-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Контролер ZKTeco С3-400
Завершена
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
Період оскарження:
06.08.2020 12:51 - 11.08.2020 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо відміни протоколу по розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі UA-2020-08-06-002453-c
Номер:
13a3e83be1ba40ecb4fd15395067cd6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002453-c.c3
Назва:
Вимога щодо відміни протоколу по розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі UA-2020-08-06-002453-c
Вимога:
ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагає відмінити рішення ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ по розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі від 18.08.2020 року щодо відхилення пропозиції ФОП Кучер Дмитро Борисович (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-06-002453-c).
Причина відхилення згідно протоколу: "При розгляді пропозиції встановлено, що учасником надано пропозицію яка є аномально низькою за ціною. Вартість плати контролера без урахування вартості його комплектації зазначеної в документації є більшою за вказану учасником в пропозиції. Вартість контролера (плати) за даними інтернет-ресурсів становить від 4875 грн. ("Алло") до 5265 грн. ("security-tool"), середня вартість додаткової комплектації (металева коробка з ключем, блок, акумулятор) становить (залежно від особливостей виконання) від 3000 грн. до 4000 грн. Учасник в складі пропозиції зазначив про можливість поставки або визначеного товару або його можливого аналогу без конкретизації що саме планує поставити учасник та без додаткового обґрунтування ціни, що не відповідає умовам закупівлі.
На адресу учасника в порядку встановленому документацією о 8-37 год. 17.08.2020 було направлено повідомлення про надання обґрунтування аномально низької ціни та надання зразків товару протягом одного робочого дня до 10-00 18.08.2020 та попередження про відхилення пропозиції в разі невиконання вказаної вимоги. В установлений строк обґрунтування і зразки не надано.
Прийнято рішення про відхилення пропозиції даного учасника через невідповідність умовам закупівлі." Дане рішення є неправомірним, а саме: 1) ФОП Кучер Дмитро Борисович було надіслано повідомлення про надання зразків товару протягом одного робочого дня до моменту переведення ФОП Кучер Дмитро Борисович в статус "Очікує рішення". Такі дії суперечать вимогам замовника, а саме "Гарантійний лист Учасника (у довільній формі) щодо надання зразків товару/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт). Учасник, пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону зобов’язаний надати на першу вимогу Замовника зразки товару/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт), що планується до поставки/використання, в термін що не перевищує один робочий день з дати направлення вимоги. Якщо такі зразки не можуть бути надані – надати лист-пояснення із зазначенням обґрунтованих причин неможливості надання зразків.
Замовник має право витребувати від учасника надання зразків будь-яких товарів/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт) з переліку наданих в пропозиції Учасника, окрім тих, неможливість надання яких зазначена в порядку встановленому даним пунктом оголошення. Якщо Учасник в установлений строк не надасть зразки або пояснення неможливості їх надання рішенням уповноваженої особи буде визнано необґрунтованим, пропозиція такого Учасника може бути відхилена." У вимогах замовника чітко вказано, що зразки має надати участник пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону "Учасник, пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону зобов’язаний надати на першу вимогу Замовника зразки товару/матеріальних ресурсів". Далі йде пояснення того, що замовник може витребувати у участника будь-які зразки із запропонованих участником товарів. 2) ФОП Кучер Дмитро Борисович планува заздалегідь, до надання йому статусу "Очікує рішення" відправив замовнику зразки товарів кур'єром Нової Пошти. Проте доставка будь-якою курьерською або логістичною компанією в Україні за адресою Криворізька гімназія №49 (вул. Шурупова, 1, м. Кривий Ріг, приймальня) потребує більше ніж 24 години. Замовник розуміючи це надсилає повідомлення про надання зразків товару протягом одного робочого дня раніше моменту набуття ФОП Кучер Дмитро Борисович статусу "Очікує рішення". Таким чином замовник порушив умови власної документації, порушує права участника ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагаючи зразки товарів до надання статусу "очікує рішення", замовник створює не прозорі антиконкурентні умови для участників, спеціально створюючи умови для можливості виконання необгрунтованих вимог замовника участниками лише з міста Кривий Ріг та Дніпропетровської області, блокуючи вільну конкуренцію участників з усієї України. Замовник оголошує Повідомлення про намір укласти договір з участником ФОП Варнавський Валерій Вадимович який надав максимально високу цінову пропозицію, зайняв останнє місце за результатами аукціону, зареєстрований в Дніпропетроській області. Замовник відхилив шість участників з кращими пропозиціями ніж у ФОП Варнавський Валерій Вадимович. Аналогічна ситуація спостерігається на закупівлі згідно UA-2020-08-06-002505-c, де тим самим замовником було відхилено чотири кращі пропозиції та обрано переможцем ФОП Варнавський Валерій Вадимович. Просимо всіх зацікавлених осіб, участників даних торгів та відповідальних за проведення контролю прозорої конкуренції на державних закупівлях провести детальний аналіз даної ситуації, прийняти всіх мір для встановлення справедливості та недопущення порушення законів, та притягнути до відповідальності осіб у разі їхньої вини.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2020 12:03
Вирішення:
Умови спрощеної закупівлі передбачали зокрема право замовника витребувати зразки (умова включена в зв'язку з особливостями комплектації товару та необхідністю включення контролерів до єдиної мережі, для можливості додаткової перевірки відповідності товару опису наведеному учасниками).
Зразки замовник може витребувати (відповідно до документації) в двох випадках:
- Для учасників які перебувають на кваліфікації – зразки надаються протягом одного робочого дня з моменту направлення вимоги;
- Безвідносно до перебування на кваліфікації – "Замовник має право витребувати від учасника надання зразків будь-яких товарів/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт) з переліку наданих в пропозиції Учасника", окрім тих, неможливість надання яких зазначена в порядку встановленому документацією (Якщо зразки не можуть бути надані учасники мають в складі пропозиції надати лист-пояснення із зазначенням обґрунтованих причин неможливості надання зразків – що учасники з інших міст, передбачаючи неможливість надання зразків протягом одного робочого дня і могли написати одразу подаючи пропозиції на закупівлю, але ніхто в даній закупівлі цього не зробив. Навпаки всі вони надали гарантійні листи із зобов'язанням надати зразки протягом одного робочого дня на першу вимогу замовника).
Згідно з документацією – "Якщо Учасник в установлений строк не надасть зразки (або пояснення неможливості їх надання рішенням уповноваженої особи буде визнано необґрунтованим) (такі пояснення в складі пропозицій не надано жодним з учасників), пропозиція такого Учасника може бути відхилена.
Враховуючи те, що вами запропоновано товар за аномально низькою ціною в порядку прямо передбаченому документацією, з урахуванням наданих гарантійних листів замовником 17.08.2020 о 08:39 на електронну адресу вказану на веб-порталі Прозорро направлено вимогу щодо надання зразків та обґрунтування аномально низької ціни.
Єдиним учасником який 18.08.2020 надав зразки був ФОП Варнавський В.В. (місто Дніпро). Ані криворізькі учасники, ані ви, ані інші які надавали гарантійні листи зразки контролерів не надали.
Пропонуємо скаржнику на майбутнє бути більш уважним при підготовці тендерних пропозицій та утримуватись від взяття на себе зобов'язань, які заздалегідь не можете виконати, тим більше що документацією була передбачена альтернатива даному гарантійному листу, якою ви за власним рішенням не скористались.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.08.2020 16:05
Вимога
Залишено без розгляду
Прошу відмінити дискваліфікацію ТОВ "Технотрейд", так як документи яких бракувало додані!
Номер:
f765ef4e73f84a05a27fbc474661f7db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002453-c.a2
Назва:
Прошу відмінити дискваліфікацію ТОВ "Технотрейд", так як документи яких бракувало додані!
Вимога:
Доброго дня!
В момент, коли я маю право оскаржити дискваліфікацію, я прикріплюю та надаю документи яких бракувало та через які ТОВ "Технотрейд" було дискваліфіковано.
Прошу відмінити дискваліфікацію через той факт, що документи НАДАНО!
Ціна товару є пристойною та актуальною, є такою яку ТОВ "Технотрейд" може підтвердити!
Контакт: +38 067 232-35-31
Пов'язані документи:
Учасник
- СТАТУТ_2019 ТЕХНОТРЕЙД.pdf 19.08.2020 13:41
- ВИТЯГ_1006741231 от 10 06 2020.pdf 19.08.2020 13:41
- БАЛАНС_2020.pdf 19.08.2020 13:41
- Технотрейд_оподаткування.pdf 19.08.2020 13:41
- Приказ_ назначен Директора.pdf 19.08.2020 13:41
- ПРОТОКОЛ_3 о подписи директора_Захаренко СО.pdf 19.08.2020 13:41
- Довірерість.pdf 19.08.2020 13:41
- лист санкці.pdf 19.08.2020 13:41
- лист-згода з додатком.pdf 19.08.2020 13:41
- Інформація.pdf 19.08.2020 13:41
- Довідка про довкілля.pdf 19.08.2020 13:41
- Гарантійний лист.pdf 19.08.2020 13:41
- Інформація про характеристики.pdf 19.08.2020 13:41
- Форма пропозиція.pdf 19.08.2020 13:41
- ПРОЕКТ ДОГ.pdf 19.08.2020 13:41
Дата подачі:
19.08.2020 13:41
Вирішення:
Нагадуємо що наявна у вас технічна можливість направити замовнику вимогу не надає підстав вимагати перегляду законного рішення про відхилення не поданої в установлений законом час пропозиції. Те, що ви дозавантажили документи на веб-портал після завершення встановленого законом строку на подачу пропозиції не створює для замовника обов'язку повертатись до етапу кваліфікації поданої вами пропозиції (ч.9 ст.14 Закону - Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання).
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.08.2020 14:31
Вимога
Відхилено
Вимага скасування закупівлі
Номер:
9b05633e197f4bfca322d65c5f3e5f7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002453-c.a1
Назва:
Вимага скасування закупівлі
Вимога:
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" вимагає скасувати дану закупівлю в зв'язку з наявною корупційною схемою між замовником та переможцем. Вимога щодо надання зразків взагалі неправомірна та незаконна. Дискримінує учасників та відкрито проявляє упереджене ставлення до них.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2020 13:06
Вирішення:
Право замовника вимагати від учасників надання зразків на будь-якому етапі закупівлі після розкриття поданих пропозиції прямо передбачена документацією. Всі учасники погодились з вимогами і умовами закупівлі та надали відповідні гарантійні листи, а отже мали виконувати вимоги і умови в повному обсязі.
Також нагадуємо учаснику, що документацією зокрема було передбачено право учасників замість гарантійного листа про надання зразків протягом одного робочого дня з моменту виставлення вимоги надати в складі пропозиції обгрунтування неможливості виконання даної умови. Те, що ви при поданні пропозиції за власним рішенням не скористались таким правом, а в подальшому не виконали направлену вам в спосіб і порядок встановлені документацією вимогу свідчить про неуважність відповідальних працівників при підготовці пропозиції або про неспроможність виконання умов закупівлі.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено