• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

295 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2020 11:45 - 12.08.2020 15:00
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне рішення про дискваліфікацію.

Номер: 9c76897d7ebb46688941f2aec9c51e22
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-001887-c.c3
Назва: Не правомірне рішення про дискваліфікацію.
Вимога:
Відповідь на нашу дискваліфікацію У вчиненні зазначеного кримінального правопорушення обґрунтовано підозрюється ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець с. Олеша Тлумацького району Івано-Франківської області, українець, громадянин України, з вищою освітою, зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , не депутат, в силу ст. 89 КК України раніше не судимий, якому 12.02.2020року, повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України. Тобто до громадянина Турчин Василя Володимировича відкрита кримінальна справа , але мусимо зауважити , що вироку на даний момент не має і не може розглядатись як факт скоєння злочину це по перше . По друге дана особа Турчин Василь Володимрович не підписує договору з Замовником тому що право підпису на договір має голова кооперативу Турчин Володимир Васильович .Тут не йдеться про підозру до даної організації як КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» , А КОНТКРЕТНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ. Тому у кожному тендері є вимога на уповноважену особу підписанта договору. По Ваших твердженнях дана організація вже не повинна взагалі виконувати будь які будівельні роботи . Тому відкривається справи на особу , яка на дальніше після вироку суду як порушника при визначені відповідальним за порушення , не повинна займати керівні посади присуджуючи на строк скільки саме. Тому Ваше рішення є безпідставне і просимо повернути право переможця. За першим протоколом.№112 Всі документи на відповідальну особу як підписанта подано на голову кооперативу Турчин Володимир Васильович - подано
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.08.2020 08:37
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне вирішення пеереможця

Номер: ed1243f363a1486a8145f2d25ec5e990
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-001887-c.b2
Назва: Не правомірне вирішення пеереможця
Вимога:
У вчиненні зазначеного кримінального правопорушення обґрунтовано підозрюється ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець с. Олеша Тлумацького району Івано-Франківської області, українець, громадянин України, з вищою освітою, зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , не депутат, в силу ст. 89 КК України раніше не судимий, якому 12.02.2020року, повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України. Тобто до громадянина Турчин Василя Володимировича відкрита кримінальна справа , але мусимо зауважити , що вироку на даний момент не має і не може розглядатись як факт скоєння злочину це по перше . По друге дана особа Турчин Василь Володимрович не підписує договору з Замовником тому що право підпису на договір має голова кооперативу Турчин Володимир Васильович .Тут не йдеться про підозру до даної організації як КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» , А КОНТКРЕТНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ. Тому у кожному тендері є вимога на уповноважену особу підписанта договору. По Ваших твердженнях дана організація вже не повинна взагалі виконувати будь які будівельні роботи . Тому відкривається справи на особу , яка на дальніше після вироку суду як порушника при визначені відповідальним за порушення , не повинна займати керівні посади присуджуючи на строк скільки саме. Тому Ваше рішення є безпідставне і просимо повернути право переможця. За першим протоколом.№112 Всі документи на відповідальну особу як підписанта подано на голову кооперативу Турчин Володимир Васильович - подано По питаню переможця Замовником встановлено вимоги :  сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме: 1. Договірна ціна; 2. Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості; 3. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; 4. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; 5. розрахунок витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013) *При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також іншими нормативними документами у сфері будівництва. 4.2. Показники загальновиробничих (ЗВВ) та адміністративних витрат у складі ціни пропозиції Учасника врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням повних розрахунків визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період (01.01. 2019р.-31.12. 2019р.) за даними бухгалтерського обліку. Учасник подає локальний кошторис , відомість ресурсів ,подано зведений кошторис де заголовок написано (ДОГОВІРНА ЦІНА) , Але не подано головного Договірної ціни , Якщо Ви глянете в зведений кошторис , то він має суму більшу , тобто 299000грн., а у Вас Замовника сума закладена тільки 295760грн. Учасник включає суми які він не повинен включати це кошти замовника на технічний нагляд де йде домовленість з учасником виконання робіт з технічним наглядом , тому учасник не повинен , та і не знає домовленості замовника та учасником технагляду за яку суму вони домовляться на виконання робіт технагляду. Що із цього випливає , що учасник подає договірну ціну 299000грн , а в тендерній пропозиції подає 295760грн , це грубе порушення при закупівлі. 5.Договірної ціни , як такої взагалі не має;- не надана У Тендерній пропозиції Учасник заповнює і ставить суму 295760грн. без ПДВ знову порушення, бо на цю суму якщо накрутити ПДВ то вона буде ще на 20% більша. Тобто Тендерна пропозиція Учасника подана не вірно. Замовник вимагає згідно договору виконання робіт до 1вересня 2020р , учасник надає гарантію що виконає роботи до 31.12.2020р - -- Знову порушення вимог. Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, на Капітальний ремонт тротуару Ясінянського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Рахівської районної державної адміністрації за адресою: 90630 смт. Ясіня, вул. Визволення, 112, Рахівський р-н., Закарпатської обл..____________________ гарантійний термін виконаних робіт та установлених матеріалів з дати виконаних робіт не менше – 60 місяців. Учасником не надано такої довідки. Учасник не може бути переможцем і виконавцем робіт по даній закупівлі. Просимо переглянути своє помилкове передчасне рішення щодо нас учасника кооперативу «БУДІВЕЛЬНИК» не зволікаючи бо роботу потрібно виконувати , час на місці не стоїть. З ПОВАГОЮ… Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.08.2020 08:37
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне вирішення .

Номер: 455eb14a43034fd9b8ba02d36b8c1bde
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-001887-c.c1
Назва: Не правомірне вирішення .
Вимога:
У вчиненні зазначеного кримінального правопорушення обґрунтовано підозрюється ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець с. Олеша Тлумацького району Івано-Франківської області, українець, громадянин України, з вищою освітою, зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , не депутат, в силу ст. 89 КК України раніше не судимий, якому 12.02.2020року, повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України. Тобто до громадянина Турчин Василя Володимировича відкрита кримінальна справа , але мусимо зауважити , що вироку на даний момент не має і не може розглядатись як факт скоєння злочину це по перше . По друге дана особа Турчин Василь Володимрович не підписує договору з Замовником тому що право підпису на договір має голова кооперативу Турчин Володимир Васильович .Тут не йдеться про підозру до даної організації як КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» , А КОНТКРЕТНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ. Тому у кожному тендері є вимога на уповноважену особу підписанта договору. По Ваших твердженнях дана організація вже не повинна взагалі виконувати будь які будівельні роботи . Тому відкривається справи на особу , яка на дальніше після вироку суду як порушника при визначені відповідальним за порушення , не повинна займати керівні посади присуджуючи на строк скільки саме. Тому Ваше рішення є безпідставне і просимо повернути право переможця. За першим протоколом.№112 Всі документи на відповідальну особу як підписанта подано на голову кооперативу Турчин Володимир Васильович - подано По питаню переможця Замовником встановлено вимоги :  сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме: 1. Договірна ціна; 2. Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості; 3. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; 4. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; 5. розрахунок витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013) *При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також іншими нормативними документами у сфері будівництва. 4.2. Показники загальновиробничих (ЗВВ) та адміністративних витрат у складі ціни пропозиції Учасника врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням повних розрахунків визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період (01.01. 2019р.-31.12. 2019р.) за даними бухгалтерського обліку. Учасник подає локальний кошторис , відомість ресурсів ,подано зведений кошторис де заголовок написано (ДОГОВІРНА ЦІНА) , Але не подано головного Договірної ціни , Якщо Ви глянете в зведений кошторис , то він має суму більшу , тобто 299000грн., а у Вас Замовника сума закладена тільки 295760грн. Учасник включає суми які він не повинен включати це кошти замовника на технічний нагляд де йде домовленість з учасником виконання робіт з технічним наглядом , тому учасник не повинен , та і не знає домовленості замовника та учасником технагляду за яку суму вони домовляться на виконання робіт технагляду. Що із цього випливає , що учасник подає договірну ціну 299000грн , а в тендерній пропозиції подає 295760грн , це грубе порушення при закупівлі. 5.Договірної ціни , як такої взагалі не має;- не надана У Тендерній пропозиції Учасник заповнює і ставить суму 295760грн. без ПДВ знову порушення, бо на цю суму якщо накрутити ПДВ то вона буде ще на 20% більша. Тобто Тендерна пропозиція Учасника подана не вірно. Замовник вимагає згідно договору виконання робіт до 1вересня 2020р , учасник надає гарантію що виконає роботи до 31.12.2020р - -- Знову порушення вимог. Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, на Капітальний ремонт тротуару Ясінянського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Рахівської районної державної адміністрації за адресою: 90630 смт. Ясіня, вул. Визволення, 112, Рахівський р-н., Закарпатської обл..____________________ гарантійний термін виконаних робіт та установлених матеріалів з дати виконаних робіт не менше – 60 місяців. Учасником не надано такої довідки. Учасник не може бути переможцем і виконавцем робіт по даній закупівлі. Просимо переглянути своє помилкове передчасне рішення щодо нас учасника кооперативу «БУДІВЕЛЬНИК» не зволікаючи бо роботу потрібно виконувати , час на місці не стоїть. З ПОВАГОЮ… Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішення від 20.08.2020 р. № 113 визнано помилковим. Переможцем визнано Кооператив "Будівельник"
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.08.2020 08:37