• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Керецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Свалявського району, Закарпатської області»

під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою.

Завершена

1 940 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 700.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2020 15:55 - 17.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 933e214b4f644873bf5441141e4cfa76
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-007013-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до пункту 2 Додатка 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації Замовник вимагає: «На кожного працівника зазначеного в Довідці надати копії посвідчень навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів»; «Необхідною умовою є наявність принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами з долученням документів, які підтверджують проходження відповідного навчання. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів». Звертаємо увагу, що відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» спеціальні навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці зобов’язані проходити виключно працівники які, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі. При цьому, Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Таким чином, вимога щодо наявності «посвідчень навчання з питань охорони праці» у КОЖНОГО працівника є незаконною, оскільки може стосуватися лише тих працівників, щодо яких така вимога встановлена чинним законодавством. Щодо вимоги про «наявність принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами з долученням документів, які підтверджують проходження відповідного навчання. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів», то вона також безпідставною та нічим необґрунтованою виходячи з наступного. Відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації по даній закупівлі передбачено виконання робіт з демонтажу (розбирання віконних та дверних конструкцій) та монтажу (заповнення прорізів віконними та дверними блоками) на об’єкті будівництва за класом наслідків (відповідальності) СС2. Однак, жодним документом тендерної документації не передбачено, що роботи по даній закупівлі будуть здійснюватися у «складних інженерно-геологічними умовах». Крім того, згідно з пунктом 4 ПЕРЕЛІКУ будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, «заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних прорізів» не відноситься до робіт підвищеної небезпеки і не потребує отримання дозвільних документів. Виконання робіт з будівництва будівель, зміцнення їх фундаменту, тощо по даній закупівлі не передбачено. Втручання у конструкцію будівлі, які впливають на її сейсмічну стійкість, також здійснюватися не будуть. Таким чином, вважаємо такі вимоги Замовника безпідставними і нічим необґрунтованими, а, відтак, – незаконними, які спрямовані на штучне обмеження кола потенційних учасників даної закупівлі шляхом встановлення відверто дискримінаційних умов. На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації і привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме – викласти наведені вище положення до пункту 2 Додатка 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації у такій редакції: «надати копії посвідчень про навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів, працівників учасника, для яких проходження таких навчань передбачено чинним законодавством»; «необхідною умовою є наявність в учасника спеціалістів (інженерів) з профільною вищою освітою (інженер) з долученням документів, які підтверджують здобуття будівельної освіти». Відповідно до підпункту 4 пункту «Інші документи» Додатка 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації Замовник вимагає надання «довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою після дати оголошення торгів». Однак відповідно до загальноприйнятого на сьогодні скорочення «ДПСУ» це «Державна прикордонна служба України». Оскільки Державна прикордонна служба України відповідно до свого правового статусу не є установою, уповноваженою надавати інформацію щодо зареєстрованих рахунків, вважаємо таку вимогу Замовника незаконною і вимагаємо вилучити її з умов тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянуто Вашу вимогу UA-2020-08-05-007013-a.b1 від 10 серпня 2020 року. 1. Звертаємо увагу, що Учасник повинен подати копії посвідчень навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій на працівників зазначених у довідці про наявність кваліфікованих працівників, які вже пройшли навчання з охорони праці та отримали відповідне посвідчення. Учасник повинен та має право залучати до виконання робіт тільки тих працівників, які пройшли перевірку знань з охорони праці. У статті 18 ЗУ «Про охорону праці» не зазначено, що спеціальні навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці зобов’язані проходити виключно працівники які, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі. У статті 18 ЗУ «Про охорону праці» зазначено, що працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тобто в статті 18 вище вказаного Закону немає тексту із змістом наведеним Вами у вимозі. 2. Звератаємо Вашу увагу на те, що будівництво здійснюється в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами. Сейсмічність – 7 балів. Відповідно, Учасник повинен мати працівників які мають досвід будівництва в сейсмічних районах, до яких відноситься Закарпатська область. В сейсмічних районах є особливості будівництва, які передбачені ДБН, ДСТУ та іншими нормативно-правовими актами. З чого слідує, що будівництво в сейсмічних районах мають право тільки ті хто має досвід та пройшов відповідне навчання. Тобто це передбачено законодавство. Ваше твердження про те, що ця вимога передбачена в тендерній документації є безпідставною та нічим не обґрунтованою – є хибним. Крім того звертаємо вашу увагу на те, що клас наслідків СС1, СС2, СС3 це є інший критерій у будівництві та не пов'язаний із критерієм - будівництва в сейсмічних районах. А також постанова КМУ № 406 не регулює порядок проведення будівництва, а відносить до впорядкування дозвільних документів у будівництві. 3. Слід вважати в тендерній документації ДПСУ опискою, а правильно читати ДФС (Державна фіскальна служба). Зі змісту вимоги, зрозуміло що мова йде саме про ДФС, оскільки інформацією про рахунки володіє саме вказана установа.
Статус вимоги: Відхилено