-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі даху зерноскладу № 3 Черкаської дослідної станції біоресурсів за адресою: вул. Нахімова,46Г, с. Драбово-Барятинське, Драбівський район, Черкаська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Завершена
635 169.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2020 19:23 - 10.08.2020 11:00
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційних вимог вказаному в пункті 10.2.
Номер:
23f5079bf8334af885525e8cb9aa6039
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-04-007781-a.a1
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог вказаному в пункті 10.2.
Вимога:
В п.10.2 зазначена вимога: ... учасник за формою оподаткування повинен бути платником податку на додану вартість, що є дискримінаційною вимогою, та яка не повинна мати місце у оголошені.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2020 17:27
Вирішення:
Шановний учасник, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Допускаємо ситуацію, за якої установа замовника, яка є платником ПДВ здійснює придбання товару, роботи або послуги у постачальника, який не є платником ПДВ. В такому випадку така установа не отримує податковий кредит.
Для прикладу: компанія, яка надає послуги і є платником ПДВ, отримала дохід 10 тис. грн, у тому числі ПДВ — 1666,66 грн.
Витрати у компанії наступні:
а) зарплата працівникам та податки;
б) оренда офісу.
Орендодавець не є платником ПДВ. Тож у цьому випадку податкові зобов’язання виникають, але не виникає права на отримання податкового кредиту. До бюджету необхідно сплатити ПДВ у розмірі 1666,66 грн.
Також необхідно розуміти принцип нарахування ПДВ до сплати в бюджет.
Згідно Податкового кодексу України ПДВ до сплати = Податкові зобов’язання — Податковий кредит.
Податкові зобов’язання — це сума ПДВ, яка нараховується з доходу, тобто з першої події.
Податковий кредит — це сума ПДВ, яку отримують від постачальників, котрим заплатили за товари, роботи або послуги і які також є платниками ПДВ. Якщо установа оплачує товари, роботи або послуги постачальнику, який не є платником ПДВ, така установа не набуває права на податковий кредит. Коли кошти витрачаються на зарплату та податки, із цих сум податковий кредит також не отримується. В той же час, якщо установа є платником ПДВ і здійснює придбання товару, роботи або послуги у постачальника, який також є платником ПДВ, тоді компанія отримує податковий кредит і тим самим зменшує суми ПДВ до сплати у бюджет.
Отже, з даного питання замовник керувався принципом максимальної економії використання коштів.
Довідково повідомляємо, що згідно Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014р. № 1130 платником ПДВ можуть бути зареєстровані особи, визначені у пункті 1.4 розділу I вказаного Положення, та які відповідають вимогам пункту 1.5 розділу I вказаного Положення, в тому числі будь-яка особа, яка провадить або планує провадити господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник ПДВ у порядку, визначеному статтею 183 розділу V Бюджетного кодексу України.
Таким чином, у замовника відсутні підстави вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено