• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Плани евакуації з позначенням шляхів евакуації на основі фотолюмінісцентних матеріалів

Завершена

71 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 717.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2020 14:14 - 11.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Послуга з розробки планів евакуації

Номер: a965572bdd5c4b34a6fd072ee1b24a22
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-005020-a.a2
Назва: Послуга з розробки планів евакуації
Вимога:
Згідно документації послуга з розробки планів евакуації включає в себе: - друк планів евакуації у форматі А-3 (стандартно) ; - виготовлення з фотолюмінісцентних матеріалів відповідно до ДСТУ 7313:2013 “Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні”; - обрамлення планів пластиковими рамками; Вимагаю дотати до переліку того, що включає в себе послуга, наступне - Переможець процедури закупівлі, відвідує заклади освіти і будь-яким зручним для себе способом збирає матеріал для роботи. Або в іншому випадку, після аукціону, надати переможцю макети планів евакуації у електронному виді, підготовленні до друку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до документації плани евакуації повинні відповідати всім нормам та вимогам ДСТУ 7313:2013 “Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні”, тому Переможець обов’язково має прибути на об’єкт для визначення точних об’ємів робіт. Згідно Акту проведення позапланового заходу державного нагляду ( контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки складеного ГУ ДСНС України у Донецькій області у закладах освіти потрібно відкоригувати плани евакуації на випадок пожежі відповідно до ДСТУ 7313:2013 “Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні”. Тому у Замовника прописана вимога до Переможця обов’язково прибути на об’єкт для визначення точних об’ємів робіт, до моменту укладання договору. Згідно технічних вимог, додатку 1 до оголошення плани евакуації мають відповідати ДСТУ 7313:2013 п.10.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

-"Переможець спрощеної закупівлі, до моменту підписання договору повинен з’явитися до кожного закладу та визначитися з точною кількістю планів евакуації. "

Номер: 6248ea38fc2e4078b757399f146599a5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-005020-a.a1
Назва: -"Переможець спрощеної закупівлі, до моменту підписання договору повинен з’явитися до кожного закладу та визначитися з точною кількістю планів евакуації. "
Вимога:
-"Переможець спрощеної закупівлі, до моменту підписання договору повинен з’явитися до кожного закладу та визначитися з точною кількістю планів евакуації. " Я не розумію, у документації зазначено що вам потрібно 239 планів євекуації, та наведена кількість по кожному закладу. Як після тендеру можна щось змінювати. Ви впевнені що це адекватні вимоги. Вимагаю прибрати цей пункт з тендерної документації, інакше буде сформовано жалоба на документацію в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель За кодом CPV за ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (Плани евакуації з позначенням шляхів евакуації на основі фотолюмінісцентних матеріалів), п.4 частини V: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: ● зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; ● збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; ● покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; ● продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; ● погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; ● зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; ● зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; • продовження дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні