-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для роздільного збору відходів
Категорія: орган місцевого самоврядування Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження:
05.08.2020 15:15 - 25.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" фірма яка постійно виконує роботи даному замовнику, а саме Шпанівській сільській раді, розташована в Рвенській області, та безпідставно і з порушенням процедури визнана переможцем, про що свідчить можливість приналежності до корупційних схем з даним замовником. Вищезазначена фірма залишилась з максимальною ціною, яка не змінювалась на протязі аукціону.
Номер:
939e7ed1350245b697cafad2be53df4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-05-006230-a.b2
Назва:
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" фірма яка постійно виконує роботи даному замовнику, а саме Шпанівській сільській раді, розташована в Рвенській області, та безпідставно і з порушенням процедури визнана переможцем, про що свідчить можливість приналежності до корупційних схем з даним замовником.
Вищезазначена фірма залишилась з максимальною ціною, яка не змінювалась на протязі аукціону.
Вимога:
В тендере, были прописаны дискриминационные условия, такие как требование стандарта качества ISO 9001.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2020 15:47
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету від 04.09.2020 тендерну пропозицію ТОВ «НВФ
Интегдиф» відхилено на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
(не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
тендерної документації) з причини відсутності у складі його пропозиції сертифікату
стандарту якості ISO 9001-2015 або іншого еквівалентного сертифікату, витягу з реєстру
платників податків та пропозиції 40 контейнерів замість 20.
ТОВ «НВФ Интегдиф» у вимозі зазначає, що у тендерній документації прописані
дискримінаційні вимоги.
Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надано право учасникам
закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції
звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо
тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення
порушення під час проведення тендеру.
Аналогічна норма зазначена у Тендерній документації Замовника.
Крім того, п. 2 розділу V. Тендерної документації визначено, що відсутність будь-
яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладання вимог тендерної документації з
боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що
беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та
вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
Стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі» надає право оскарження
тендерної документації до органу оскарження.
Від учасника у період «звернення за роз’ясненнями/із вимогами/оскарження умов
закупівлі» не надходило жодного звернення щодо «дискримінаційності вимог тендерної
документації».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "АВ-ПРОМ" та визнання ТОВ "АВ-ПРОМ" переможцем закупівлі
Номер:
3e45a8ba55af482abd5e352e2d122cf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-05-006230-a.a1
Назва:
Вимога на скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "АВ-ПРОМ" та визнання ТОВ "АВ-ПРОМ" переможцем закупівлі
Вимога:
Ну звісно, компанія яка надає сертифікат на вироби для дитячих майданчиків, а також паспорт на виріб, у якому також зазначаються правила користування дитячім майданчиком – вона більш достойна бути обраною переможцем закупівлі, аніж компанії, які можуть продемонструвати багаторічний досвід виробництва саме контейнерів для сміття. Звичайно вимога про надання ISO, яка не є обов’язковою по нормам українського законодавства – та яка жодним чином не свідчить про якість саме тих виробів, які ви закуповуєте – вона набагато важливіша для вас при обранні компанії-переможця. Суцільний збіг мабуть, що переможець зовсім не приймав участь у торгах, не знижав ціну, та є з вашого регіону. Ну навіщо ж створювати рівні умови для учасників та економити державні кошти?
А якщо по суті:
Сертифікат ІСО – не є обов’язковим на території України
Транспортування – надається інформація про договір з перевізником, щодо конкретного транспортного засобу, та їх може бути багато, головне що про безкоштовну доставку нами написано ледь не на кожному документі
Ненадання 1 видаткової накладної – так вами вимагався взагалі 1 договір. Ми надали декілька, і з видатковими, і з листами-відгуками.
Взгалі, жодної вимоги, яку неможна було б прояснити шляхом виправлення згідно ч.16 ст.19 ЗУ "Про публічні закупівлі". Ну це звичайно, якщо б було бажання економити державні кошти, а не займатись ти, чим ви займаєтесь
Вимагаємо скасування попереднього рішення та визнання ТОВ «АВ-ПРОМ» в якості переможця по закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 19:38
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету від 03.08.2020 тендерну пропозицію ТОВ «АВ-
ПРОМ» відхилено на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не
відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
тендерної документації) з причини відсутності у складі його пропозиції сертифікату
стандарту якості ISO 9001-2015 або іншого еквівалентного сертифікату.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що вироби мають відповідати
системі стандарту якості ISO 9001-2015 або іншому еквівалентному стандарту, що
підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції відповідного сертифікату.
Сертифікат відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника.
ТОВ «АВ-ПРОМ» у вимозі зазначає, що “сертифікат ІСО не не є обов’язковим на
території України”.
П. 2 розділу V. Тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких
запитань або уточнень стосовно змісту та викладання вимог тендерної документації з боку
учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть
участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги,
викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
Від учасника у період “звернення за роз’ясненнями/із вимогами/оскарження умов
закупівлі” не надходило жодного звернення щодо “необов’язковості сертифікату” та
виключення із тендерної документації його вимоги.
Пропозицію Учасника відхилено лише з підстав відсутності сертифікату, а не
наявності зауважень до транспортування чи досвіду виконання аналогічного договору, як
зазначено Учасником у вимозі.
Крім того, ст. 19 Закону України “Про публічні закупівлі” регулює питання
формування звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної
системи закупівель, а не виправлення помилок.
Водночас, ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” дозволяє виправити
невідповідності лише в документах по кваліфікації та підтвердження повноважень щодо
підпису, а не в технічній частині документації.
Статус вимоги:
Відхилено