• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV ДК 021:2015 – 31520000-7Світильники та освітлювальна арматура

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура 5.1. Конкретна назва предмета закупівлі: Світильник світлодіодна панель (код CPV ДК 021:2015 - 31524120-2 - Настельні світильники) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Світильник світлодіодна панель (код CPV ДК 021:2015 - 31524120-2 - Настельні світильники) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 95 шт. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 33 250,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 12.08.2020 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.08.2020 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Завершена

33 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 166.25 UAH
Період оскарження: 06.08.2020 11:14 - 12.08.2020 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не согласие с дисквалификацией

Номер: a3c4859b632042b0b74e3a45da8d37fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-06-001542-c.b1
Назва: Не согласие с дисквалификацией
Вимога:
Здравствуйте! Считаем не обоснованным дисквалификацию ООО "ТД "Светоприбор". В поданных нами технических характеристиках указано - гарантийный срок эксплуатации на Светильник светодиодный DELUX LED PANEL 43 36W 6500K бел (595*595) opal - 24 месяца, в колонке соответствия тех характеристикам мы подтвердили Ваше требования по гарантии, прописав - ДА. Паспорт был дан для ознакомления с техническими параметрами. В оригинале паспорта от производителя прописано, что гарантийный срок - 12 месяцев, однако ООО "ТД" Светоприбор", как поставщик, гарантирует срок эксплуатации светильника - 24 месяца, и в случае выхода со строя в течение 24 месяцев обязуется произвести гарантийный ремонт либо замену, согласно вашим требованиям, прописанным в тендерной документации. Просим рассмотреть наше разъяснение и пересмотреть Ваше решение.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до п. 2 ст.7 Закону України «Про захист прав споживачів», гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. Підтверджений Вами Додаток 2 не є документом, який підтверджує відповідність вимогам Замовника запропонованого товару. Документом в якому зазначений гарантійний строк є паспорт на продукцію. В наданому Вами паспорті, гарантійний строк продукції вказано 12 міс. Крім цього, гарантійним листом Ви підтверджуєте , що у разі поломки товару протягом гарантійного терміну експлуатації ушкоджений товар замінюється протягом 3-х робочих днів за власний рахунок Учасника (Постачальника). Тобто, заміна ушкодженого товару буде здійснюватись протягом 3-х робочих днів протягом гарантійного терміну (12 міс). Таким чином, законні підстави для визнання Вас переможцем в процедурі спрощеної закупівлі, відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2020 12:37