-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області
Торги відмінено
8 058 089.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 580.89 UAH
мін. крок: 1% або 80 580.89 UAH
Період оскарження:
06.08.2020 17:17 - 11.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відсутності рішення Замовника
Номер:
fe991ab62c22405eb55c57760dda3596
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002654-b.a3
Назва:
Щодо відсутності рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, наша компанія дуже уважно слідкує за даними торгами по Шпитьківській школі, нами подано скаргу в АМКУ щодо усунення дискримінаційних вимог та отримано позитивне рішення ще 2 місяця потому, однак після цього Ви - як Замовник подовжуєте строк подання тендерних пропозицій по даній закупівлі не прикріплюючи в систему Прозорро рішення (протоколу) про причину продовження терміну подання тендерних пропозицій. Така поведінка з Вашого боку підтвердження факт змови між Вами як Замовником та якоюсь Вашою будівельною компанією, котра не встигає підготовути необхідний пакет документів. Згідно чинного законодавства, вимагаємо: ОПУБЛІКУВАТИ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ПЕРЕНОСУ (ПРОДОВЖЕННЯ) ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ З МОТИВОВАНИМ І ОБГРУНТОВАНИМ ВИКЛАДЕННЯ ОБСТАВИН, ЯКІ ЗУМОВИЛИ ПРОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 27.10.2020 08:55
Дата подачі:
24.10.2020 11:35
Вирішення:
Шановний учасник. Повідомляємо, що відповідно ст.20 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Замовник при проведенні відкритих торгів у закупівлі робіт із реконструкції фасаду Шпитьківської ЗОШ 1-3 ступенів у с. Шпитьки по вул. Покровська, 24 Київської області керується виключно принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Цим забезпечено рівні умови учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у процедурах закупівлі.
Тендерна документація забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та не містить жодних до них дискримінаційних вимог. Тому викладені Вами у вимозі міркування не відповідають дійсності.
Раховуючи значну вартість предмета закупівлі, строки і об’єми робіт, технічну специфікацію усіх необхідних характеристик робіт, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики, іншу специфіку даної закупівлі та з метою додаткового вивчення проектної документації по об’єкту закупівлі і не виключеного внесення уточнюючих даних до проектної документації без зміни очікуваної вартості робіт, у тому числі уникнення факторів ризиків щодо виконання робіт у передбачені терміни, додержання якості виконання робіт та можливості їх початку у поточному бюджетному періоді, замовником прийнято рішення про продовження строку прийому пропозицій від учасників закупівлі. Чи є ця умова дискримінаційною, у тому числі по відношенню до Вас? Звичайно що ні, так-як під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, у строк визначений Законом, який не може бути меншим, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про торги. Цей строк замовником не порушено.
Відповідне рішення оформлене протоколом тендерного комітету 21 жовтня 2020 року. Дату і час розкриття тендерних пропозицій та дату і час проведення електронного аукціону визначено електронною системою закупівель автоматично в день прийняття замовником рішення про продовження строку прийому пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
21b910a98ca749d8baa579defb2c118d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002654-b.a2
Назва:
скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації, код за ЄДРПОУ 02143703 (Надалі Замовник) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2020-08-06-002654-b про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету: Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Згідно з оголошення дата оскарження умов закупівлі до 19 серпня 2020 00:00
Відповідно до ч. 8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, вважаємо, що документація містить дискримінуючи умови, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмежують наше право на участь у зазначеній закупівлі, враховуючи наступне.
Відповідно до п.п. 3.3. п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів) учасники повинні надати:
«п.3.3 На підтвердження інформації щодо поданого (них) договору (ів) надати оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю щодо виконаного договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше двох).
Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу та інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов’язань учасника по договорах, що наведені у довідці про виконання аналогічного договору (ів) та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника, у відгуці має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук також відгук має містити інформацію про номер та дату договору, інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, також зазначення класу наслідків. Крім того Учасник подає сканований оригінал або завірену належним чином копію договору.».
Вимога щодо посилання на публічне розміщення аналогічного договору є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
Так, відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Законом не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є виконаний договір, який був публічно розміщений.
Замовник встановивши таку вимогу дискримінує ТОВ «РЕАЛ БІЛДІНГ», який має досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі та по видам робіт відповідно до технічного завдання, проте такі договори укладені не за результатами конкурсних відборів та інформація про них не міститься у публічному доступі.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Крім того, відповідно до рішення Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по справі №3863-р/пк-пз від 28.02.2020 визначила, що вимога щодо публічного розміщення аналогічного договору є дискримінаційною.
Тобто, тендерна документація за предметом закупівлі Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, UA-2020-08-06-002654-b складена не у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Встановлюючи вимоги щодо публічного розміщення аналогічного договору Замовник значно порушив порядок проведення Процедури закупівлі та порушив законні права та інтереси ТОВ «Реал Білдінг» на недискримінацію, добросовісну конкуренцію серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно усунути невідповідності шляхом внесення змін до Документації в частині щодо встановленої вимоги на наявність у відгуку посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук.
Метою ЗУ «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Для дотримання добросовісної конкуренції необхідне чітке дотримання всіма суб’єктами публічних закупівель норм чинного законодавства України.
На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунити порушення шляхом внесення змін до тендерної документації в частині щодо встановленої вимоги на наявність у відгуку посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 20.08.2020№15847+лист замовнику.pdf 20.08.2020 22:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2020№16419.pdf 01.09.2020 15:46
- рішення від 31.08.2020№16419.pdf 03.09.2020 22:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.08.2020 16:03
Дата розгляду скарги:
31.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2020 22:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.09.2020 22:47
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2020 13:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано Замовником.
Скарга
Скасована
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
b5a756a508de428495358afc9f476cf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002654-b.b1
Назва:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Вимога щодо посилання на публічне розміщення аналогічного договору є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
Законом не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є виконаний договір, який був публічно розміщений.
Крім того, відповідно до рішення Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по справі №3863-р/пк-пз від 28.02.2020 визначила, що вимога щодо публічного розміщення аналогічного договору є дискримінаційною.
Для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно усунути невідповідності шляхом внесення змін до Документації в частині щодо встановленої вимоги на наявність у відгуку посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 28.02.2020 _ 3863.pdf 17.08.2020 15:23
- Скарга.PDF 17.08.2020 15:23
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.08.2020 15:41