• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень – заміна вікон лікарні швидкої допомоги по вул. Шпитальна, 2 в м. Тернопіль

11. Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 12. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.

Завершена

3 519 659.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 598.30 UAH
Період оскарження: 06.08.2020 12:55 - 18.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін

Номер: 178c45c1ec12484ca45e4d00f07dfc8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-001191-b.a3
Назва: Внесення змін
Вимога:
В частині вимоги, що стосується кваліфікаційного критерію – наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі зазначено: Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документаціє, є договір з капітального ремонту або виконання робіт з поточного ремонту з обов’язковими роботами по встановленню металопластикових віконних блоків. Дана вимога обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в дані закупівлі (і нас, як потенційних учасників в тому числі), які мають аналогічні договори, але по виконанню робіт з Реконструкції будівель, з встановленням металопластикових віконних блоків. Оскільки, як роботи з Реконструкції чи Реставрації також можуть включати встановлення металопластикових віконних блоків. Просимо внести зміни в дану умову, і тим самим уникнути порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, що викладений в ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією чітко визначено, що є аналогічним договором в розумінні тендерної документації, а саме: Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір з капітального ремонту або виконання робіт з поточного ремонту з обов’язковими роботами по встановленню металопластикових віконних блоків. Отже, згідно вимог тендерної документації встановлено широке коло надання підтвердження (аналогічні договори) з капітального/поточного ремонту по встановленню/заміні металопластикових віконних блоків. Тобто, в Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації, оскільки встановлена вимога Замовником не звужує коло потенційних Учасників з передбаченої вимоги до одного конкретного предмету аналогічного договору та не суперечить і повністю відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.08.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Просимо усунути вимогу, яка суперечить чинному законодавству про публічні закупівлі та порушує принципи проведення публічних закупівель.

Номер: dd80cbfd3ac64e98b70a8d59ec74ed84
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-001191-b.a2
Назва: Просимо усунути вимогу, яка суперечить чинному законодавству про публічні закупівлі та порушує принципи проведення публічних закупівель.
Вимога:
Згідно Примітки в Додатку №2 до тендерної документації закупівлі, зазначено: Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначеності вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий в друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін. Повідомляємо, що відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. Просимо усунути вимогу, яка суперечить чинному законодавству про публічні закупівлі та порушує принципи проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією чітко визначено п. 3.6.3.Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи: договірна ціна. Тобто на етапі проведення процедури закупівлі, а саме подання пропозиції Замовником не вимагається жодного документу у паперовому вигляді. Всі інші розрахунки, в тому числі договірна ціна в форматі АВК відповідно до вимог додатку №2 (примітка) здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та має бути надана у паперовому та електронному вигляді при укладені договору учасником-переможцем. Отже, в Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації, оскільки встановлена вимога Замовником не суперечить та повністю відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.08.2020 18:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень норм чинного законодавства про закупівлі, в тендерні документації Замовника

Номер: d678bfadcf434d9da0c8405dd5e7ee0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-001191-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушень норм чинного законодавства про закупівлі, в тендерні документації Замовника
Вимога:
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції. Але, тендерною документацією до даної закупівлі передбачено, що Замовником торгів укладено договір про надання юридичних послуг, оплата яких може покладатися на учасника-переможця торгів. Вартість послуг становить 12 000,00 (дванадцять тисяч) гривень і сплачується порядку застосування ст. 527,528,629,636,903,904 ЦК України, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди. Наполягаємо, що включена до тендерної документації дана вимога є неправомірною: По-перше, не відповідає вимогам ч. 4 ст. 22 Закону Украъни «Про публічні закупівлі», якою визначено, що тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації, оскільки Закон не передбачає встановлення в тендерній документації, ні ПРАВ, ні тим більше обов’язків з оплати будь-яких суміжних послуг, чи витрат Замовника з організації закупівель. Більш того, відповідні видатки повинні бути передбачені у бюджеті відповідної установи та не сплачуватись Учасниками. Також незрозуміле та непрозоре ціноутворення таких послуг. А наявність таких вимог тільки обмежує коло учасників прийняти участь у цій закупівлі, оскільки надає можливість Замовнику використовувати цей пункт для маніпуляцій та неправомірних вимог під час приймання робіт або на будь-якій іншій стадії виконання договору. По-друге, дані вимоги не є обґрунтовані законними нормами. Доводимо до Вашого відома, що наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016 р. має рекомендаційний характер та не зареєстрований в Міністерстві юстиції України. Відповідно до цього Наказу замовник в розділі «Інша інформація» тендерної документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства. Проте, Законом не встановлено права Замовника включати до тексту тендерної документації інформацію про ОБОВ`ЯЗОК чи ПРАВО оплачувати витрати пов’язані з організацією закупівлі.. Яким чином повинні сплачуватись ці послуги, та на якій правові підставі буде здійснюватися така оплата? Чи не стане відповідна оплата підставою для виключення податковими органами цих витрат та багато інших питань, що свідчить про неврегульованість таких вимог, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані чинним цивільним законодавством. Отже, вимога про оплату вартості юридичних послуг не заснована на Законі. По-третє: «Договір про надання юридичних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання юридичних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації, так як вона не стосується предмету закупівлі, а учасники (потенційні переможці) не мають жодного відношення до невідомих договорів між Замовником, та Консультантом, який готує тендерну документаці про закупівлю з порушеннями чинного законодавства, та ще й не правильно трактує норми ЦКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»). Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Статус вимоги: Відхилено