-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелажі для їдалень, ДК 021:2015 (39151100-6 Стелажі))
Торги не відбулися
61 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 857.00 UAH
мін. крок: 3% або 1 857.00 UAH
Період оскарження:
06.08.2020 16:10 - 11.08.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення невідповідностей Оголошення спрощенної закупівлі
Номер:
4c20e6925d4944299d911fc2d4faf5a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-004594-c.a2
Назва:
Щодо усунення невідповідностей Оголошення спрощенної закупівлі
Вимога:
Відповідно до ст. 78 Закону України "Про нотаріат" Нотаріус, посадова особа органу місцевого самоврядування, засвідчуючи справжність підпису, не посвідчують факти, викладені у документі, а лише підтверджують, що підпис зроблено певною особою. Нотаріус засвідчує справжність підпису виключно при особі, яка вчинила напис. Таким чином, Ви як замовник, вимагаєте щоб Замовник, який надав відгук про виконаний договір, пішов до нотаріуса із оригіналом свого листа та засвідчив свій підпис. Це абсолютно незаконна та дискримінаційна вимога. Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено надання скан-копії з оригіналу документа, додаткового посвідчення не передбачено. Тобто, вимога про надання нотаріально засвідченого відгуку, що адресова Замовнику не закона та неможлива: 1) закупівля здійснюється в порядку спрощеної закупівлі (14 днів на підготовку), а отримання нового відгуку саме для Вас займе до 30 днів в порядку Закону України "Про звернення громадян", 2) надання нотаріально засвідченої копії відгуку протирічать п. 1 р. 1 документації: Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій копій документів виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 3) додатково призводить до зайвих витрат 4) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 Закону), 5) надавати перелік відомостей, що мають міститись у відгуку є дискримінаційною підставою та такою, що звужує коло учасників та протирічить Закону. Виходячи з наведеного вимагаємо усунути порушення, що містяться в документації, та викласти п. 3.2. Додатку 2 в такій редакції: "3.2. До кожного договору потрібно надати скановану копію листа-відгуку від підприємства (установи, організації) тощо з яким укладено аналогічний договір наведеного у п. 3.1 додатку 2 до тендерної документації з посиланням на номер, дату, вартість договору (за можливості) та наявності або відсутності зауважень до учасника та строку поставки товару"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2020 15:08
Вирішення:
Учасник не довів необхідність внесення змін у цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.08.2020 17:36
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Номер:
09b5f7c2ce9149fea0b0ab62e1ad6d13
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-004594-c.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний замовник, відповідно до Закону спрощена закупівля – це спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Склад оголошення визначається ч. 3 ст. 14 Закону. Виходячи із аналізу вказаної норми при проведенні спрощеної закупівлі Замовник не має вимагати від учасників великої кількості документів з урахуванням строків підготовки документації, а саме 14 днів з дня опублікування оголошення. Проте оголошення до цієї закупівлі містить величезну кількість вимог що не узгоджується із предметом та бюджетом цієї закупівлі, а саме:
1. Пункти 1.4-.1.5 Додатку 2 до Оголошення сканована копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; Видане Учаснику рішення про державне реєстрацію потужностей Учасника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39: За відсутністю у учасника власного транспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: • документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим транспортом; За відсутністю у учасника власного транспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п.1.3, 1.4. ч. 1 Додатку 2 та нижчезазначені документи: • договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; • видане Перевізнику рішення про державне реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39; • відомості з ЄДРПОУ Перевізника (для перевізників юридичних осіб); • довідка про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики щодо перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців) Вказана вимога застосовується виключно для поставки харчових продуктів: Цей Порядок (від 10.02.2016 р. № 39) визначає процедуру державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів та не потребують отримання експлуатаційного дозволу, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам. Таким чином, вимагати надання всіх вищевказаних документів для поставки стелажів в кількості 7 шт. є необґрунтованим. Вимагати надання інформації за таблицею, що наведена у п. 1.3. є дискримінаційною, оскільки поставка таких меблів може здійснюватися будь-яким оператором логістичних послуг та не потребує такої конкретизації під час проведення закупівлі. Просимо виключити пункти 1.4. та 1.5. Додатку 2 до Оголошення.
2. Просимо внести зміни до п. 2 Додатку 2 до Оголошення в частині підтвердження працівників: 1) надання всіх працівників за штатним розкладом не є необхідним для цієї закупівлі (Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ). Надання копії штатного розкладу та довідки 1-ДФ є конференційної інформацією і не передбачені Законом, інформація про водіїв та надання медичних довідок та інших підтверджуючих документів суперечать Закону, процедурі здійснення спрощених закупівель та не відповідають характеру та обсягу саме цієї закупівлі. Замовником не обґрунтовано надання цих документів для постачання стелажів в кількості 7 шт. бюджетом 61 900,00 UAH (з ПДВ). Є незрозумілим надання інформації про рівень освіти та освіту водіїв та працівників для постачання меблів. Також надання документів, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (перелічені у підпункті 2.4 пункту 2 цього додатку), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, копію трудової книжки є дискримінаційними і незаконними, оскільки Замовник втручається у господарську діяльність третьої особи: перевізника та його працівників, а не самого учасника закупівлі. Оскільки постачання меблів, що передбачені предметом закупівлі, може здійснюватися будь-яким перевізником – вимагати надання документів за п. 2 Додатку 2 до Оголошення є дискримінаційним. До того ж Антимонопольний комітет України встановлює такі вимоги дискримінаційними, наприклад, рішення АМКУ № 12111-р/пк-пз від 18.06.2020 . Просимо вас внести зміни до п. 2.1. та 2.4. Додатку 2 до Оголошення та виключити пункти 2.2.,2.3, 2.5.
3. Пункт 8 Додатку до Оголошення : Учасник надає сканований оригінал довідок(ки) виданих(ий) банківськими(ою) установами(ою) (дата видання довідки не раніше дати оголошення цієї закупівлі) у яких обслуговується Учасник, про наявність рахунків, про відсутність заборгованості по кредитам та відсоткам за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою. Вказаний пункт не відповідає вимогам ст. 14 Закону, надання довідки з банку із встановленою датою суперечать процедурі спрощених закупівель та строків її проведення.
4. Пункт 7 Додатку до Оголошення : Оригінал Відомостей з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, що видані не раніше дати оголошення проведення даних торгів . Ця довідка відноситься до установчих видається документів і видається один раз до наступних змін підприємства. Вимагати надання довідки з датою видані не раніше дати оголошення проведення даних торгів є незаконною та дискримінаційною. Вимагаємо виключення вимоги щодо датування цієї довідки.
5. У Додатку 4 до Оголошення міститься вимога: 1. Учасник у складі пропозиції надає сертифікати відповідності, які повинні бути видані органами з оцінки відповідності не раніше 2020 року, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством стелаж. 2. Учасник надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на стелажі, який повинен бути виданий Держпродспоживслужба України не раніше 2020 року. Сертифікат відповідності видається строком на 2 роки, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – строком на 5 років, тому вимагати надання документ з датою видачі 2020 є незаконним та дискримінаційним, процедура отримання відповідних документів є тривалою у часі та отримується один документ на певний час. Вимагаємо внести зміни до цього пункту та виключити дату отримання, такі документи мають бути чинними на момент подання пропозиції або на момент поставки меблів.
Звертаємо увагу, що вказані вимоги прописані під постачання продуктів харчування, проте предметом цієї закупівлі є постачання меблів. Тому просимо Вас уважно переглянути вимоги та привести їх у відповідність до предмета конкретної закупівлі: (ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні) постачання стелажів в кількості 7 шт. бюджетом 61 900,00 UAH (з ПДВ)
Вказані вимоги направлені на усунення дискримінаційних вимог Оголошення, рівного доступу до участі у закупівлі всіх учасників, а також можливості брати участь у вибраному Замовником виді закупівлі: СПРОЩЕНІЙ (строком підготовки 14 днів). Аналіз чинної документації та її вимоги дають підставу вважати, що вона суперечить ст. 14 Закону та адаптована під відкриті торги за розділом IV Закону, що додатково підтверджує необхідність внести відповідні зміни до Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2020 17:34
Вирішення:
Учасники по зазначеній закупівлі не повинні надавати рішення про державне реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39, оскільки зазначений документ вимагається під час поставки продуктів харчування. Щодо інших питань викладених у вимозі Учасника, повідомляємо, що Учасник не довів необхідність внесення змін у цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.08.2020 08:13