• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для НУШ (Cтіл учнівський, стілець учнівський)

Місцезнаходження замовника: 34300, Рівненська обл., смт.Володимирець, вул. Повстанців, 21 Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Торги не відбулися

327 074.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 635.37 UAH
Період оскарження: 05.08.2020 17:46 - 18.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 7563e1b65dbc4b958f36dc61be1c3f4b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-008485-a.c2
Назва: Скарга
Вимога:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» Номер оголошення про проведення процедури Закупівлі, що оприлюднена на веб -порталі 390760eb9d4b452e9de016f9e2920bf6 Уповноваженого органу: Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується Ім’я (найменування), місце проживання, (місцезнаходження) суб’єкта оскарження. Контактний телефон UA-2020-08-05-008485-a ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ФОП Камінська К.О. 11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. вул. Київська, буд.7, кв. 94 (067) 410 33 04 Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії, або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. ФОП Камінська К.О. приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошений Замовником. При цьому вважаємо, що Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм діючого законодавства України, у зв’язку з чим, користуючись своїм законним правом, ФОП Камінська К.О. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність та рішення Замовника. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" Оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП Камінська К.О. ,було відхилена та відмовлено в її задоволенні. ФОП Камінська К.О. , повністю не погоджується з рішенням замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ По-перше, відмовлено з причини, що наше підприємство, Відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної Документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару : -сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 виданий виробнику запропонованого товару, -сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару. Повідомляємо: - відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної Документації, чітко прописано що якщо в складі своєї пропозиції Учасник не може подати якийсь із Документів він може подати пояснення, щодо відсутності одного із документів, а саме цитата «Документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні. » В Складі Тендерної Пропозиції Учасник надав листи які підтверджують пояснення щодо сертифікації продукції, а це: 1) Лист пояснення щодо сертифікації продукції шкільних комплектів. 2) Лист пояснення про сертифікації ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару. Додатково повідомляємо, що згідно чинного законодавства України вимагати сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, є дискримінаційною вимогою Замовника, (що неодноразово було доведено в Антимонопольному комітетові, та судах) це не є обов’язковий документ, тому що якість виробленого продукту, підтверджуються матеріалами з яких даний товар виготовлено. «Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтверджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.» В складі Тендерної Пропозиції ФОП Камінська К.О., подали технічний паспорт на виріб. Вимога Тендерної Документації: 3.7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. «Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.» Відповідь юриста Марти Гоголь. Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Таким чином Замовник не мав право відхиляти Тендерну Пропозицію ФОП Камінська К.О., яка подана та оформлена, згідно Тендерної Документації Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та має найкращу цінову пропозицію. Щодо визначення переможцем ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", є неправомірним постільки Тендерна Документація даного учасника не відповідає вимогам замовника, а саме: Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної Документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару : «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена : порівняльною таблицею відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (зазначається виробник фото товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимога замовника, у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється) » Шановний Замовнику, як можна було перевірити якість запропонованого товару, якщо фото даного учасника . по перше: не має кольорового зображення товару, який пропонується до постачання, має просто скопійовану картинку з тендерної документації, що в реалії не відображає що ж саме пропонує виробник даних меблів для постачання По друге: відсутній технічний паспорт пропонованого до постачання товару, що вимагалось Замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Якщо Учасник не взмозі подати документ, що підтверджує технічні характеристики він повинен надати в складі своєї пропозиції Технічний паспорт. ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", ВЗАГАЛІ НЕ МОЖЛИВО ІДЕНТИФІКУВАТИ ТОВАР ДО ПОСТАЧАННІ НІ Замовнику ні Учасникам Ні конкурентам, Ні правоохоронним органам. Крім того ціна на пропонований товар значно вища. Отже Тендерна Документація Учасника ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", не відповідає вимогам Замовника, згідно Додатку 2 пункту №5. ФОП Камінська К.О вимагає/просить: 1. Скасувати повністю Протокол розгляду тендерних пропозицій № 71 від 01.09.2020року ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, на закупівлю ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт) скасувати повністю, в зв’язку із не обґрунтованістю та порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Здійснити органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим у тендерній документації. 3. Встановити органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", 5. Призначити переможцем даної тендерної закупівлі ФОП Камінська К.О 6. У разі незадоволення наших вимог, будемо звертатися за роз’ясненнями та перевіркою замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Обґрунтування вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для оновлення інформації по даній Процедурі закупівлі з останнього/законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб’єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ФОП Камінська К.О
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару : - копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату відповідності( з додатком), -гігієнічний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність предмету закупівлі вимогам чинного законодавства ( з додатком), -копії чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів (ЛДСП, МDF,фанера, HPL,фарба, крайка, фурнітура тощо) з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства. -сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 виданий виробнику запропонованого товару, -сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару. Документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні». Враховуючи вище викладене, учасник повинен надати в складі пропозиції документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні. Тобто, у разі відсутності в учасника сертифікатів відповідності на товар учасник може надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Даний пункт ТД ніяким чином не поширюється на вимогу надати сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 та сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015, так як це зовсім різні документи. Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Відповідно до п. 3.1.10 ТД, «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Під час проведення закупівлі Скаржник не скористався своїм правом звернутися до Замовника з вимогою про внесення змін до ТД, що свідчить про повну згоду з усіма умовами тендерної документації. Разом з тим, учасником-переможцем торгів (виробник запропонованого товару ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"), на виконання п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації надано порівняльну таблицю на запропонований товар який повністю відповідає вимогам замовника. Тендерною документацією не вимагалось надання саме кольорових фото товару та не вимагався технічний паспорт пропонованого до постачання товару, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга на неправомірне рішення Замовника

Номер: 3e6760207e0a4271bf377aaac207dd37
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-008485-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника
Вимога:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» Номер оголошення про проведення процедури Закупівлі, що оприлюднена на веб -порталі 390760eb9d4b452e9de016f9e2920bf6 Уповноваженого органу: Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується Ім’я (найменування), місце проживання, (місцезнаходження) суб’єкта оскарження. Контактний телефон UA-2020-08-05-008485-a ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ФОП Камінська К.О. 11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. вул. Київська, буд.7, кв. 94 (067) 410 33 04 Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії, або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. ФОП Камінська К.О. приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошений Замовником. При цьому вважаємо, що Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм діючого законодавства України, у зв’язку з чим, користуючись своїм законним правом, ФОП Камінська К.О. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність та рішення Замовника. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" Оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП Камінська К.О. ,було відхилена та відмовлено в її задоволенні. ФОП Камінська К.О. , повністю не погоджується з рішенням замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ По-перше, відмовлено з причини, що наше підприємство, Відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної Документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару : -сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 виданий виробнику запропонованого товару, -сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару. Повідомляємо: - відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної Документації, чітко прописано що якщо в складі своєї пропозиції Учасник не може подати якийсь із Документів він може подати пояснення, щодо відсутності одного із документів, а саме цитата «Документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні. » В Складі Тендерної Пропозиції Учасник надав листи які підтверджують пояснення щодо сертифікації продукції, а це: 1) Лист пояснення щодо сертифікації продукції шкільних комплектів. 2) Лист пояснення про сертифікації ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару. Додатково повідомляємо, що згідно чинного законодавства України вимагати сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, є дискримінаційною вимогою Замовника, (що неодноразово було доведено в Антимонопольному комітетові, та судах) це не є обов’язковий документ, тому що якість виробленого продукту, підтверджуються матеріалами з яких даний товар виготовлено. «Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтверджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.» В складі Тендерної Пропозиції ФОП Камінська К.О., подали технічний паспорт на виріб. Вимога Тендерної Документації: 3.7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. «Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.» Відповідь юриста Марти Гоголь. Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Таким чином Замовник не мав право відхиляти Тендерну Пропозицію ФОП Камінська К.О., яка подана та оформлена, згідно Тендерної Документації Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та має найкращу цінову пропозицію. Щодо визначення переможцем ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", є неправомірним постільки Тендерна Документація даного учасника не відповідає вимогам замовника, а саме: Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної Документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару : «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена : порівняльною таблицею відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (зазначається виробник фото товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимога замовника, у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється) » Шановний Замовнику, як можна було перевірити якість запропонованого товару, якщо фото даного учасника . по перше: не має кольорового зображення товару, який пропонується до постачання, має просто скопійовану картинку з тендерної документації, що в реалії не відображає що ж саме пропонує виробник даних меблів для постачання По друге: відсутній технічний паспорт пропонованого до постачання товару, що вимагалось Замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Якщо Учасник не взмозі подати документ, що підтверджує технічні характеристики він повинен надати в складі своєї пропозиції Технічний паспорт. ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", ВЗАГАЛІ НЕ МОЖЛИВО ІДЕНТИФІКУВАТИ ТОВАР ДО ПОСТАЧАННІ НІ Замовнику ні Учасникам Ні конкурентам, Ні правоохоронним органам. Крім того ціна на пропонований товар значно вища. Отже Тендерна Документація Учасника ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", не відповідає вимогам Замовника, згідно Додатку 2 пункту №5. ФОП Камінська К.О вимагає/просить: 1. Скасувати повністю Протокол розгляду тендерних пропозицій № 71 від 01.09.2020року ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, на закупівлю ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт) скасувати повністю, в зв’язку із не обґрунтованістю та порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Здійснити органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим у тендерній документації. 3. Встановити органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", 5. Призначити переможцем даної тендерної закупівлі ФОП Камінська К.О 6. У разі незадоволення наших вимог, будемо звертатися за роз’ясненнями та перевіркою замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Обґрунтування вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для оновлення інформації по даній Процедурі закупівлі з останнього/законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб’єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ФОП Камінська К.О
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару : - копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату відповідності( з додатком), -гігієнічний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність предмету закупівлі вимогам чинного законодавства ( з додатком), -копії чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів (ЛДСП, МDF,фанера, HPL,фарба, крайка, фурнітура тощо) з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства. -сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 виданий виробнику запропонованого товару, -сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару. Документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні». Враховуючи вище викладене, учасник повинен надати в складі пропозиції документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні. Тобто, у разі відсутності в учасника сертифікатів відповідності на товар учасник може надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Даний пункт ТД ніяким чином не поширюється на вимогу надати сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 та сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015, так як це зовсім різні документи. Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Відповідно до п. 3.1.10 ТД, «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Під час проведення закупівлі Скаржник не скористався своїм правом звернутися до Замовника з вимогою про внесення змін до ТД, що свідчить про повну згоду з усіма умовами тендерної документації. Разом з тим, учасником-переможцем торгів (виробник запропонованого товару ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"), на виконання п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації надано порівняльну таблицю на запропонований товар який повністю відповідає вимогам замовника. Тендерною документацією не вимагалось надання саме кольорових фото товару та не вимагався технічний паспорт пропонованого до постачання товару, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" відсутні.
Статус вимоги: Відхилено