• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси )

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси )

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2020 13:35 - 18.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: c655c99a6df8423d9179f3cf5fc58aab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-004220-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! просимо внести зміни до пунктів : 2.6. Учасник повинен надатикопіїсвідоцтва про визнаннявідповідностіпедагогічнимвимогам на інтерактивний комплекс АБО на їх окремо кожну складову !!! виданий відповідним органом МіністерстваосвітиУкраїни (ДНУ «Інститутмодернізаціїзмістуосвіти») 2.7. Копія чинного на дату поданнясертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. АБО на їх окремо кожну складову !! Так як ви зазначали в інших пунктах вимоги щодо надання документів,адже це є дискримінаційною вимогую тому що на ринку є лише один постачальник який може надати документ на інтерактивний комплекс, а це звужує коло учасників і суперечить чинному законодавству. 2.8. Гарантійний лист відвиробника мультимедійних комплексів ( статус виробника інтерактивних комплексів підтверджується наданням копії титульної сторінки ТУ на виробництво мультимедійногообладнання) щодонаданняофіційноїгарантії та безкоштовнігарантійніремонтні та обслуговуючі роботи протягом гарантійноготерміну А також ,вимагаємо виключити цю вимогу адже це також є дисримінаціною вимогою , про що ми зазначили вище!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» \ зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексівне є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. Враховуючи вищесказане зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено