• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектної документації на реконструкцію мосту через р. Конка на км 186+995 автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро- Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Пологи-Мелітополь, Запорізька область

Завершена

1 486 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 431.45 UAH
Період оскарження: 04.08.2020 15:42 - 07.08.2020 20:00
Вимога
Вирішена

Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПІ "ЗПБП"

Номер: fe046d569dec4c23a6d9a1a5b1731a05
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-006021-a.a1
Назва: Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПІ "ЗПБП"
Вимога:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 18.08.2020р. відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ПІ «ЗПБП» на Розробку проектної документації на реконструкцію мосту через р. Конка на км 186+995 автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро-Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Пологи-Мелітополь, Запорізька область (ДК 021:2015: 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва, ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-006021-a). Повідомляємо, що вказані ТОВ «ПІ «ЗПБП» у довідці про виконання аналогічних договорів №678/03 від 12.08.2020р. аналогічні договори відповідно до п.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 відносяться до магістральних вулиць загальноміського значення регульованого руху (транспортний зв’язок між житловими, промисловими районами і центром міста, центрами планувальних районів; виходи на магістральні вулиці та дороги і зовнішні автомобільні дороги. Пересікання з магістральними вулицями і дорогами, як правило, в одному рівні) та є більш технічно складними, оскільки проектні роботи включали ускладнюючі фактори - наявність залізної колії, безперервний потік автомобільного транспорту, необхідність перебудови контактних мереж тролейбусної трамвайної ліній та влаштування водовідводу. Тендерною документацією передбачено саме реконструкцію мосту, а не автомобільної дороги, який є транспортною штучною спорудою, відповідно п. 6.5.8 ДБН В.2.3-5:2018 -транспортні споруди проектуються відповідно до вимог ДБН В.2.3-14, ДБН В.2.3-22, СНиП ІІ-44, [14], [17] та [18], а ДБН 2.3-5:2018 включає нормативні посилання на ДБН В.2.3-4:2015. З огляду на вищенаведене, вважаємо рішення тендерного комітету упередженим, та таким що дискримінує учасників тендера. З цього приводу, вимагаємо переглянути нашу тендерну пропозицію, як найбільш економічно вигідну, та визнати ТОВ «ПІ «ЗПБП» переможцем. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п. 1.3 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель було встановлено наступні вимоги щодо аналогічного договору: Аналогічними вважаються завершені протягом останніх 5-ти років договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування класу наслідків не нижче СС2. Розглянувши вимогу ТОВ «ПІ «ЗПБП»» повідомляємо, що в п.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 наведені вимоги до основних елементів вулиць для міських та сільських населених пунктів, а також основні розрахункові параметри. Жодної інформації яка б підтверджувала аналогічність доріг загального користування та штучних споруд на них в даному розділі немає. Варто зазначити, що будівельні норми наведені в ДБН В.2.3-5:2018 встановлюють вимоги на проектування вулиць і доріг та штучних споруд на них виключно в межах населених пунктів. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг загального користування та штучних споруд на них встановлені нормами ДБН В.2.3-4:2015. Ці норми не поширюються на вулиці і дороги міст та інших населених пунктів відповідно до п.1 ДБН В.2.3-4:2015. У вимозі зазначено, що магістральні вулиці загальноміського значення регульованого руху (транспортний зв’язок між житловими, промисловими районами і центром міста, центрами планувальних районів, виходи на магістральні вулиці та дороги і зовнішні автомобільні дороги. Пересічення з магістральними вулицями і дорогами, як правило, в одному рівні) є більш технічно складними (зазначаємо, що з вищенаведеного жодного посилання на мости або інші штучні споруди не вказано, натомість вказано пересікання, як правило, в одному рівні). З огляду на вищевказане звертаємо вашу увагу на те, що складність проектування об’єкта визначається виключно класом наслідків і ствердження, що штучні споруди на вулицях або ж самі вулиці є більш технічно складними на відмінну від штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування не є коректним.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні