• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери для сміття

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2020 15:39 - 11.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Не вистачало договору ? Тримайте!!!!!

Номер: 3ce59bd8ffaf4484b3a9ec33376ee92a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-003953-c.c1
Назва: Не вистачало договору ? Тримайте!!!!!
Вимога:
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю товарів за державні кошти* ДОГОВІР № _____ про закупівлю товару за державні кошти смт. Велика Михайлівка «___»_______ 2020 р. Великомихайлівська селищна рада Великомихайлівського району Одеської області, в особі ______________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» далі – «Покупець», з однієї сторони, та _________________________, далі – «Постачальник», в особі _________________________________(посада, прізвище,ім’я, по батькові уповноваженої особи), який/яка діє на підставі __________ з іншої сторони, разом іменовані «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цей договір – надалі «Договір», про нижченаведене: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Постачальник зобов'язується поставити Покупцю товар, зазначений в Специфікації, (надалі - Товар), а Покупець прийняти і оплатити такий Товар в порядку та на умовах, визначених цим Договором. 1.1.1.Найменування товару: Контейнери для сміття показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини великого тиску 1.2. Найменування, кількість, строки та ціна на Товар, що поставляється згідно з цим Договором, визначені у Специфікації (Додаток 1 до цього Договору) (далі - Специфікація), яка є невід’ємною частиною цього Договору. 1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ 2.1. Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам державних норм (стандартів) і підтверджуватися сертифікатами відповідності. Товар, що поставляється за даним Договором повинен відповідати технічним характеристикам, зазначеним у тендерній документації, а також відповідати нормам і стандартам виробника такого Товару. 2.2. Постачальник гарантує, що Товар відповідає вимогам якості заводу – виробника, що визначені в експлуатаційних документах, чинним в Україні нормам та стандартам, про що Постачальник має сертифікат відповідності, а також умовам цього Договору. 2.3. Представник Покупця при прийнятті Товару зобов’язаний перевірити якість та комплектність товару, відповідність його технічним вимогам, згідно накладних та Акта прийому-передачі. Після передачі товару в розпорядження Покупця, Сторони підписують Акт прийому-передачі, що підтверджує повну передачу товару у власність Покупця. 2.4. Постачальник забезпечує передпродажну підготовку Товару за свій рахунок. 2.5. У разі виявлення дефекту товару, причиною якого може бути неналежна якість товару, Покупець повідомляє Постачальника за телефонами що вказані в Договорі. Одночасно з повідомленням Покупець направляє Постачальникові за допомогою факсимільного або будь-якого іншого зв'язку письмове повідомлення про несправність товару. Повідомлення оформляється в довільній формі і повинно містити інформацію про модель, опис дефекту і обставин, при якому він відбувся, контактні телефони відповідальної особи. Після отримання повідомлення Постачальник зобов'язаний: або прибути за викликом Покупця протягом 3-х робочих днів, або направити Покупцю письмову згоду на вживання заходів по усуненню дефектів без участі представника Постачальника. 2.6. Строк усунення недоліків товару в межах гарантійного терміну – 10 (десять) календарних днів з моменту отримання Постачальником мотивованої письмової претензії від Покупця. При цьому Постачальник проводить усунення таких недоліків власними силами та за свій рахунок. 2.7. У разі незгоди представників Сторін з виявленими, в процесі приймання Товару, якісними показниками, або у випадку неприбуття представника Постачальника для складання двостороннього Акта, Сторона що не згодна з даними недоліками (при неприбутті представника Постачальника – Покупця) має право залучити для врегулювання спору незалежну експертну організацію, що має ліцензію або необхідні дозволи, на проведення якісних досліджень даного виду Товару, висновок якої про якість є остаточним і обов'язковим для виконання Сторонами. Вартість експертизи відшкодовується Стороною, у відношенні якої отриманий негативний висновок експертизи. 3. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1. Сума цього Договору становить:____________________________________________ грн.коп. в т.ч. ПДВ._______________________________________грн.коп.. Ціна за одиницю товару складає ________________________ грн..коп. в т.ч. ПДВ __________________________. 3.2. Сума цього договору не повинна відрізнятись від ціни пропозиції. Сума договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін у випадках, передбачених Законом. 3.3. Ціна на Товар включає вартість Товару з урахуванням всіх податків і зборів, вартість зберігання Товару та видачі Товару, усіх інших витрат Постачальника. 3.4. У випадках, передбачених законодавством України, умови цього Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін у відповідному порядку та строки. 3.5. Оплата за поставлений товар не може бути здійсненна на умовах попередньої оплати за товар. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата Товару здійснюється в Українській національній валюті – гривні. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Розрахунки за Товар Покупець здійснює на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів з моменту поставки (в разі відповідності товару заявленим характеристикам, та наявності фінансування). При цьому, моментом виконання зобов’язань Покупця по оплаті Товару вважається момент надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.2. Ціна за одиницю товару вказана в специфікації може бути збільшена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в пункті 3.1. Договору. 4.3. Покупець здійснює оплату після надходження коштів на його реєстраційний рахунок в органах Державної казначейської служби. 5. УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ 5.1. Строк поставки товару: до 20 вересня 2020 року 5.2. Місце поставки товару: за адресою Покупця – 67100, Одеська область, Великомихайлівський р-н, смт. Велика Михайлівка, вул. Карбишева, б. 10 Товар вважається переданим Постачальником і прийнятим Покупцем по кількості і якості з моменту фактичного отримання Товару згідно умов Договору. Якість Товару повинна відповідати вимогам державних норм (стандартів) і підтверджуватися сертифікатами відповідності. 5.3. Датою поставки Товару вважається дата передачі Постачальником Покупцю Товару згідно з підписаними Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі. 5.4. Постачальник буде вважатися таким, який виконав зобов’язання з поставки Товару, якщо він поставив Товар в місце, зазначене в п. 5.2 Договору, і з усією супроводжувальною документацією, яка вимагається за чинним законодавством України та даним Договором, якщо внаслідок прийому було встановлено, що Товар повністю відповідає вимогам, передбаченим законодавством України, умовам, визначеним у Замовленні Покупця, та іншими умовами даного Договору. 5.5. Покупець письмово, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення цього Договору, повідомляє Постачальника про відповідальних осіб Покупця, уповноважених надавати Замовлення на Товар із зазначенням номерів телефонного зв’язку, адреси електронної пошти, з якої будуть надсилатися Замовлення, поштової адреси для листування. 5.6. Постачальник письмово, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення цього Договору, повідомляє Покупця про відповідальних осіб Постачальника, уповноважених отримувати Замовлення на Товар із зазначенням номерів телефонного зв’язку, адреси електронної пошти для надання Замовлень, поштової адреси для надсилання оригіналів Замовлень. 5.7. Всі повідомлення, якими обмінюються Сторони, вважаються належним чином доставленими, якщо отримано відповідне документальне підтвердження за адресою Покупця/Постачальника, вказаною у розділі реквізитів цього Договору (лист з повідомленням про вручення тощо). Будь-які повідомлення, які направляються факсом та/або електронною поштою Покупцем та/або Постачальником, мають юридичну силу. Належним підтвердженням направлення документу та його отримання будь-якою із Сторін є звичайне технічне підтвердження відповідного обладнання Покупця чи Постачальника про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо. 6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН 6.1. Покупець зобов'язаний: 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі здійснювати оплату прийнятого Товару в порядку та на умовах, визначених цим Договором. 6.1.2. Прийняти поставлений Товар згідно видаткової накладної та Акту приймання-передачі, при відповідності Товару вимогам, що встановлені цим Договором. 6.1.3. Приймання – передача товару по якості та комплектності проводиться в момент передачі їх шляхом підписання накладної. У разі виявлення в момент передачі товару некомплектності, відхилення якісних показників тощо, Покупець зобов'язаний відмовитися від приймання товару або вказати про недоліки чи некомплектність у відповідному акті невідповідностей. 6.2. Покупець має право: 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк за 15 календарних днів до дати розірвання Договору. 6.2.2. Контролювати поставку Товару у строки, встановлені цим Договором. 6.2.3.Зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. 6.2.4. Відмовитися від прийняття Товару, що не відповідає вимогам з якості та умовам цього Договору. 6.2.5. Вимагати від Постачальника безоплатної заміни поставленого Товару, що не відповідає умовам за якістю та умовам цього Договору в передбаченому порядку та встановлені строки, за місцем поставки Товару. 6.2.6. На відшкодування завданих йому прямих, документально підтверджених збитків, відповідно до чинного законодавства України та умовам цього Договору. 6.2.7. Вимагати сплати штрафних санкцій у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором. 6.2.8. Покупець має право не оплачувати товар та розірвати договір в разі невідповідності поставленої техніки заявленим характеристикам. 6.3. Постачальник зобов'язаний: 6.3.1. Забезпечити поставку Товару у строки, встановлені цим Договором. 6.3.2. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам, визначеним цим Договором та нормативно-правовими актами України для такого Товару. 6.3.3. Зобов’язаний сплатити штрафні санкції і відшкодувати збитки в разі невиконання або неналежного виконання ним зобов’язань за цим Договором за письмовою вимогою Покупця. 6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за Товар. 6.4.2. На дострокову поставку Товару за погодженням Покупця. 6.4.3.У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань Покупцем Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у строк 15 календарних днів. 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за цим Договором винна Сторона несе відповідальність перед іншою Стороною на умовах, передбачених чинним законодавством України та відповідно до умов цього Договору. 7.2. Види порушень та санкцій, установлені цим Договором: 7.2.1.У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань за цим Договором Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. 7.2.2. За порушення Покупцем строків оплати Товару, зазначених у Договорі, останній сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару за кожний день прострочення. 7.2.4. Сплата пені та штрафу не звільняє Сторону, яка порушила зобов'язання, що виникає з цього Договору, від виконання зобов'язання належним чином. 7.3. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення яке мало місце під час дії цього Договору. 8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. 8.3. Належним доказом наявності обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються ТПП України. 8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується, більше ніж 40 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. 9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. 9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України. 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31.12.2020 р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 10.2. Дія Договору може бути припинена достроково в будь-який час за взаємною згодою Сторін. У цьому разі дострокове припинення дії Договору оформлюється шляхом складання письмової угоди, в якій визначаються майнові вимоги Сторін ( якщо такі мали місце) та розрахунки за ними. 10.3. Цей Договір укладається і підписується у двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу. 11. ІНШІ УМОВИ 11.1. Жодна із Сторін не в праві передавати свої права і обов’язки за цим Договором третій особі. 11.2. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених законодавством України. 11.3. Взаємовідносини Сторін, не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України. 11.4. Зміни та доповнення до Договору можуть бути внесені в порядку, передбаченому чинним законодавством, тільки за домовленістю Сторін, що оформлюється додатковими угодами до цього Договору, які є його невід’ємною частиною. 11.5. Усі правовідносини Сторін, що виникають з цього Договору та не врегульовані ним, регламентуються відповідними нормами чинного законодавства України. 11.6. Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у Договорі реквізитів та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних із цим несприятливих наслідків. 11.7. Представники Сторін, уповноважені на укладання цього Договору, погодились, що їх персональні дані, які стали відомі Сторонам у зв'язку з укладанням цього Договору включаються до бази персональних даних Сторін. 11.8. Підписуючи даний Договір уповноважені представники сторін дають згоду (дозвіл) на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладення, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно - правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. 11.9. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 – Специфікація. 13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ПОКУПЕЦЬ: Великомихайлівська селищна рада Великомихайлівського району Одеської області 67100, Одеська область, Великомихайлівський р-н, смт. Велика Михайлівка, вул. Карбишева, б. 10 код 04379367 р/р ____________________ МФО ____________ ГУДКСУ в Одеській області Ел. адреса: vmselrada@ukr.net Тел.: (04859)2-12-46 Селищний голова ___________________ Жарська Т.В. ПОСТАЧАЛЬНИК:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Через електронну систему закупівель Prozorro згідно закупівлі Контейнери для сміття (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-003953-c) протокольним рішенням №2 від 19.08.2020 було відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі,код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для сміття) ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ГРИГОРЯН МГЕР СОСОВИЧ. Ознайомившись із вимогою від 19.08.2020 р. учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ГРИГОРЯН МГЕР СОСОВИЧ, вважаю за необхідне повідомити наступне: Згідно п.9 вимоги до предмету закупівлі, проєкт Договору Згідно Додатку № 3 до оголошення потрібно було надати в складі пропозиції, а не в розділі вимоги – скарги.
Статус вимоги: Відхилено