• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рефлектометр RetroSign GRX або еквівалент

Торги не відбулися

642 746.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 9 641.19 UAH
Період оскарження: 04.08.2020 17:53 - 16.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Повернення на кваліфікацію

Номер: 89f803a45c3b422f8cb6455d7ef2019f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-004706-c.a4
Назва: Повернення на кваліфікацію
Вимога:
Я, фізична особа-підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна, ознайомилась з Протоколом № 687 від 01.10.2020 та повністю і чітко розумію зміст Протоколу та усвідомлюю суть відхилення моєї тендерної пропозиції. Замовник у Протоколі №687 від 01.10.2020 р. обґрунтовує відхилення тендерної пропозиції ФОП Шмагіної Оксани Олександрівни тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції не надано копії паспорту або сертифікату на товар (який є предметом закупівлі), що не відповідає Додатку 4 до тендерної документації. Я, ФОП Шмагіна О.О. не погоджуюсь з даною вимогою, щодо відхилення моєї пропозиції. У зв’язку з цим - надаю своє обґрунтування щодо заперечення. В тендерній пропозиції Замовника інформація дублюється: 1) у додатку 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», у «вимогах до якості» пункті 1 зазначає, що Учасник закупівлі цитую: «повинен надати при поставці технічний паспорт, декларацію відповідності на обладнання та свідоцтво про проходження перевірки вимірювального приладу». 2) Але, разом з тим, у пункті 4 «вимог до якості» додатку 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовник вказує інакшу вимогу, цитую «Учасники закупівлі повинні надати: копію паспорту або сертифікату на товар (який є предметом закупівлі) та копію Європейського сертифікату калібрування, завіреного підписом та печаткою участника». Тому, виконання пункту 4 «вимог до якості» додатку 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - унеможливлює той факт, що ПОПЕРЕДНЬО надати КОПІЮ ПАСПОРТУ АБО СЕРТИФІКАТУ НА ТОВАР – НЕМОЖЛИВО, так як паспорт та сертифікат йдуть у комплекті поставки разом з партією товару, який підлягає придбанню (купівлі). Тому мною фізичною особою-підприємцем було прийнято «ці» формулювання, як: ПРИ ПОСТАВЦІ УЧАСНИК ПОВИНЕН ЗАВІРИТИ ПІДПИСОМ ТА ПЕЧАТКОЮ СЕРТИФІКАТ НА ТОВАР, ПАСПОРТ ТА КОПІЮ СЕРТИФІКАТУ КАЛІБРУВАННЯ. В нашій пропозиції є всі документи які підтверджують якість Товару. Прошу Вас, переглянути нашу пропозицію враховуючи цю відповідь.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У Додатку № 4 до тендерної документації, а саме «Вимоги до якості» зазначено: Учасники закупівлі повинні надати: - при поставці технічний паспорт, декларацію відповідності на обладнання та свідоцтво про проходження повірки вимірювального приладу; - довідку від виробника або його офіційного представника про наявність сервісного центру на території України (інформація про місце знаходження, та їх контакти, графік роботи). - товар повинен бути новим, без механічних пошкоджень, дефектів та слідів корозії тощо. - копію паспорту або сертифікату на товар (який є предметом закупівлі) та копію Європейського сертифікату калібрування, завіреного підписом та печаткою учасника. В пункті чітко прописано, що при поставці необхідно надати технічний паспорт, декларацію відповідності на обладнання та свідоцтво про проходження повірки вимірювального приладу, а в складі тендерної пропозиції копію паспорту або сертифікату на товар (який є предметом закупівлі) та копію Європейського сертифікату калібрування, завіреного підписом та печаткою учасника. Щодо неможливості попередньо надати копію паспорту або сертифікату на товар, хочемо зазначити, що учасник не довів неможливість надати копію паспорту на товар в складі своєї тендерної пропозиції, або в разі неможливості надати паспорт - сертифікат на товар, який є предметом закупівлі. Сертифікат – це документ, який посвідчує, що продукція якісна і відповідає всім діючим в Україні стандартам, як, наприклад, ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інші. Сертифікат відповідності по системі ГОСТ є документом, який свідчить, що продукція має заявлені характеристики згідно із запропонованими для неї вимогам. Даний сертифікат є дозвільним документом. Сертифікатом якості називають документ, що підтверджує якість продукції, послуги, їх відповідність міжнародним або національним стандартам або вимогам нормативно-технічної документації. У деяких країнах подібний документ називається сертифікатом відповідності. Потрібен він для того, щоб виключити з виробництва або не допустити до продажу продукцію, яка не відповідає вимогам безпеки – це можуть бути вироби, шкідливі для здоров'я, небезпечні для навколишнього середовища і тому подібні. Сертифікати якості отримують за встановленими схемами, рекомендованими органами, які проводять процедуру сертифікації, які мають належну акредитацію. Сертифікат може видаватися як на штучний товар, так і на цілі партії або навіть на серійне виробництво. Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник ФОП Шмагіна Оксана Олександрівна протягом строку визначеного в ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника не звертався. Тендерна пропозиція учасника ФОП Шмагіна Оксана Олександрівна (РНОКПП 2834806561) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції не надано копії паспорту або сертифікату на товар (який є предметом закупівлі), що не відповідає Додатку № 4 до тендерної документації. Враховуючи результати розгляду пропозиції учасника, керуючись абз. 2 п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийняе рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Шмагіна Оксана Олександрівна, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 013fc0ebebae499fb461326f16372e07
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-004706-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
У випадку закупівлі ДК 021-2015:38540000-2, чітко спостерігається дискримінація за географічним принципом та лобіювання тільки європейських брендів, а саме - виробника DELTA з Данії, який був представлений одним учасником закупівлі, чим порушуються принципи здійснення публічних закупівель, викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник, вимагаючи в Додатку №4 до тендерної документації «копію Європейського сертифікату калібрування», порушив приписи п. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко вказано, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо твердження про дискримінацію обладнання виробництва США по географічному принципу, хочемо зауважити, що учасник, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Під час проведення процедури закупівлі жодних питань та звернень від ТОВ "ТЕК ІНЖИНІРИНГ", або інших учасників щодо вимог тендерної документації, у тому числі Додатку № 4 до тендерної документації, до Замовника не надходило. Подачею своєї пропозиції учасник погоджується з усіма умовами тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕК ІНЖИНІРИНГ" надано документ іноземною мовою без перекладу, що не відповідає вимогам п. 7 Розділу І тендерної документації. Замовник не має можливості встановити зміст наданого документу, адже він викладений іноземною мовою, виходячи з чого незрозуміло чи є наданий документ сертифікатом калібрування, чи ні. З огляду на викладене, у складі тендерної пропозиції відсутня копія сертифікату калібрування, завіреного підписом та печаткою учасника, що не відповідає Додатку № 4 до тендерної документації. Беручи до уваги ці два факти, пропозицію учасника ТОВ "ТЕК ІНЖИНІРИНГ" було відхилено, керуючись абз. 1 п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - відсутня копія Європейського сертифікату калібрування, завіреного підписом та печаткою учасника, що не відповідає Додатку № 4 до тендерної документації; - надано документ іноземною мовою, зміст якого неможливо встановити через відсутність його перекладу українською мовою, що суперечить п. 7 Розділу І тендерної документації. Твердження щодо дискримінації учасників є надуманим та нічим не обґрунтованим. Відповідно до п. 5 Розділу І тендерної документації: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник ставить одним з пріоритетних завдань дотримання принципів здійснення публічних закупівель та вимог чинного законодавства. З огляду на викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА На рішення про відхилення тендерної пропозиції МПНВП ,,КОМППЕКС" в процедурі закупівлі UA-2020-08-04-004706-c.

Номер: 5d9c5b34955e42c3baf7e41ce59ee018
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-004706-c.c2
Назва: СКАРГА На рішення про відхилення тендерної пропозиції МПНВП ,,КОМППЕКС" в процедурі закупівлі UA-2020-08-04-004706-c.
Скарга:
Під час розгляду обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції UA-2020-08-04-004706-) Замовник порушив ч.2 ст.28 Закону «Про публічні закупівлі» «Завантажені учасником файли не відкриваються, а тому Замовник не може ознайомитись з таким обгрунтуванням аномально низької ціни.» на підставі чого Замовник в супереч ч.2 ст.28 Закону «Про публічні закупівлі»відхилив її
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2020 19:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2020 23:26
Дата виконання рішення Замовником: 25.09.2020 09:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: 04.09.2020 КП «Центр організації дорожнього руху» отримана скарга № UA-2020-08-04-004706-c.c2 від МПНВП «КОМППЕКС», що надійшла до підприємства через електронну систему закупівель щодо неправомірної дискваліфікації учасника закупівлі МПНВП «КОМППЕКС». Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 08.09.2020 № 16836-р/пк-пз скаргу МПНВП «КОМППЕКС» від 04.09.2020 р. № UA-2020-08-04-004706-c.c2 прийнято до розгляду. 17.09.2020 р. відбувся розгляд скарги МПНВП «КОМППЕКС» Колегією. Під час розгляду було встановлено порушення у рішенні замовника стосовно відхилення учасника закупівлі МПНВП «КОМППЕКС». Враховуючи викладене Колегією прийнято рішення № 17545-р/пк-пз, яке було оприлюднено в електронній системі закупівель 22.09.2020 року о 23 год. 26 хв., згідно з яким КП «Центр організації дорожнього руху» зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції МПНВП «КОМППЕКС» за процедурою закупівлі «Код ДК 021-2015: 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Рефлектометр RetroSign GRX або еквівалент)», (ідентифікатор закупівлі - № UA-2020-08-04-004706-c). Відповідно до абз. 1 ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. На виконання Рішення Колегії від 17.09.2020 р. № 17545-р/пк-пз Замовник Протоколом тендерного комітету КП «Центр організації дорожнього руху» № 666 від 25.09.2020 року повторно проведено розгляд пропозиції учасника процедури закупівлі МПНВП «КОМПЛЕКС» (ЄДРПОУ 13809513) по предмету закупівлі «Код ДК 021-2015: 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Рефлектометр RetroSign GRX або еквівалент)», (ідентифікатор закупівлі - № UA-2020-08-04-004706-c).
Автор: МАЛЕ ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМППЕКС", Ковальчук Володимир Ковальчук +380503174264 KOMPPEKS@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

Необгрунтована дискваліфікація

Номер: 2aa31a321d344fe5b55525381a1f60d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-004706-c.b1
Назва: Необгрунтована дискваліфікація
Вимога:
Оскарження протоколу №599 розгляду тендерної пропозиції від 26.08.2020
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом КП «Центр організації дорожнього руху» (надалі за текстом – Замовник), уважно розглянута та проаналізована скерована вимога від 31.08.2020 року № UA-2020-08-04-004706-c щодо оскарження протоколу №599 розгляду тендерної пропозиції від 26.08.2020 року за процедурою закупівлі – відкриті торги по предмету закупівлі «Код ДК 021-2015: 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Рефлектометр RetroSign GRX або еквівалент)». За результатами чого надаємо відповідь на вимогу. При розгляді документів щодо обґрунтування аномально низької ціни, ознайомитись з якими Замовник не мав технічної можливості, оскільки завантажені файли з режимом «конфіденційно» не відкривались з невідомих Замовнику причин (Скріншот сторінки додається). Замовник звернувся до технічної підтримки на майданчик «e-tender» за поясненнями з приводу даної ситуації, проте обґрунтованої відповіді щодо причин такого збою отримано не було. Щодо «виправлень невідповідностей», про які Ви зазначаєте у вимозі (п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» – далі Закон), пояснюємо наступне. Частиною 16 статті 29 Закону визначено: «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Цей перелік є вичерпним. Щодо невідповідностей у обґрунтуванні аномально низької ціни тендерної пропозиції – Законом непередбачено такої вимоги. Дотримуючись вимог Закону, Замовник не міг до Вас звернутись щодо даного питання. Наразі замовник не має технічної можливості відмінити рішення протоколу № 599 від 26.08.2020 року. З огляду на викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено