
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-002905-b.a2
Назва: вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-06-002905-b. ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 13 від 01.09.2020р). Підставою для відхилення зазначено наступне – «1.Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОИ ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790» з наступних підстав: 1)Згідно Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати достатню кількість працівників для виконання робіт. Але учасником ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надана довідка, в якій вказано лише троє робітників з посадами «монтажник будівельник» і примітка, що учасник у разі потреби збільшить штат. Що також, не може відповідати кваліфікації на торги по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник вважає наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті; 2)Також зазначаємо, що відсутня будь яка інформація по використанню будівельних матеріалів (заміною вікон) на об’єкті по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник не вимагав конкретних сертифікатів або посвідчень якості. Достатньо було надати загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон; 3)Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, є лише виписка, датована датою видачі органом ДФС України. 2.Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ч. 2 ст. 31 Закону.» (відповідно до протоколу) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – 1) Згідно Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати достатню кількість працівників для виконання робіт. Але учасником ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надана довідка, в якій вказано лише троє робітників з посадами «монтажник будівельник» і примітка, що учасник у разі потреби збільшить штат. Що також, не може відповідати кваліфікації на торги по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник вважає наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті; Відповідь: По-перше, згідно тендерної документації , пропонується виконати не повністю «капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу», а лише заміна вікон. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав «в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, а саме: - договірну ціну та пояснювальну записку до неї; - локальні кошториси; - відомість ресурсів; - розрахунок заробітної плати; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - календарний графік виконання робіт.» Згідно наданої кошторисної документації трудомісткість даних робіт, становить всього 522,41 люд-год. Відповідно до п. 4.4 , Розділ 1. Загальні положення тендерної документації на закупівлю робіт: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг-по 31 грудня 2020 року. ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, керуючись строками та об’ємами робіт, що пропонується виконати, провів розрахунки та встановив кількість необхідних працівників, які мають необхідні знання та досвід. По-друге, Замовником не встановлено жодних вимог до кількості та посад необхідних працівників, які мають необхідні знання та досвід. Вважаємо позицію Замовника, щодо «наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті», такою що не підтверджується жодними розрахунками, тобто суб’єктивну та упереджену. 2) Також зазначаємо, що відсутня будь яка інформація по використанню будівельних матеріалів (заміною вікон) на об’єкті по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник не вимагав конкретних сертифікатів або посвідчень якості. Достатньо було надати загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон; Відповідь: Цей пункт вимог більш всього суперечливий. Замовник, сам згоден, що нічого конкретного не вимагав. ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Інші довідки», де в «Довідці про дотримання вимог із захисту довкілля» вих. №38 від 21.08.2020 року вказано, що «Для виконання робіт Фізична особа-підприємець Трохименко Микола Васильович використовуватиме якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля». Також, ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Довідки про якість_ціну», де в «Гарантійний лист» вих. №22 від 21.08.2020 року від вказано, що «гарантує замовнику виконати роботи, які є предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-08-06-002905-b, якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також зазначає, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. ФОП Трохименко Микола Васильович гарантує, що ціна, за яку учасник згоден виконати обсяги робіт (надати послуги), розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них.» Тобто, ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надано загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон, що вимагав Замовник. 3) Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, є лише виписка, датована датою видачі органом ДФС України. Відповідь:По-перше, відповідно до вимог тендерної документації, а також «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (в т.ч. переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації» Замовник не вимагав надання «витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». По-друге, відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 13 від «01» вересня 2020 року та всі наступні рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 04.09.2020 23:48
Автор: ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Трохименко Микола Васильович +380681420009 troximenkonik@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 4b129718cc1e41c1aeb084138ac98ff0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-002905-b.c1
Назва: вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
У протоколі тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради від 01.09.2020р. № 13 було викладено рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», учасника - ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОИ ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790» з наступних підстав: 1) Згідно Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати достатню кількість працівників для виконання робіт. Але учасником ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надана довідка, в якій вказано лише троє робітників з посадами «монтажник будівельник» і примітка, що учасник у разі потреби збільшить штат. Що також, не може відповідати кваліфікації на торги по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник вважає наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті; Відповідь: По-перше, згідно тендерної документації , пропонується виконати не повністю «капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу», а лише заміна вікон. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав «в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, а саме: - договірну ціну та пояснювальну записку до неї; - локальні кошториси; - відомість ресурсів; - розрахунок заробітної плати; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - календарний графік виконання робіт.» Згідно наданої кошторисної документації трудомісткість даних робіт, становить всього 522,41 люд-год. Відповідно до п. 4.4 , Розділ 1. Загальні положення тендерної документації на закупівлю робіт: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг-по 31 грудня 2020 року. ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, керуючись строками та об’ємами робіт, що пропонується виконати , провів розрахунки та встановив кількість необхідних працівників, які мають необхідні знання та досвід. Будь-ласка, надайте відповідь скільки працівників, на думку Замовника, яка не підтверджується ні якими розрахунками, тобто суб’єктивну та опереджену, потрібно, шоб виконати роботи по демонтажу та встановленню 20 віконних конструкцій??? 2) Також зазначаємо, що відсутня будь яка інформація по використанню будівельних матеріалів (заміною вікон) на об’єкті по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник не вимагав конкретних сертифікатів або посвідчень якості. Достатньо було надати загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон; Цей пункт вимог більш всього суперечливий. Замовник, сам згоден, що нічого конкретного не вимагав. ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Інші довідки», де в «Довідці про дотримання вимог із захисту довкілля» вказано, що «Для виконання робіт Фізична особа-підприємець Трохименко Микола Васильович використовуватиме якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля». 3) Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, є лише виписка, датована датою видачі органом ДФС України. По-перше, відповідно до вимог тендерної документації, а також «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (в т.ч. переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації» Замовник не вимагав надання «витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань». По-друге, відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про відхилення тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом була уважно вивчена ситуація по дискваліфікації учасника торгів ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, також тендерна документація з технічним завданням. Після більш детального розгляду, прийнято рішення надати Антимонопольному комітету України обгрунтовані пояснення щодо відміни закупівлі для доопрацювання і усунення технічних помилок у документації і технічному завдані, що призвели до порушення законодавства, та неможливості їх усунення. А саме: у технічному завданні тендерної документації недостатньо інформації по використанню будівельних матеріалів по заміні вікон на об’єкті, відсутні вимоги щодо якості використаних в будівництві матеріалів (вимог, щодо завантаження сертифікатів або посвідчень якості на використані матеріали). Відсутність даних вимог в подальшому може негативно вплинути на проведення робіт, при використанні підрядником в будівництві неякісних та не сертифікованих матеріалів.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні