-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп’ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки).
ДК 021:2015 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп’ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки) згідно документації.
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2020 12:01 - 07.08.2020 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначені вимоги, які не відносяться до даної закупівлі.
Номер:
d1e05a6e325f47e68fcf48ba74af6a8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-04-001700-c.c2
Назва:
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначені вимоги, які не відносяться до даної закупівлі.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 39833860, адреса 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7.
2.Номер закупівлі: UA-2020-08-04-001700-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп’ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
3.Підстави подання вимоги: В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначені вимоги, які не відносяться до даної закупівлі.
4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації,, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-08-04-001700-c за предметом послуг: Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп’ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з документацією спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, які не відносяться до даної закупівлі.
Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначений «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям». В Розділі «Інші документи від Учасника» передбачено наступне:
- Надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи) тільки тих працівників та керівного персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі договору.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з наступної підстави:
Відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 затверджені «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
1. Ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок.
2. Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення.
3. Попередньому (при прийнятті на роботу), періодичному профілактичному медичним оглядам підлягають працівники професій, визначених Переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559.
В зазначеному Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам відсутні працівники, які мають здійснювати послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, що передбачені закупівлею: Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп’ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно вимагаємо: видалити наступну вимогу:
- Надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи) тільки тих працівників та керівного персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_У-ня освіти.pdf 05.08.2020 16:02
- Відповідь на Вимогу.pdf 06.08.2020 16:12
Дата подачі:
05.08.2020 16:02
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваше зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України. У разі необхідності буде внесено відповідні зміни
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.08.2020 16:15
Вимога
Залишено без розгляду
немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
Номер:
000c5a14868d4ac59cc586541bab069c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-04-001700-c.c1
Назва:
немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
Вимога:
1.Найменування Замовника:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Код ЄДРПОУ 39833860. Адреса вул. Інститутська, буд. 24/7
2.Номер закупівлі: UA-2020-08-04-001700-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп’ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
3.Підстави подання вимоги: немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації., оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-08-04-001700-c. за предметом послуг: Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп’ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначений перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям. У Розділі «Інші документи від Учасника» зазначено:
Учасник, який знаходиться на стадії «Кваліфікація переможця» повторно протягом одного робочого дня прикріпляє (оприлюднює) ФОРМУ ПРОПОЗИЦІЇ (згідно Додатку № 2) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.»
В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня. Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli.
Вимагаємо: внести зміни в Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції (згідно Додатку № 2) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_оновлена цінова пропозиція_.pdf 05.08.2020 12:36
- Відповідь на Вимогу.pdf 06.08.2020 16:13
Дата подачі:
05.08.2020 12:36
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваше зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України. У разі необхідності буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.08.2020 16:15