• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області»

Завершена

4 496 882.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 484.41 UAH
Період оскарження: 04.08.2020 10:01 - 22.08.2020 00:00
Скарга
Скасована

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 6dd449cae3904c65b8c5cfba7f93ba4c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-04-000583-c.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД» ідентифікаційний код в ЄДРПОУ: 36652075 84200, Донецька обл., м. Дружківка, вул. Енгельса Ф. 83, приміщення 80 тел.: (050)368-32-85 адреса електронної пошти: prombud2018@i.ua Замовник: Біловодська селищна рада Біловодського району Луганської області ідентифікаційний код в ЄДРПОУ: 04335430 92800, Луганська обл., Біловодський район, смт. Біловодськ, вул. Центральна, 105 тел.:(050)475-40-67 адреса електронної пошти belrada_ps@ukr.net Інформація про закупівлю: Процедура закупівлі: відкриті торги; Предмет закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ, Біловодського району, Луганської області; Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c ID: 26d2f0e64b1b429ba6d8609ff6d9ae35 С К А Р Г А про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 04.08.2020 Біловодська селищна рада Біловодського району Луганської області (далі – Замовник) розмістила за посиланням: https://prozorro.gov.ua/ /tender/UA-2020-08-04-000583-c оголошення про проведення відкритих торгів про закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД» (далі – Товариство) виявило бажання взяти участь у вищезазначеній закупівлі та подало свою тендерну пропозицію. За даними протоколу розкриття тендерних пропозицій від 27.08.2020 Товариство подало найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію з найнижчою ціною вказаних робіт. Однак, 09.09.2020 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства через її невідповідність Тендерній документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника №31/2020 від 04.08.2020, зі змінами внесеними протоколом №33/2020 від 19.08.2020 (далі – ТД) (протокол засідання Тендерного комітету Замовника №44/2020 від 09.09.2020, оприлюднено 10.09.2020). 14.09.2020 Замовник визнав переможцем відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко» (протокол Тендерного комітету Замовника №47/2020 від 14.09.2020, оприлюднено 14.09.2020). Вищезазначені рішення Замовника є безпідставними, необгрунтованими та протиправними з огляду на наступне. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За приписами пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною 1 статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, в обґрунтування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства Замовник вказав, що відповідно до абз.1, 2 пункту 5 Розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» при визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, надається у Додатку № 2 тендерної документації. Згідно з Додатком №2 до ТД (Таблиця 1) Учасник повинен був надати довідку про наявність матеріально-технічної бази що передбачається використовувати для виконання замовлення. Перелік зазначеної матеріально-технічної бази повинен відповідати підсумковій відомості ресурсів. Товариство у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку «Довідка обладнання», в якій за порядковим номером 3 зазначено використання спеціалізованого вантажного самоскида «Scania P124» y кількості 4 одиниць. При перевірці документу учасника «Підсумкова відомість ресурсів» (файл «Договірна ціна») використання даного виду будівельної техніки не передбачено. Таким чином, Замовником нібито виявлено невідповідність переліку матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для виконання робіт, підсумковій відомості ресурсів, яка є складовою проектно-кошторисної документації. Так, дійсно Товариство надало довідку «Довідка обладнання» вих.№19/08-25 від 19.08.2020 в якій за порядковим номером 3 зазначено використання спеціалізованого вантажного самоскида «Scania P124» y кількості 4 одиниць. Вказані самоскиди використовуються для перевезення необхідних матеріалів, ґрунту тощо. Також, Товариство надало у складі своєї тендерної пропозиції «Договірну ціну» з підсумковою відомістю ресурсів (с.12-17 файлу «Договірна ціна», які складені відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». За номерами №20 та 21 розділу ІІ «Будівельні машини та механізми» Підсумкової відомості ресурсів зазначено: «перевезення ґрунту самоскидами на відстань 5 км» та «перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 5 км». Відповідно до підпункту 6.2.5. пункту 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва». За приписами абз.1 пункту 6.1. ДСТУ-Н Б.Д.1.1-4 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах. Таким чином, з урахуванням приписів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б.Д.1.1-4 убачається, що Товариство вірно включило використання спеціалізованих вантажних самоскидів «Scania P124» до складу «перевезення ґрунту самоскидами на відстань 5 км», «перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 5 км» розділу «Будівельні машини та механізми», а також до витрат на перевезення інших матеріалів розділу «Будівельні матеріали, вироби і конструкції». Отже, зазначені у довідці «Довідка обладнання» вих.№19/08-25 від 19.08.2020 відомості щодо використання спеціалізованого вантажного самоскида «Scania P124» y кількості 4 одиниць відображено у Підсумковій відомості ресурсів. Аналогічним чином вчинив і визнаний Замовником переможець відкритих торгів, ТОВ «Данко». Так, у власній Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№1064/3 від 21.08.2020 ТОВ «Данко» за номером 22 вказано використання самоскидів «IVEKO TRAKKER AD410N42» у кількості 4 шт. У Підсумковій відомості ресурсів до Договірної ціни, яка надана ТОВ «Данко» у складі тендерної пропозиції, окремо не вказано використання цих самоскидів, а так само як і Товариством, зазначено про «перевезення ґрунту самоскидами на відстань 5 км», «перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 5 км». Крім того, Замовник безпідставно та необґрунтовано вказав, що Товариством нібито не підтверджено відсутність підстав, зазначених у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, Замовником встановлено вимогу щодо відповідності учасників статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження у Додатку №5 до ТД. Згідно з Додатком №5 до ТД інформація подається в довільній формі (одна довідка в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 i 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз.1 частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Для підтвердження відсутності вказаних обставин, встановлених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Товариство надало Довідку про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 i 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вих.№19/08-08 від 19.08.2020. За змістом цієї довідки убачається, що Товариство раніше не укладало із Замовником договори про закупівлю. Таким чином, через відсутність будь-яких укладених договорів між Товариством та Замовником, Товариство не могло не виконати свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю із Замовником, що могло б призвести до його дострокового розірвання, застосуванню санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Отже, Товариство належно підтвердило відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, Замовник через надмірний формалізм безпідставно, необґрунтовано та абсурдно зазначив, що таке формулювання Товариства не відповідає всім тим підставам для відмови в участі у процедурі закупівлі, які перелічені у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказані безпідставні, необґрунтовані рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства і визнання переможцем торгів ТОВ «Данко» порушують належні Товариству права на недискримінацію учасників, рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а тому підлягають скасуванню. З огляду на викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c. Зобов’язати Замовника, Біловодську селищну раду Біловодського району Луганської області, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД» по закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c (протокол Тендерного комітету №44/2020 від 09.09.2020). Зобов’язати Замовника, Біловодську селищну раду Біловодського району Луганської області, скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» переможцем відкритих торгів по закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c (протокол Тендерного комітету №47/2020 від 14.09.2020). Директор ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» С.О. Колос 24 вересня 2020 року
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 25.09.2020 00:04
Автор: ТОВ "АБЗ ПРОМБУД", Колос Сергій Олександрович 380993046496 prombud2018@i.ua