-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби навчання та обладнання для учнів початкових класів НУШ (дидактичні матеріали) (Код ДК 021:2015 39290000-1 "Фурнітура різна")
Місце поставки: Сумська обл., м. Суми, вул. Іллінська, 97 (Відділ освіти Сумської РДА).
Завершена
216 195.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
05.08.2020 22:28 - 17.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Встановити чітку вимогу до підтвердження якості товару
Номер:
3dc0ed25daaf41d38d41cb416b99e04e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-05-008974-a.a1
Назва:
Встановити чітку вимогу до підтвердження якості товару
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас зазначити більш чіткий перелік документів, що підтверджують якість товару, які понинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції, що повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Оскільки технічний паспорт на виріб ніяк не посвідчує якість товару.
Також звертаємо вашу Увагу, що замовник має право включати у тендерну документацію також інші документи, які Він вважає за необхідне вимагати від учасника .
З метою запобігання закупівлі не якісної , фальсифікованої продукції, пропонуємо Вам додати у перелік необхідних документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції учасником, який не є виробником запропонованого товару –
"Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Це дуже важливо для визначення виробника товарів, які є предметом закупівлі. Таким листом учасник гарантує свої партнерські відносини з виробником товарів і тим самим гарантує поставку саме того товару, який вказаний у висновку СЕС ,декларації відповідності та інших документах, які учасник подає на підтвердження якості запропонованого ним товару, тому що дуже багато недобросовісних учасників, які надають у тендерній документації чужі документи та сертифікати, не співпрацюють з виробниками і не закуповують товар у того виробника, чиї документи надані. Як результат - у дітей в школі невідомий товар сумнівної якості.
Такі учасники здебільшого виграють закупівлі по ціні,яка в декілька разів менша очікуваної вартості, що дуже впливає на якість товару. Плюс якщо додати до цього, те що Ви не вимагаєте документі якості та авторизаційний лист від виробника товару Ви знов ж таки отримуєте товар невідомого походження і невідомої якості.
А Ви як Замовник, в першу чергу , зацікавлені в закупівлі якісного товару, дотримуючись чинного законодавства, в якому чітко сказано, що всі засоби навчання повинні мати документи підтверджуючі їх якість.
Отже
1. Вимагаємо додати до тендерної документації документи які підтверджують якість запропонованого товару , що повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації на засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи.
2. Пропонуємо додати до тендерної : "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2020 11:30
Вирішення:
Шановний учаснику.
На Вашу вимогу, отриману 10.08.2020 в 11 год.30 хв., повідомляємо, що замовник не буде вности до тендерної документації з даної закупівлі пропоновані Вами зміни з наступних підстав:
1. Щодо вимоги «додати до тендерної документації документи, які підтверджують якість запропонованого товару, що повнинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації на засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи»:
По-перше: Відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (надалі – Закон) від 17.05.2001 № 2407-ІІІ (з наступними змінами) «акредитація органів з відповідності (далі - акредитація) – засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження діяльності з оцінки відповідності» (ст.1 Закону).
По-друге: Одним з основних принципів діяльності з акредитації є добровільність акредитації (ст.5 Закону).
По-третє: Законом України «Про публічні закупівлі» та іншим діючим законодавством не передбачено обов’язкової необхідності включення до тендерної документації закупівлі товарів, робіт, послуг висновку акредитованого органу з оцінки відповідності. Згідно ст.23 ч.5 абз 2 цього Закону «маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
По-четверте: Діючим законодавством не встановлені технічні регламенти на продукцію, що є предметом даної закупівлі.
Відповідно до Реєстру органів з оцінки відповідності продукції технічним регламентам згідно із Законом України від 15.01.2015 № 124-VІІІ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», опублікованому на веб-порталі Мінекономіки України станом на 03.07. 2020 року, в даному реєстрі відсутні як технічні регламенти на продукцію, що є предметом цієї закупівлі, так і відповідні органи з оцінки відповідності цієї продукції.
По-п’яте: Згідно ст.19 Конституції України «Правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».
2. Щодо вимоги «Додати до тендерної документації «Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу»:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст.5 ч.1 п.4 цього Закону).
Включення замовником до тендерної документації закупівлі положень щодо вище вказаного авторизаційного листа означатиме надання переваги при оцінці тендерної пропозиції тому учаснику, який надасть в складі своєї тендерної пропозиції авторизаційний лист, а отже суперечитиме положенням ст.5 ч.1 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено