-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) (Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, АЗС АП8; Лот №2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі СУРС КП «Київпастранс»; Лот №3 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №4 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №5 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця», гуртожитків; Лот №6 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв’язку, складів Служби колії, Служби колії; Лот №7 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Фунікулеру КП «Київпастранс» та АС «Видубичі»)
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Завершена
81 555 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 14 000.00 UAH
Період оскарження:
06.08.2020 11:30 - 25.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації Замовника
Номер:
355d7e65ac7d460eb84e0a24138a4f31
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.a3
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації Замовника
Скарга:
Скарга в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 04.09.2020 14:53
- Баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати ( форма №2-м) за 2019 рік з Квитанцією №2.pdf 04.09.2020 14:53
- рішення від 08.09.2020 № 16820 + лист Замовнику .pdf 08.09.2020 19:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2020 № 17345.pdf 16.09.2020 17:44
- рішення від 15.09.2020 № 17345.pdf 18.09.2020 19:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2020 16:19
Дата розгляду скарги:
15.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2020 19:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.09.2020 19:30
Дата виконання рішення Замовником:
21.09.2020 17:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У зв’язку з прийняттям рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2020 р. №17345-р/пк-пз внесено відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю: «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) (Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, АЗС АП8; Лот №2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі СУРС КП «Київпастранс»; Лот №3 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №4 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №5 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця», гуртожитків; Лот №6 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв’язку, складів Служби колії, Служби колії; Лот №7 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Фунікулеру КП «Київпастранс» та АС «Видубичі»), оголошення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-06-002598-a.
Вимога
Вирішена
Корегування розрахунку вартості
Номер:
bcac7b9ce9464a1cab03598dd3f21fc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.b2
Назва:
Корегування розрахунку вартості
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику. В додатку №6 до тендерної документації та в додатку №4 до ПРОЕКТУ для Лотів№1,2,5,6,7 ДОГОВІРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ОХОРОНИ, в Розрахунку вартості послуг одного охоронника людино/годин, не враховані, в залежності від оподаткування Учасника : податок на прибуток 18%, єдиний податок 5%, податок на додану вартість 20%. Тобто, не враховані вирати учасників від 5 до 25% від загальної вартості надання охоронних послуг, в залежності від їх оподаткування.
Вимога . Враховуючи вище викладене, наполегливо просимо внести корективи до розрахунку вартості послуг одного охоронника людино/годин, що міститься додатку №6 до тендерної документації та в додатку №4 до ПРОЕКТУ для Лотів№1,2,5,6,7 ДОГОВІРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ОХОРОНИ, з урахуванням вище зазначених витрат учасників в залежності від його оподаткування(податок на прибуток 18%, єдиний податок 5%, податок на додану вартість 20%.)
Пов'язані документи:
Учасник
- розрахунок вартості 27.08.2020 21:34
- відповідь на звернення.docx 01.09.2020 17:03
Дата подачі:
27.08.2020 21:34
Вирішення:
Прийнято рішення задовольнити вимогу та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Надання копії ліцензії навчального закладу
Номер:
2ec24c4c660348ca8187b914d56e6479
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.a1
Назва:
Надання копії ліцензії навчального закладу
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику.
Відповідно до вимог п.п. 2.1 п.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» та технічних вимог визначених у Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимагається «надання копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу». Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів. Крім того стає незрозумілим, навіщо замовник вимагає ліцензію навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати документ державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду;
Тоді постає закономірне питання, як Учаснику надати таку ліцензію, як що в своєму штаті вже маємо охоронників які вже пройшли навчання 10 – 15 років тому, та мають відповідну кваліфікацію «Охоронник 3 розряду». Де знайти таку ліцензію такого закладу датованою відповідними роками, як що навчального закладу може вже навіть не існувати. Також хочемо зазначити що в Учасника може працювати персонал охорони, який вже пройшов відповідну підготовку та отримав потрібну кваліфікацію, але отримав він її під час роботи на іншому охоронному підприємстві. Також персонал охорони міг навчатися у різних навчальних закладах по усій території Україні та у різні часові проміжки, то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади вже припинили своє існування, деякі вже навіть не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також зазначимо, що при прийнятті на роботу в охоронну структуру працівників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме: «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації.» Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність. Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник». Тому наполегливо просимо Вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує фундаментальні основи Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на звернення.docx 18.08.2020 10:31
Дата подачі:
13.08.2020 12:13
Вирішення:
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
cf477fa930c34d228121a1e7aede7ff5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.a6
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 19.10.2020 14:39
- відповідь на звернення.docx 23.11.2020 15:14
Дата подачі:
19.10.2020 14:39
Вирішення:
Членами тендерного комітету запропоновано відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення тендерної пропопозиції
Номер:
fcbdd7a2068640609a444af51aaaf513
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.a5
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропопозиції
Вимога:
Вимога у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 19.10.2020 14:38
- відповідь на звернення.docx 23.11.2020 15:11
Дата подачі:
19.10.2020 14:38
Вирішення:
Членами тендерного комітету запропоновано відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення тендерної пропопозиції
Номер:
3bd3426badc149cb952168848d8495a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.a4
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропопозиції
Вимога:
Вимога у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 19.10.2020 14:37
- відповідь на звернення.docx 23.11.2020 15:03
Дата подачі:
19.10.2020 14:37
Вирішення:
Членами тендерного комітету запропоновано відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
скасування рішення Замовника щодо допущення учасника до аукціону
Номер:
54379ae0c9224dc296bdb4a61800122a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.a8
Назва:
скасування рішення Замовника щодо допущення учасника до аукціону
Скарга:
неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Лот 7.pdf 21.10.2020 16:24
- ТЗ для 3х лотів (7).pdf 21.10.2020 16:24
- Аналогічний договір 1.pdf 21.10.2020 16:24
- Договір підтвердження техн. 2.pdf 21.10.2020 16:24
- 266877.pdf 21.10.2020 16:44
- рішення від 23.10.2020 № 19774 + лист Замовнику.pdf 26.10.2020 10:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2020 № 20424.pdf 04.11.2020 18:53
- рішення від 03.11.2020 № 20424.pdf 06.11.2020 21:48
- Відповідь АМКУ (Охоронні послуги ЛОТ 7) -2598-а ТОВ ОРЛАН.pdf 29.10.2020 14:29
- Відповідь АМКУ (Охоронні послуги ЛОТ 7) -2598-а ТОВ ОРЛАН.doc 29.10.2020 14:29
- Інформація про скасування рішення ПП ОХОРОНА -006.docx 23.11.2020 14:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2020 17:32
Дата розгляду скарги:
03.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 10:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2020 21:48
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2020 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини дванадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
скарга на рішення Замовника про допуск Учасника
Номер:
4cbcffb3ac9b4be2bfc90a6109a0961d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.a9
Назва:
скарга на рішення Замовника про допуск Учасника
Скарга:
неправомірне рішення Змовника
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Лот 6.pdf 21.10.2020 16:46
- ТЗ для 3х лотів (7).pdf 21.10.2020 16:46
- Аналогічний договір 1.pdf 21.10.2020 16:46
- Договір підтвердження техн. 2.pdf 21.10.2020 16:47
- 266895 22.pdf 21.10.2020 16:49
- рішення від 23.10.2020 № 19773 + лист Замовнику.pdf 26.10.2020 10:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2020 № 20423.pdf 04.11.2020 18:52
- рішення від 03.11.2020 № 20423.pdf 06.11.2020 21:46
- Відповідь АМКУ (Охоронні послуги ЛОТ 6) -2598-а ТОВ ОРЛАН.pdf 29.10.2020 14:20
- Відповідь АМКУ (Охоронні послуги ЛОТ 6) -2598-а ТОВ ОРЛАН.doc 29.10.2020 14:20
- Інформація про скасування рішення ПП ОХОРОНА -006.docx 23.11.2020 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2020 17:33
Дата розгляду скарги:
03.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 10:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2020 21:47
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2020 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини дванадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
скасування рішення Замовника про допущення учасника до аукціону
Номер:
026673c625c547bab75cc1fd0a168a42
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.a10
Назва:
скасування рішення Замовника про допущення учасника до аукціону
Скарга:
неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Лот 3.pdf 21.10.2020 16:53
- ТЗ для 3х лотів (7).pdf 21.10.2020 16:53
- Аналогічний договір 1.pdf 21.10.2020 16:54
- Договір підтвердження техн. 2.pdf 21.10.2020 16:54
- 266901 333.pdf 21.10.2020 16:56
- рішення від 23.10.2020 № 19765 + лист Замовнику .pdf 26.10.2020 09:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2020 № 20425.pdf 04.11.2020 18:54
- рішення від 03.11.2020 № 20425.pdf 06.11.2020 21:49
- Відповідь АМКУ (Охоронні послуги ЛОТ 3) -2598-а ТОВ ОРЛАН.pdf 29.10.2020 14:13
- Відповідь АМКУ (Охоронні послуги ЛОТ 3) -2598-а ТОВ ОРЛАН.doc 29.10.2020 14:13
- Інформація про скасування рішення ПП ОХОРОНА -006.docx 23.11.2020 14:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2020 17:31
Дата розгляду скарги:
03.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 09:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2020 21:50
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2020 14:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини дванадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
f1e20e1dc7c044388656833d2b00201c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-06-002598-a.c7
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія довідки із зразком відбитку штапма медичного працівника.PDF 21.10.2020 15:27
- Копія довідки про внесення до бази даних медичних працівників.PDF 21.10.2020 15:28
- Копія наказу про прийняття на роботу медичного працівника.PDF 21.10.2020 15:28
- Копія свідоцтва медичного працівника.PDF 21.10.2020 15:28
- Сканкопія журналу щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв .PDF 21.10.2020 15:28
- Скарга.PDF 21.10.2020 15:28
- Документ про оплату.PDF 21.10.2020 16:17
- рішення від 23.10.2020 №19753+лист замовнику.pdf 23.10.2020 20:53
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 03.11.2020 №17494.pdf 04.11.2020 11:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2020 №21218.pdf 17.11.2020 20:48
- рішення від 16.11.2020№21218.pdf 20.11.2020 00:06
- Відповідь АМКУ (Охоронні послуги ЛОТ 7) -2598-а ТОВ КАРДИНАЛ.pdf 28.10.2020 19:28
- Відповідь АМКУ (Охоронні послуги ЛОТ 7) -2598-а ТОВ КАРДИНАЛ.doc 28.10.2020 19:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2020 16:18
Дата розгляду скарги:
03.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2020 20:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.11.2020 00:06
Задовільнена:
Так