• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальні засоби (дидактичний матеріал для НУШ)

Торги не відбулися

219 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 096.20 UAH
Період оскарження: 04.08.2020 11:29 - 16.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 07f9df5a74a148979e2309850d8231c5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-002328-a.b3
Назва: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Згiдно додатку
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.09.2020 10:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.10.2020 21:54
Дата виконання рішення Замовником: 09.10.2020 11:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол про скасування про визначення приватного підприємства "Укрдидактика" переможцем процедури.
Автор: ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ ", ЮРІЙ БОКОВ +380731797923 0731797923@i.ua
Вимога
Є відповідь

Збір фактів про Порушення Закону України «Про Публічні закупівлі», замовником для подачі скарги і подальшого штрафу уповноваженої особи замовника (від 3000 гривень)

Номер: d6085ce5d19a40bd817fe932c6d95ce1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-002328-a.b2
Назва: Збір фактів про Порушення Закону України «Про Публічні закупівлі», замовником для подачі скарги і подальшого штрафу уповноваженої особи замовника (від 3000 гривень)
Вимога:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель КОМУНАЛЬНОЙ УСТАНОВОЙ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено процедуру відкритих торгів, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-002328-a, на закупівлю товарів за кодом CPV за ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено наступні принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 11 Закону зокрема визначено, що Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Тобто Закон надає Учасникам процедури закупівлі відповідні права на: - недискримінацію та об’єктивну та неупереджену оцінка пропозицій; - рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; - право на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю. Проте, 25 серпня 2020 року на засіданні тендерного комітету Замовника, затвердженого протоколом № 297, було визначено переможця закупівлі - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" та опубліковане повідомлення про намір укладення договору. ФОП Боков Ю. Л. з таким рішенням Замовника не погоджується та вважає його неправомірним та необґрунтованим, таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства. Замовником було порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачений статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій, передбачений статтею 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також законні права та інтереси Скаржника. Тендерна пропозиція Учасника ПП "УКРДИДАКТИКА" є такою, що не відповідає умовам тендерної документації виходячи з наступного: №1. Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), п.п. 2. Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з: ............(цитата) До ціни пропозиції не включаються витрати, які учасники понесли при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі, учасник самостійно несе усі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції, і не може вимагати від Замовника їх повернення чи включення цих витрат до вартості товару, який буде ним запропонований(в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист) Замовник вимогав надати данний гарантiйний лист. Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" не надав у складі тендерної пропозиції данний гарантiйний лист. №2. Відповідно додатка №4 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Замовник вимогав в п.1 Ламінатор Fusion 3000L A4 . Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" - файл «Технічна специфікація.pdf», погодився поставити Ламінатор Fusion 3000L A4, але не надав на пристрiй висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Надав на зовсім інший пристрій. Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" не надав у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або iнш. докум. Додан файл (Декларація відповідності_обладнання все НОВА .pdf) не в складі тендерної пропозиції, а після терміну подачі (28 серп. 17:03) тендерної пропозиції – ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ. №3. Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" не надав у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або деклараціі про відповідность на Килимок-конструктор з пазлів (8 од.) та надав у складі тендерної пропозиції на підтвердження вимог до предмету закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Приватне підприємство «Укрдидактика» надало висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/18612 від 16 серпня 2019р. (файл «CEC2.pdf), який замовник не має права прийняти до уваги, оскільки він ВТРАТИВ чинність. Так у вказаному документі зазначено, що висновок дійсний на термін дії ТУ У 32.9-42366394 -001:2019 технічні умови; наказ МОНУ №137 від 13.02.18р «Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи». Наказ МОНУ №137 від 13.02.18р. втратив чинність з 25 березня 2020р., на підставі наказу Міністерства освіти і науки України №453 від 25.03.20р. «Про визначення такими, що втратили чинність деяких наказів МОН». Таким чином, станом на момент подання тендерних пропозицій, наданий ПП «Укрдидактика» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є недійсним, в зв’язку з втратою чинності документом, на період дії якого він був виданий, а тому не може прийматись до уваги замовником. Файл «CEC1.pdf - не має вiдношення до предмета закупiвлi/ Враховуючі наведені вище обставини, пропозиція учасника ПП «Укрдидактика». не відповідає вимогам до предмету закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Виходячи з викладеного, пропозиція учасника - Приватне підприємство «Укрдидактика» - має бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. №4. Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник вимогає надати: 2. Гарантійний лист та документи, які підтверджують, що технічні, якісні, кількісні показники предмета закупівлі відповідають встановленим стандартам та нормативно-правовим актам діючим в Україні. Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" не надав у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що технічні, якісні, кількісні показники предмета закупівлі відповідають встановленим стандартам та нормативно-правовим актам діючим в Україні. А саме: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 ст. 29 цього Закону; Тому гарантiйний лист Вих. No73 від 10.08.2020р. – важати не дійсним. У разі ненадання переможцем торгів документів або неповного комплекту документів відповідно до всіх вимог тендерної документації та додатків до неї в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув відповідно до частини 3 ст. 32 Закону. Враховуючи обставини та факти які наведені вище, Замовник у відповідності до вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП "УКРДИДАКТИКА" на підставі вимог статті 30 Закону, як такої, що не відповідає умовам Документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "УКРДИДАКТИКА" та вимоги ФОП Боков Ю.Л. документально не підтверджені. Скаржник не довів яким чином наведені "порушення" порушують його права та законні інтереси.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 44ccccedfe80413b8a857f93809969bd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-002328-a.a1
Назва: Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
КОМУНАЛЬНОЙ УСТАНОВОЙ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено процедуру відкритих торгів, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-002328-a, на закупівлю товарів за кодом CPV за ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено наступні принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 11 Закону зокрема визначено, що Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Тобто Закон надає Учасникам процедури закупівлі відповідні права на: - недискримінацію та об’єктивну та неупереджену оцінка пропозицій; - рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; - право на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю. Проте, 25 серпня 2020 року на засіданні тендерного комітету Замовника, затвердженого протоколом № 297, було визначено переможця закупівлі - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" та опубліковане повідомлення про намір укладення договору. ФОП Боков Ю. Л. з таким рішенням Замовника не погоджується та вважає його неправомірним та необґрунтованим, таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства. Замовником було порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачений статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій, передбачений статтею 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також законні права та інтереси Скаржника. Тендерна пропозиція Учасника ПП "УКРДИДАКТИКА" є такою, що не відповідає умовам тендерної документації виходячи з наступного: №1. Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), п.п. 2. Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з: ............(цитата) До ціни пропозиції не включаються витрати, які учасники понесли при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі, учасник самостійно несе усі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції, і не може вимагати від Замовника їх повернення чи включення цих витрат до вартості товару, який буде ним запропонований(в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист) Замовник вимогав надати данний гарантiйний лист. Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" не надав у складі тендерної пропозиції данний гарантiйний лист. №2. Відповідно додатка №4 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Замовник вимогав в п.1 Ламінатор Fusion 3000L A4 . Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" - файл «Технічна специфікація.pdf», погодився поставити Ламінатор Fusion 3000L A4, але не надав на пристрiй висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Надав на зовсім інший пристрій. Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" не надав у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. №3. Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" не надав у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або деклараціі про відповідность на Килимок-конструктор з пазлів (8 од.) та інші предмети закупівлі. №4. Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник вимогає надати: 2. Гарантійний лист та документи, які підтверджують, що технічні, якісні, кількісні показники предмета закупівлі відповідають встановленим стандартам та нормативно-правовим актам діючим в Україні. Учасник ПП "УКРДИДАКТИКА" не надав у складі тендерної пропозиції документи (питання №2 та №3), які підтверджують, що технічні, якісні, кількісні показники предмета закупівлі відповідають встановленим стандартам та нормативно-правовим актам діючим в Україні. А саме: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 ст. 29 цього Закону; Тому гарантiйний лист Вих. No73 від 10.08.2020р. – важати не дійсним. У разі ненадання переможцем торгів документів або неповного комплекту документів відповідно до всіх вимог тендерної документації та додатків до неї в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув відповідно до частини 3 ст. 32 Закону. Враховуючи обставини та факти які наведені вище, Замовник у відповідності до вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП "УКРДИДАКТИКА" на підставі вимог статті 30 Закону, як такої, що не відповідає умовам Документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет КУ "ЦОЗО" Павлоградської міської ради розглянув вимогу і вважає, що ця вимога не підлягає задоволенню відповідно до п.3 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно тендерної документації ціна вважається головним критерієм оцінки тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено