-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектної документації по об’єкту «Будівництво навчального корпусу з спортивним залом та внутрішніми вбиральнями в Тисовецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів Великокучурівської сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області 59054 вул. 28 червня, 24 с. Тисовець Сторожинецького району Чернівецької області» відповідний код — 71221000-3
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
05.08.2020 15:43 - 10.08.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Безпідставне відхилення пропозиції ФОП Гушула Віктора Анатолійовича
Номер:
478970e2f597475ba998e30ee3061200
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-05-006759-a.b1
Назва:
Безпідставне відхилення пропозиції ФОП Гушула Віктора Анатолійовича
Вимога:
Замовник торгів - ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (далі по тексту – Замовник) 05.08.2020р розпочато процедуру закупівлі №:UA-2020-05-22-002119-c, назва: Розроблення проектної документації по об’єкту «Будівництво навчального корпусу з спортивним залом та внутрішніми вбиральнями в Тисовецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів Великокучурівської сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області 59054 вул. 28 червня, 24 с. Тисовець Сторожинецького району Чернівецької області» відповідний код — 71221000-3. ФОП Гушул Віктор Анатолійович (далі по тексту – Учасник) прийняв участь у зазначеній процедурі як учасник, подавши відповідним чином власну тендерну пропозицію. За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (рішення оформлене протоколом №97 від 18 серпня 2020р.) на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». У вказаному протоколі зазначено, що «пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч.13 ст.14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. …» (абз. 8 протоколу №97 від 18 серпня 2020р.). Учасник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника є безпідставним та неправомірним з огляду на наступне:
1) Згідно п 1.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО” окремо визначається вартість проектних, вишукувальних та науково-проектних робіт на будівництво, а також експертизи проектної документації на будівництво об'єктів, що реалізуються на території України. Згідно п.13 Додатку 1 необхідно надати Кошториси на виконання Проектних робіт (пропечатані та підписані організацією учасником), необхідність надання кошторисів на вишукувальні роботи та експертизу проектної документації не зазначено.
2) Календарний графік виконання робіт бути скорегований на суму остаточної пропозиції. Окрім того учасник затвердив проект договору, згідно якого в п. 3.1 погодив виконання робіт до «04» вересня 2020 року.
Враховуючи все вищевикладене Учасником не було порушено жодних умов тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція Учасника була незаконно відхилена Замовником. Відхиливши пропозицію Учасника, Замовник порушив вимоги ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції Підприємства, а саме – безпідставно відхиливши пропозицію Учасника, Замовник порушив право Учасника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. З огляду на вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, Учасник вимагає прийняти рішення згідно чинного законодавства України та тендерної документації. У разі відмови у задоволені вимоги Учасника буде змушене звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-100.PDF 20.08.2020 15:39
Дата подачі:
18.08.2020 16:39
Вирішення:
Шановний учасник, у Вашій вимозі містяться посилання на статті ЗУ «Про публічні закупівлі», які Замовник ніяк не міг порушити. Вона базується на старій редакції Закону і не враховує особливостей проведення спрощеної закупівлі згідно ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відхилення Вашої пропозиції було правомірним, оскільки в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надання саме кошторисів, а не кошторису. Якщо Ви були не згідні із даною вимогою, або виникала необхідність додаткових пояснень чи внесення змін в оголошення, Вам було надано 3 робочі дні для уточнення інформації про закупівлю. Також, при розгляді поданих документів у складі пропозиції виникли сумніви щодо достовірності поданих Вами даних, а саме - податкової декларації платника єдиного податку. Зокрема, на поданому документі зазначено, що річна декларація за 2019 рік і подана 01.07.2019 р. при законодавчо встановленому терміні - з 01.01.2020 року по 09.02.2020 року. Також, надано квитанцію №1 від 08.01.2020, яка свідчить про відправлення даних до ДФС, а не факт перевірки і прийняття зазначеної декларації Державною фіскальною службою. Крім того, надана пропозиція мала відповідати зразку, зазначеному у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Проте, даний документ був заповнений не в повному обсязі, а саме не зазначено перелік документів поданих учасником на підтвердження заявлених вимог закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено