• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Консультаційні послуги з питань оцінювання

Надання послуг з незалежної оцінки майна, для прийняття управлінських рішень (підготовки змін та доповнень до плану санації) та визначення початкової вартості державного майна ДП ХПЗ ім. Т. Г. Шевченка для продажу на конкурентних засадах

Завершена

1 379 809.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 798.09 UAH
Період оскарження: 05.08.2020 10:45 - 26.08.2020 11:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційні умови

Номер: 5de8cca0e8b14150a9d2309a583f92d7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-001007-c.b1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Вимоги щодо зміни умов тендеру. 1. Вимоги щодо аналогічності договорів є дискримінаційними, оскільки вимоги щодо визначення ринкової вартості державного майна для продажу для арбітражного керуючого жодним чином не відрізняється від вимог щодо визначення ринкової вартості з метою приватизації чи оренди. Тому аналогічними слід вважати просто договори з оцінки державного майна. 2. В умовах можливості зміни ціни, обсягу та строків виконання робіт – гарантія в сумі 10% - є нахабством так саме як і наявність страхування професійних ризиків. За умови конкурсного продажу майна, оцінка не несе жодних ризиків для продавця. 3. В Україні та навіть у світі не зафіксовані випадки коли оцінювача за оцінку притягували до відшкодування збитків. Тому цей страховий випадок є неймовірним. 4. Таким самим безглуздим та нахабним є дискримінаційна вимога щодо сертифікації оцінювачів по ISO. Тому що ISO застосовується для компаній із великою кількістю працівників та не застосовується в роботі оцінювачів, кожний з котрих несе індивідуальну відповідальність за результати оцінки. Це замовлення не потребує великої кількості виконавців взагалі. До того ж якість роботи підтверджується обов’язковою рецензією. 5. Маючи п’ятирічний досвід арбітражного керування, можу стверджувати, шо немає сенсу оцінювати все майно для реалізації, якщо строки та перспективи реалізації не визначені. Доцільно розбити це майно на лоти, які будуть продаватися з великою ймовірністю та оцінювати ці лоти по мірі готовності їх до продажу. В цьому випадку має бути змінений порядок оплати робіт. Вона має бути поетапна і сплачуватися після оцінки кожного лоту. 6. Відомо, що в процедурах банкрутства за наявності поточної заборгованості з зарплати та податків стягнути гроші з державного підприємства майже неможливо, тому порядок оплати робіт без будь яких гарантій з боку замовника позбавлений сенсу тим більше, що фінансове становище Укроборонпрому бажає кращего. Всі перелічені дискримінаційні вимоги призводять до звуження конкуренції, та додаткових невиправданих витрат державного підприємства, тому або потенційно є такими що призводять до збитків державного підприємства та/або такими що містять корупційні ризики, бо написані для якогось одного учасника. Таким чином 1. Умови щодо складу робіт, терміну їх виконання та порядку оплати мають бути переглянуті з урахуванням вищенаведених зауважень. 2. Вимоги щодо досвіду робіт мають бути переглянути із виключенням вимог щодо замовлень арбітражними керуючими. 3. Вимоги щодо гарантій страхування та сертифікації по ISO мають бути скасовані.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу задовільнено частково
Статус вимоги: Задоволено