• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Фрунзенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Геніченський район, с. Азовське, вул. Шкільна, 18 (І черга)

Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.10.2020 року з урахуванням кошторисних призначень на 2020 (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень). Сума фінансування на 2020 рік становить 2894860,00 грн. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.

Завершена

2 894 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 474.30 UAH
Період оскарження: 05.08.2020 10:13 - 17.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 13f1b57e2ae34886a5072269b3bddfa1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-001269-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА Про скасування рішення Замовника від 25.08.2020 р. про намір укласти договір «Капітальний ремонт даху Фрунзенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Геніченський район, с. Азовське, вул. Шкільна, 18 (І черга)» Замовником було прийнято рішення від 25.08.2020 р. про намір укласти договір з ПП «Юрбуд», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до п. 12 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій. Даних розрахунків ПП «ЮРБУД» не надає. 2. Приватне підприємство «ЮРБУД» зазначає в Тендерній пропозиції, Проекті договору, що строк виконання робіт 1 (один) повний місяць, при цьому надає Календарний графік виконання робіт, який свідчить про наміри виконання робіт протягом 2-х (двох) місяців. 3. Відповідно до переліку видів робіт до Ліцензії на провадження господарської діяльності, а саме №1-Л від 06.01.2016 р. Дана ліцензія не містить таких видів робіт, як зведення дерев’яних конструкцій. Слід зазначити, що дані роботи є головними при виконанні робіт, що пов’язані з покрівлею. Виходячи з вищевикладеного учасник не надав в повному обсязі інформацію, яку вимагав Замовник. У разі якщо Замовник не відреагує на вимогу з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми будемо змушені звернутись до органу, що здійснює контроль над Замовником, а також до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», – Вимагаємо: 1. Скасувати рішення від 25.08.2020 р. про намір укласти договір з ПП «ЮРБУД». 2. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЮРБУД» (Код ЄДРПОУ 40105954), як такої не відповідає кваліфікаційним критеріям. 3. Переглянути тендерні пропозиції та прийняти рішення про визнання переможцем процедури того Учасника закупівлі, що відповідає кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо: 1. Відповідно п. 12 Тендерної документації Учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції було надано Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, що відповідає умовам документації. 2. Учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції було надано Календарний графік робіт із зазначенням строку виконання робіт – 1 місяць, який включає в себе початок робіт з дати підписання договору, яка орієнтовно настане 10-15.09.2020 року та відповідно, може закінчитися 15-31.10.2020 року, що не є порушенням умов документації. 3. Додаток 1 Тендерної документації передбачає надання - Копії ліцензії на провадження господарської діяльності. У складі пропозиції переможця надано ліцензію, і виконано вимогу документації. Повідомляємо, що документація не передбачала вимоги щодо надання ліцензії на певний перелік робіт, крім того, технічна специфікація не передбачає такий вид робіт як зведення дерев’яних конструкцій. Отже, учасники не зобов’язані надавати ліцензію на даний вид робіт, відповідно до умов документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації

Номер: 8206511adb7f4f38bd2619565900b7c8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-001269-a.a2
Назва: Щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Вимога:
В доповнення до вимоги потенційного учасника закупівлі UA-2020-08-05-001269-a.b1 надаємо посилання на закупівлю, по якій є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якого подібна вимога щодо надання копії договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі, є дискримінаційною та необґрунтованою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-26-001039-a. Вимагаємо Замовника відкоригувати кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимогам чинного законодавства з публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Додатком 1 до документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема передбачено надання копії договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є дискримінаційного, оскільки обсяг не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі може визначатися як відносно одного наданого договору, так і в сумі відносно декількох наданих договорів. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 9f1b7e73633a4390ac4fc32746ddea3d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-05-001269-a.b1
Назва: Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вами встановлено вимогу, щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме надати "Копію договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі." Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує вимоги Закону. Відповідно до с. 16 Закону Замовник встановлює кваліфікаційні критерію до учасників з переліку підстав. Встановлюючи критерію фінансової спроможності Замовник має право вимагати з учасників підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), яка відображається та підтверджується наявністю фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), може буди лише предметом договору який є аналогічним а не як фінансово. Вимагаємо дотримуватись норм Закону України "Про публічні закупівлі" та привести у відповідність до законодавства тендерну документацію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Додатком 1 до документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема передбачено надання копії договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є дискримінаційного, оскільки обсяг не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі може визначатися як відносно одного наданого договору, так і в сумі відносно декількох наданих договорів. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено