-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Взуття робоче
Завершена
126 685.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 266.85 UAH
мін. крок: 1% або 1 266.85 UAH
Період оскарження:
05.08.2020 16:31 - 12.08.2020 15:00
Вимога
Вирішена
про відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ . Про перенесення строків постаки.
Номер:
8d1695f4a21046a9a699bb70ed060fde
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-05-004561-c.a1
Назва:
про відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ . Про перенесення строків постаки.
Вимога:
Доброго дня!
1. Вимагаємо усунути невідповідність вимог до предмету закупівлі та норм ДСТУ. А саме: в додатку 2 до конкурсної документації, в описі черевиків робочих зазначено: "підносок з термопласту", а в таблиці в п.2 є посилання на ДСТУ EN ISO 20345:2016. Цим ДСТУ передбачено виготовлення взуття з металевим підноском.
2. З метою здіснення узгоджених дій Замовника та Постачальника щодо поставки взуття, вимагаємо встановити розумні строки поставки товарів, Наприклад 30.09.2020 р. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2020 10:52
Вирішення:
Доброго дня! У додатку 2 Конкурсної документації допущена помилка в посиланні на ГОСТи та ДСТУ. З технічних причин ми не змогли її вчасно виправити та усунути невідповідності до прийому пропозицій.
Статус вимоги:
Задоволено